Keliautojas Marius Lucka tapo mados prekės ženklo „Salanida“ fotosesijos veidu

 „Salanida“ reklaminės kampanijos modeliais tapo Marius Lucka ir Gabija Starkutė / Raimondos Vyšnios nuotr.
„Salanida“ reklaminės kampanijos modeliais tapo Marius Lucka ir Gabija Starkutė / Raimondos Vyšnios nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2018-07-20 10:05
AA

Keliautojas ir patirčių kolekcionierius Marius Lucka, išsikėlęs tikslą apkeliauti pasaulį per penkerius metus, prisipažįsta: net ir aplankius daugybę skirtingų šalių, jam viena gražiausių vietų pasaulyje yra Nida. „Būtent čia prasidėjo mano savęs pažinimo kelionė”, – sako jis. Iš meilės laukinei Nidai gimė bendra jo ir megztinių prekinio ženklo „Salanida” fotosesija.

Ši fotosesija – apie vyro ir moters pasaulį, ryšį su gamta ir pačiu savimi. Fotosesija vyko anksti ryte, tekant saulei. Pirmą kartą „Salanida” sukūrė drabužius ne tik moterims, bet ir kapsulinę megztinių kolekciją vyrams.

„Ieškojau laisvos sielos, laukinio tipažo vyro, o Marius pasirodė artimas vidiniais ieškojimais, laisve, drąsa išsiskirti ir negyventi visuomenės standartais”, – pasakoja prekinio ženklo kūrėja Gabrielė Kerpytė.

Moteriškų megztinių veidu ne pirmą kartą tapo Nidoje gimusi ir užaugusi Gabija Starkutė.

„Salanida“ reklaminės kampanijos modeliais tapo Marius Lucka ir Gabija Starkutė / Raimondos Vyšnios nuotr.

„Fotosesijoje abu modeliai gyvenimiški, be makiažo ir dirbtinio pozavimo. Šiuolaikinėje visuomenėje per daug stengiamės įtikti, patikti ir siekiame tobulumo. Matydami dirbtinį iškreiptą pasaulį įgyjame milijonus kompleksų. Tai, ką matome žurnalų viršeliuose ir socialiniuose tinkluose, toli gražu nėra realybė. Todėl šioje fotosesijoje norėjau atskleisti kasdienybės paprastumą ir laimę joje”, – mintimis dalinosi G. Kerpytė.

„Salanida” megztinai gaminami rankomis iš natūralios vilnos siūlų – alpakų, merino ir kašmyro, kurie šildo ne tik šaltą žiemą, bet ir vėsiais lietuviškos vasaros vakarais.

Marius Lucka įsiamžino prekės ženklo „Salanida“ fotosesijoje (23 nuotr.)
+17