Karinos Krysko vasara: nauja daina ir svajonių kelionė su Jeronimu Miliumi ir sūnumi Majumi

Karinos Krysko šeimos atostogos Kretoje / Asmeninio albumo nuotr.
Šaltinis: Pranešimas spaudai
2022-07-05 15:06

Naują dainą „Čia mano vasara“ pristatanti Karina Krysko sako, kad jos vasara intensyvi, kaip jau seniai nebuvo. Pilna ir poilsio, ir darbų.

„Labai džiaugiuosi, kad sugebėjome iš anksto susidėlioti atostogų grafiką. Vos sūnui baigėsi mokykla, visa šeima dešimčiai dienų išlėkėme į Kretą. Puikiai pailsėjome, todėl dabar ramiai žiūriu į koncertų grafiką, kuriame labai nedaug laisvų dienų“, – juokiasi Karina.

Ji pasakojo, kad atostogas Kretoje pasirinko po to, kai dėl pasaulinės pandemijos du kartus buvo nukelta jų kelionė į Turkiją.

„Pamanėm, kad trečią kartą likimo nebandysime ir pasirinkome kitą kryptį. Norėjome, kad būtų nelabai toli, o apie Kretą girdėjome tiek daug puikių atsiliepimų“, – pasakojo dainininkė.

Karinos Krysko šeimos atostogos Kretoje / Beatričė Staniūnaitė nuotr.
Karinos Krysko šeimos atostogos Kretoje / Asmeninio albumo nuotr.

Drauge su vyru, dainininku Jeronimu Miliumi, ir pradinę mokyklą šiemet baigusiu sūnumi Majumi jie pasirinko aktyvų keliavimo būdą ir automobiliu išmaišė nemenką Graikijai priklausančios salos dalį. Aplankė paplūdimius, ėjo kalnų takais ir tarpekliais, sustodavo vaišinguose vietinių restoranėliuose, gėrė skaniausias pasaulyje apelsinų sultis.

Ji šypsosi prisiminusi, kaip dešimtmetis Majus, kuris kartais paburbėdavo, kad nenori eiti į žygį tarpekliu, o po minutės viską pamiršęs jau šokinėdavo per akmenis.

„Tarsi kalnų ožiukas! Sūnui labai patiko ši aktyvi kelionė, nors ji nebuvo panaši į vaikiškų pramogų kupiną poilsį viešbutyje, kokį jis atsimena iš ankstesnių mūsų išvykų“, – sako Karina.

Ji patarė nebijoti planuotis savo poilsį patiems, ypač tokiose vietose kaip Kreta. „Informacijos daug, rekomendacijų iš pažįstamų ir vietos lietuvių – dar daugiau. Mums labai sekėsi: turėjome nuostabią nakvynės vietą, kurią nuomoja puiki lietuvių šeima. Jiems mums padėjo ir patarimais bei užrodė kelis užslėptus salos perlus. Kretoje – nuostabūs labai skirtingi paplūdimiai, daug trasų mėgstantiems žygius, pramogų vaikams, labai geras maistas ir nuoširdūs vietiniai“, – įspūdžiais dalijosi Karina.

Fotogalerija:

Karinos Krysko šeimos atostogos Kretoje (8 nuotr.)

Naujoje dainoje „Čia mano vasara“ galima išgirsti Karinos dar neapleidusią atostogų nuotaiką.

„Tai daina apie puikią vasaros akimirką. Kai sėdi kažkur paplūdimyje, su skrybėlaite nuo saulės ir vaisių kokteiliu rankoje. Šalia – gražus vyras, vaikai laksto kažkur. Jautiesi toks pilnas gyvenimo, jog nori, kad tai niekada nesibaigtų. Toks vaizdas man iškyla prieš akis, kai klausausi savo pačios dainos“, – juokiasi Karina.