Karolinos Meschino atostogos su mylimuoju: saulė ir pramogos, kurios pareikalavo ištvermės

Žmonės.lt fotomontažas / Asmeninio archyvo nuotr.
2017-06-25 12:33

Prie žydrosios pakrantės Prancūzijoje, Les Adrets de Fréjus miestelyje, su draugu Jonu Misevičiumi penkias dienas praleidusi gražuolė Karolina Meschino nenorėjo grįžti atgal. „Kitaip negalėjome. Milane laukia diplomų teikimo ceremonija. Tačiau šios atostogos – vienos gražiausių mano gyvenime“, – kalbėjo susijaudinusi stilistė.

Šeimos draugė, kuriai priklauso nuostabaus grožio vila, pasikvietė Karoliną ir Joną į svečius. Modelis prisipažino, kad ilgai jiedu nesvarstė ir jau kitą dieną išskrido lėktuvu. „Kažkaip labai greit apsisprendėme. Kadangi mokiausi baigiamiesiems egzaminams su Jonu nesimatėme daugiau nei mėnesį. Abu labai norėjome šios kelionės. Pabūti pagaliau kartu be jokių atsakomybių ar darbų. Pasimėgauti šiluma.“

Karolina Meschino su mylimuoju Jonu atostogavo Prancūzijoje / Asmeninio archyvo nuotr.

Karolina prisipažino, dažniausiai ji mėgstanti ramias, tingias atostogas, kai iš tiesų galima pailsėti ir iki soties gulėti saulės atokaitoje. Tiesa, draugaudama su Jonu ji išmoko leistis į kompromisus ir atrasti balansą. Anot jos, draugas visiškai pametęs galvą dėl ekstremalaus laisvalaikio.

„Jonas tikras nuotykių ieškotojas. Stengiamės, kad būtų laiko ir aktyvioms pramogoms ir ramiems vakarams prie baseino su vyno taure.“

Atostogos Prancūzijoje K. Meschino – vienos gražiausių gyvenime. „Dėkojame, jog būdami tokie jauni galėjome sau leisti pasijusti karaliais. Apsistojome nuostabioje vietoje! Nerealaus grožio viloje su vaizdu į Kanus, aplankėme nepaprastai žavingus Provanso miestelius, seniausias kvepalų gamyklas, bažnyčias, susipažinome su vietine kultūra ir apylinkėmis, tikrai įsimintina kelionė.“

Su Karolina ir Jonu kartu laiką leido ir du draugai, kuriuos šie dar prieš Prancūziją sutiko oro uoste. Turėję viešėti Monake jie kitą dieną atvyko pas Karoliną ir pasiliko drauge iki pat atostogų galo.

„Planavome būti dviese, bet oro uoste, skrendant iš Vilniaus į Nicą sutikome porą gerų draugų. Antrą atostogų dieną, kai pasikvietėme juos į svečius, taip ir pasilikome kartu iki kelionės galo. Buvome dvi poros, tad atostogos nuo to pasidarė tik dar gyvesnės.“

Jokių kurioziškų situacijų viešnagės metu nepasitaikė, tačiau automobilių nuomos punkte keliautojai gerokai permokėjo.

„Apsigavome ir susimokėjome trigubai. Šiek tiek susigadinome nuotaiką, nes patys uždirbame pinigus, skaudu buvo už Opelį mokėti vos ne kaip už Ferarį... Gavome puikią pamoką ir kitą kartą į tai žiūrėsime atsargiau.“

Prancūzijoje Karolina su Jonu kopė ant sugriuvusios užtvankos viršūnės. Modeliui tai paliko neišdildomą įspūdį, vienu metu net atrodė, jog mirs. Nepratusi prie tiek adrenalino mergina labai bijojo. Pasiekti tikslą pavyko tik su profesionalo pagalba. „Vienas kopiantis alpinistas padėjo pasiekti viršūnę, Jonas saugojo mane kopdamas iš paskos. Buvo be galo baisu, bet vėliau smagu prisiminti.“

Vis dėlto draugams pritrūko laiko viską pamatyti. Norėjosi aplankyti levandų laukus, Christiano Dioro kapą, tačiau tai padaryti jie pažadėjo kitą kartą. Šiais metais studijas baigusiai Karolinai reikėjo grįžti į Italiją, kur jos laukia diplomų teikimo ceremonija.

Karolina su Jonu šį kartą vežėsi ne didžiulius lagaminus drabužių, o įvairiausios technikos, mat nusprendė sukurti atostogų vaizdo klipą. Šiuo metu jis yra montuojamas.

Mergina prisipažino, kad tokio puikaus laiko įkvėpta, sugrįžusi į kasdienybę ji visus darbus gali atlikti 10 kartų geriau. Atostogos juk visiems būtinos.

Karolinos Meschino ir Jono Misevičiaus atostogos Prancūzijoje (30 nuotr.)