Karštos ir turtingos Brazilijos gražuolės: jų kelias į pasaulinę šlovę

Iš kairės: Gisele Bundchen, Adriana Lima, Alessandra Ambrosio  / „Scanpix“ nuotr.
Iš kairės: Gisele Bundchen, Adriana Lima, Alessandra Ambrosio / „Scanpix“ nuotr.
Šaltinis: Ji24.lt
2014-06-14 16:00
AA

Brazilija žavi ne tik nuostabiais kraštovaizdžiais, visame pasaulyje garsiomis ir puikiai žaidžiančiomis futbolo komandomis, bet ir nepaprasto grožio moterimis. Portalas Ji24.lt siūlo susipažinti su karščiausiomis Brazilijos gražuolėmis mados industrijoje.

Gisele Bundchen (33 metai) – mergina, atsidūrusi tinkamu laiku tinkamoje vietoje

Seksualiausios Brazilijos gražuolės (57 nuotr.)
+51

Pasaulinę šlovę ir pripažinimą pelniusi Gisele Bundchen ant mados podiumų sugrąžino seksualaus modelio kultą ir tapo pirmąja Brazilijos manekene, išgarsėjusia visame pasaulyje. Net tokios mados ikonos kaip Claudia Schiffer ir Naomi Campbell pareiškė, kad Gisele yra vienintelis tikras supermodelis.

Dėl savo išraiškingų skruostikaulių, auksinių plaukų ir seksualios figūros Gisele Bundchen tapo tikra Brazilijos mados ikona. Gražuolės karjera prasidėjo dar paauglystėje, ją viename greito maisto restorane pastebėjo modelių agentūros agentas. Po daugelio įkalbinėjimų paauglė galiausiai sutiko išbandyti save mados industrijoje.

Gisele Bundchen / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Iš pradžių ji dalyvavo mados renginiuose Brazilijoje, o 1996 metais debiutavo Niujorko mados savaitės renginiuose. Po metų, būdama vos septyniolikos, Gisele persikraustė gyventi į Niujorką, kur jai teko sudalyvauti garsaus dizainerio Alexanderio McQueeno surengtoje atrankoje. Jaunos merginos sugebėjimai vaikščioti su aukštakulniais ant slidaus podiumo pribloškė garsųjį dizainerį, ir ji buvo pakviesta į jo kolekcijos pristatymą. Ši akimirka tapo tikru lūžio tašku Gisele Bundchen karjeroje, mat garsaus dizainerio įvertinimas atvėrė kelią į mados olimpą.

Nuo 2000 metų manekenės karjera klojosi kaip per sviestą – jos veidas nuolat puošdavo žurnalo „Vogue“ viršelius, ji dirbo su tokiais garsiais mados namais kaip „Dolce & Gabbana“, o žurnalas „Rolling Stone“ tais metais pripažino ją gražiausia moterimi pasaulyje. Tais pačiais 2000-aisiais Gisele pasirašė 25 mln. JAV dolerių vertės kontraktą su „Victoria‘s Secret“ apatinio trikotažo kompanija ir per vieną šou būtent jai teko garbė pasipuošti pačia brangiausia pasaulyje (12,5 mln. JAV dolerių vertės) raudona liemenėle „Red Hot Fantasy Bra“.

Jau 2004-aisiais tapusi daugiausia uždirbančiu modeliu pasaulyje, Gisele išbandė ir savo aktorinius sugebėjimus – nusifilmavo veiksmo juostoje „Taxi“ (liet. „Taksi“), o po poros metų ir filme „Devil wears Prada“ (liet. „Ir velnias dėvi Pradą“).

Gisele veidas iki šiol puošia garsių mados žurnalų viršelius, ji tapo naujosios „Chanel“ makiažo linijos veidu, o šiais metais savo vis dar nepriekaištingą figūrą ji pademonstravo Marco Jacobso pavasario ir vasaros kolekcijos pristatyme.

Alessandra Ambrosio (33 metai) – Pelenės istorija

Seksualiausios Brazilijos gražuolės (57 nuotr.)
+51

Lenkiškų ir itališkų šaknų turinti gražuolė Alessandra Ambrosio gimė mažame Brazilijos miestelyje ne itin turtingoje šeimoje. Nuo pat vaikystės ji jautė didžiulį kompleksą dėl atlėpusių ausų ir tik pasidariusi plastinę operaciją, būdama vos 12 metų, Alessandra dalyvavo pirmoje modelių atrankoje. Būdama 14-os ji tapo viena iš 20-ies „Elite“ modelių agentūros finalisčių, tai jai atvėrė kelią tapti „Guess“ kompanijos veidu.

Gisele Bundchen / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Nors Alessandrai Ambrosio teko garbė savo veidu ir grakščiu kūnu papuošti tokių garsių kompanijų kaip „Christian Dior“, „Giorgio Armani“ ir „Ralph Lauren“ reklamas bei dirbti su „Prada“ ir „Chanel“ dizaineriais, didžiausią karjerą ji, kaip ir Gisele Bundchen, padarė tapusi „Victoria‘s Secret“ modeliu.

2005-aisiais ji ant podiumo pasirodė su pribloškiančiu apatiniu trikotažu, pagamintu vien iš saldainių, o 2012 metais ji buvo pasirinkta pristatyti Londono dizainerių sukurtą liemenėlę iš brangakmenių „The Floral Fantasy Bra“.

Jau 2010-aisiais „Forbes“ sudarytame daugiausia uždirbančių pasaulio modelių sąraše jai teko penktoji vieta, vien per tuos metus Alessandra savo piniginę papildė 5 mln. JAV dolerių.

Šių metų pavasarį A. Ambrosio pristatė savo pačios kurtą kolekciją „Ale by Alessandra“, skirtą 18–35 metų moterų auditorijai.

Adriana Lima (33 metai) – išraiškinga gražuolė

Seksualiausios Brazilijos gražuolės (57 nuotr.)
+51

Ši itin išraiškingą žvilgsnį turinti gražuolė modeliu tapti niekad nesvajojo, nors vaikystėje buvo daugelio grožio konkursų laimėtoja. Adriana Lima buvo tiesiog labai gera draugė savo bendraklasei, kuri nenorėjo viena dalyvauti modelių atrankoje. Tuomet dar vidurinėje besimokanti gražuolė negalėjo net nutuokti, kad į agentūrą nusiųsta jos nuotrauka taps įspūdingos karjeros pradžia. Modelių agentūros teisėjai Adrianai Limai pasiūlė sudalyvauti Brazilijoje rengtame „Ford“ modelių atrankos konkurse, kuriame ji, būdama tuomet vos 15-os metų, užėmė pirmąją vietą.

Gisele Bundchen / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Po keletos metų galiausiai supratusi, kad mados industrija yra jos pašaukimas, Adriana persikraustė į Niujorką ir pasirašė kontraktą su modelių agentūra „Elite“, tai jai leido tapti tokių garsių žurnalų, kaip „Vogue“ ir „Marie Claire“, viršelių veidu. Adrianai puikiai sekėsi ir ant podiumo – ji pristatė Veros Wang, Giorgio Armani ir Valentino kolekcijas.

1999 metais Adriana žengė „Victoria‘s Secret“ podiumu, o 2000-aisiais tapo viena iš garsiųjų kompanijos angelų. Daugelį metų įspūdinguosius „Victoria‘s Secret“ mados šou atidariusi Adriana, tapo pirmuoju modeliu ir 2012-aisiais, praėjus vos porai mėnesių po antrojo vaiko gimimo. 2008-aisiais Adrianai teko garbė per „Victoria‘s Secret“ mados šou pristatyti 5 mln. JAV dolerių vertės liemenėlę „Black Diamond Fantasy Miracle Bra“. Įspūdingo grožio liemenėlė, kurią sukūrė amerikiečių papuošalų dizaineris Martinas Katzas, buvo inkrustuota 3,5 tūkst. juodųjų deimantų, 117 sertifikuotų 1 karato apvaliųjų baltųjų deimantų, 34 rubinais ir dviem lašo formos 100 karatų juodaisiais deimantais.

2010-aisiais Adriana pristatė ir 2 mln. JAV dolerių vertės liemenėlę „Bombshell Fantasy Bra“, kuri buvo inkrustuota 60 karatų baltaisiais deimantais ir 82 karatų topazais ir safyrais.

Savo vardą pasaulyje Adriana išgarsino ir dirbdama su kompanija „Maybelline“ nuo 2003 iki 2009 metų bei pristatydama „Armani“, „Versace“ ir „Louis Vuitton“ mados namų kolekcijas. 2006 metais Adriana žurnalo „Forbes“ sudarytame daugiausia pasaulyje uždirbančių modelių sąraše užėmė penktąją vietą, o 2007-aisiais ir 2008-aisiais – ketvirtąją vietą.

Cintia Dicker (28 metai) – ugningoji Brazilijos gražuolė

Seksualiausios Brazilijos gražuolės (57 nuotr.)
+51

Netradicinės išvaizdos rausvaplaukė Cintia Dicker savo kaip modelio kelią pradėjo ganėtinai jauna – ją, tuomet dar 14-metę, viename prekybos centre visiškai netikėtai pastebėjo modelių agentūros agentas. Pasirodžiusi tokių garsių prekinių ženklų, kaip „Macy’s“, „L’Oréal“, „ Tom Ford“ ir „Yves Saint Laurent“ reklamose Cintia greitai pelnė pasaulinę šlovę ir pripažinimą mados industrijoje. Šiuo metu rausvaplaukės gražuolės turtas siekia daugiau kaip 5 mln. JAV dolerių ir ji gali pasigirti puikiomis savo fotosesijomis „Victoria’s Secret“, H&M ir GAP katalogams. Nuo 2009 iki 2013 metų tobulos figūros C. Dicker buvo pagrindinis „Sports Iliustrated Swimsuit Editions“ leidinio modelis ir turėjo garbės pristatyti „Gucci“, „Tommy Hilfiger“, „Dsquared“, „Dolce & Gabbana“ ir „Lanvin“ kolekcijas.

Ana Beatriz Barros (32 metai)

Seksualiausios Brazilijos gražuolės (57 nuotr.)
+51

Ana Barros gimė nedideliame Brazilijos miestelyje, vėliau šeima nusprendė persikraustyti į Rio de Žaneirą. Būtent šiame spalvingame mieste tuomet vos 13 metų sulaukusią merginą pastebėjo „Elite“ modelių agentūros agentas, kuris pasiūlė jai sudalyvauti „Elite Model Look“ pasaulinėje modelių atrankoje. Puikiai konkurse pasirodžiusi Ana užėmė antrąją vietą ir kartu su savo drauge Alessandra Ambrosio pasirašė kontraktą su garsiu prekiniu ženklu „Guess“.

Gisele Bundchen / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Po šio darbo Ana Barros vis labiau populiarėjo mados industrijoje, o jos veidas tapo naujos Jennifer Lopez apatinių drabužių kolekcijos simboliu. Aną išsirinko pati Jennifer Lopez, vėliau spaudoje ji pagyrė nuostabų brazilės grožį ir atskleidė, kad ją išsirinko dėl spinduliuojamo urbanistiškumo, seksualumo ir išvaizdos universalumo.

Seksuali gražuolė šešis kartus dalyvavo „Victoria‘s Secret“ mados šou, pristatė „Valentino“, „Gucci“, „Missoni“, „Christian Dior“, „Versace“, „Emporio Armani“, DKNY, „Dolce & Gabbana“ ir dar daugelio garsių prekinių ženklų kolekcijas.