Kelionės į Kretą nesklandumus įveikusi Inga Žuolytė: „Turint du vaikus, viskas tik lengviau“

Inga Žuolytė su vyru Adomu ir vaikais / Asmeninio archyvo nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2021-06-30 19:32

Tinklaraštininkė Inga Žuolytė su vyru Adomu bei vaikais – dvejų metų Gabrieliumi ir trijų mėnesių Kevinu – leidosi atostogų į savo kraštovaizdžiu užburiančią Kretą. Žmonės.lt žinoma moteris pasakoja apie keliavimą su dviem mažamečiais vaikais bei dalijasi rekomendacijomis.

Komplikuota kelionės pradžia

Kretoje Inga Žuolytė su vyru Adomu – dažni svečiai. Didžiausią Graikijos salą abudu įsimylėjo iš pirmo karto, tad sugrįžti čia – visuomet malonu. Tiesa, šįkart dėl pasaulyje siaučiančios pandemijos porai su dviem mažamečiais sūnumis teko susidurti su nesklandumais. Į Kretą Inga su šeima išskrido kiek vėliau, nei planavo.

Tvarkingai visų reikalavimų besilaikę kelionės dalyviai oro uoste susidūrė su karčia šių dienų realybe. Na, nutinka kartais taip, jog imi kažką ir pražiūri, ypač, kai visur galioja nauja tvarka. Inga tarp reikalavimų, kuriuos reikėjo įvykdyti skrendant į Graikiją, praleido vieną – keleivių paieškos formą, kurią privalėjo užpildyti likus mažiausiai parai iki atvykimo į šalį. Pražiūrėjusi šį kelionės dokumentą, tinklaraštininkė turėjo perkelti kelionę, tačiau ilgai planuotų šeimos atostogų ji neatsisakė.

„Graikijoje esame jau šešta diena, o iš viso čia būsime 13. Taip jau gavosi, kad po nemažai nervų kainavusių išbandymų išėjome iš nemalonios situacijos ir dar prasitęsė mūsų atostogos, dabar džiaugiamės, jog neatsisakėme planų keliauti. Kreta – nuostabi“, – šypsosi I.Žuolytė.

Inga Žuolytė su sūnumis Kevinu ir Gabrieliumi / Asmeninio archyvo nuotr.

Vyras galėtų būti gidu egzotiškoje saloje

Inga Kretoje jau antrą kartą, poros pirmagimis Gabrielius – taip pat, na, o Ingos vyras saule, jūra ir kraštovaizdžiu džiaugiasi jau ketvirtą kartą.

„Juokiamės, kad Adomas galėtų dirbti gidu Kretoje. Mūsų mažasis Kevinas šiuo metu keliauja tais pačiais maršrutais, kaip ir Gabrielius, kai jam tebuvo pusė metų. Mums su Adomu čia labai patinka, tik su vaikais negalime visko tiek pamatyti, kiek keliaudami atskirai. Norėtųsi kada nors grįžti dviese. Tikrai apstu įspūdingų vietų, nusileidimų uolomis, kur su mažyliais keliauti yra paprasčiausiai per daug pavojinga“, – Žmonės.lt pasakoja Inga.

Atostogų Kretoje akimirka / Asmeninio archyvo nuotr.

Chanijos miestas žavi draugiška bendruomene

Šalia Chanijos esančiame viešbučių komplekse Inga su vyru apsistojo jau antrąjį kartą. Moteris neslepia, kad aplinkiniai jaunoms šeimoms čia yra ypač draugiški, o ir veiklos mažiesiems Kretoje apstu.

„Vietiniai labai malonūs, tad šią kryptį drąsiai rekomenduoju šeimoms su jų atžalomis. Mūsų Gabrieliui labiausiai patinka vandens pramogos, tad be paplūdimio jam beveik nieko daugiau ir nereikia. Su vyru pasiskirstome darbais, dažniausiai jei jis su Gabrieliumi eina žaisti į vandenį, aš su naujagimiu paskaitau knygą. Kai šis užmiega, ir pasideginti laiko yra. Viešbutyje, kuriame apsistojome, lankomės antrą kartą. Mums čia labai patiko, susidraugavome su kolektyvu, savininkais. Netgi gavome nemažą nuolaidą nakvynei. Kai Gabrielius buvo mažas, jis dar negalėjo išnaudoti visų kurorto siūlomų pramogų mažiesiems, tad šiemet gali atsiimti su kaupu“, – pasakoja Inga.

Atostogų Kretoje akimirka / Asmeninio archyvo nuotr.

Atsiradus naujagimiui, dėmesio pakanka abiems

Ingos ir Adomo Gabrieliui – 2 metai ir 8 mėnesiai, Kevinui po kelių dienų bus 3 mėnesiai.

„Turint du vaikus, keliauti tik lengviau. Su pirmagimiu kiekvienas išgyvenimas yra naujas ir trūksta motiniškų bei tėviškų įgūdžių. Su dviem vaikais yra lengviau, nes jau jaučiamės pasikaustę. Gabrieliaus pirmieji mėnesiai buvo labai ramūs,  jo nekamavo nemigo naktys. Su Kevinu yra kitaip, jis miega žymiai mažiau. Bet iš esmės nėra taip, kad skųsčiausi nepakeliamu nuovargiu ar nuolatine nemiga. Nei vienas mūsų vaikas nėra labai problematiškas. Keliauti su jais smagu“, – apie keliavimą su dviem mažyliais pasakoja Inga.

Ji neslepia, kad vos atsiradus Kevinui, dėmesį abiem berniukams paskirstyti po lygiai labai stengėsi.

„Iš pradžių, kol užmigdydavau Keviną, užmigdavo ir Gabrielius, tad vidinės širdgėlos man netrūko, nes atrodė, kad tik gimęs Kevinas užėmė Gabrieliaus vietą mano glėbyje. Džiaugiausi turėdama palaikantį vyrą, kuris vyresnėliui stengėsi rodyti kuo daugiau meilės, davė šilumos. Aš ir pati pamažu apsipratau, išmokau laviruoti. Iš tiesų, Gabrielius yra tobulas brolis. Pati stebiuosi, kaip jis myli ir glosto jaunėlį“, – pasakoja Inga.

Paplūdimiai, sukurti šeimai

Anot nuomonės formuotojos, Kretoje dauguma paplūdimių išties sutverti laikui su vaikais.

„Nuostabūs paplūdimiai, sutverti šeimoms. Nemažai pramogų siūlo ir viešbučiai, taip pat netrūksta ir kavinių, pritaikytų šeimų su vaikais poreikiams.

Šiandien kaip tik apžiūrėjome iš toli dar vieną naują paplūdimį – tiesa, leistis nuožulniu keliu žemyn neteko. Nuvykome į mažiau ekstremalų, nematytą laukinį paplūdimį. Buvome ir garsiajame rožinio smėlio paplūdimyje. Keliaujame su vaikais ten, kur daugiau komforto. Tiek nesikoncentruojame į šalies pažinimą, kai reikia nuolatos šokinėti aplink du mažamečius vaikus. Antra vertus, kelionės su mažyliais turi savotiško žavesio, esi visuomet užimta. Abu su Adomu nemėgstame sėdėti rankų sudėję. Mėgstame aktyvų laisvalaikį. Patys pasirinkome tokį gyvenimą, tokią kelionę – neturime, kuo skųstis.“

Ingos Žuolytės atostogos Kretoje (11 nuotr.)