Kas dedasi grožio pasaulio užkulisiuose?

Thomas Grueters ir vakarėlio linksmybės / „Douglas“ nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2015-10-23 14:54
Ketvirtadienio vakarą kosmetikos ir parfumerijos tinklas „Douglas“ šalies grožio entuziastus pakvietė pasidairyti po spindinčio grožio pasaulio užkulisius. Skambant melodingoms atlikėjo Vaido Baumilos dainoms, grožiui neabejingi svečiai turėjo galimybę iš arti pažvelgti į moderniausias kosmetikos laboratorijas bei susipažinti su išskirtiniais tik „Douglas“ sutinkamais prekiniais ženklais.

„Grožio pasaulyje dirbame jau daugiau nei šimtmetį, tad sukaupta patirtimi nusprendėme pasidalinti su mums labai brangiais lyg šeimos nariai pirkėjais ir partneriais. Pirmą kartą „Douglas“ istorijoje pakvietėme juos pasidairyti po spindinčio grožio pasaulio užkulisius, kuriuose verda įspūdžių kupinas gyvenimas. Norėjome iš arti parodyti, kaip kuriamas profesionalus makiažas kino filmams, kaip vyksta žurnalų fotosesijos, galiausiai, kokia nesuskaičiuojame daugybė žmonių kasdien dirba tam, kad sukurtų unikalų kosmetikos produktą. Šį vakarą pakvietėme į visa tai pažvelgti kitaip nei įprasta matyti parduotuvių vitrinose“, – kalbėjo renginio šeimininkų kosmetikos ir parfumerijos tinklo „Douglas LT“ vadovė Vilūnė Spaičė.

Išskirtinio vakaro svečiai čia galėjo pasijusti tarsi tikrame Holivude. Specialiai šiam renginiui įrengtoje inscenizuotoje filmavimo aikštelėje buvo atskleistos ir slapčiausios kino garsenybių grožio paslaptys. Apie tai, kaip šios kasdien stebina pribloškiančiai skaisčia oda, pasakojo šveicarų kosmetikos gamintojai „Artemis“ ir Holivudo inovatoriai „Starskin“.

Pasivaikščioti po tikrą jausmų sodą ir iš arti susipažinti su šiaurinės gamtos lobiais vakaro svečius kvietė kūno priežiūros prekės ženklas „Stenders“. Tuo tarpu, kaip padėti odai atsigauti po varginančios dienos demonstravo unikalaus elektrinio odos valymo aparato „Philips“ gamintojai. 

Veiksmo netrūko ir „kino studijos“ grimo kambaryje. Čia pagundai pasipuošti šventiniu makiažu neatsispyrė ne viena vakaro viešnia. Ir ne be reikalo – kiekviena vakaro dalyvė turėjo galimybę dalyvauti unikalioje fotosesijoje ir vienam vakarui tapti kerinčia viršelio mergina. Besišypsantys jų veidai papuošė atsinaujinusio „Douglas“ žurnalo, laukiamo lapkričio pabaigoje, viršelį.

Garsiosios „La Mer“  kosmetikos gamintojai nustebino 3D kino filmu. Pasinaudodami specialiais trimačio vaizdo akiniais, vakaro svečiai pasinėrė į nepažintas jūros gelmes, kuriose gimsta viena pažangiausių XXI a. kosmetika. Į kelionę po Afrikos platybes kvietė dekoratyvinės kosmetikos inovatoriai „Bobbi Brown“. Pasirodo, stulbinančią rudens-žiemos kolekciją įkvėpė ne kas kita, o laukinė Afrikos gamta.

Drauge vakaro svečiai buvo kviečiami ir į neįprastą kvepalų degustaciją. Šiems renginio metu buvo skirtas visas baras, kuriame šį kartą svaigino ne tik egzotiški gėrimai, bet ir madingiausi sezono aromatai. Pasitelkdami kvepalų gamyboje naudojamus vaisius bei prieskonius, profesionalūs barmenai šiuos aromatus perkėlė į vakaro kokteilius, taigi parfumerijos gurmanai šį kartą galėjo juos ne tik užuosti, bet ir paragauti. Savo naujienas išskirtinio vakaro metu pristatė prabangių ir išskirtinių aromatų parfumerijos meistrai: „Chabaud“ „Molinard“, „Sisley“ ir „Michael Kors“.

 

Projekto partnerio inicijuotas ir parengtas turinys, už teksto turinį atsakingas partneris.

Naujausi straipsniai