Karina Krysko-Skambinė su šeima leidosi į nuostabią kelionę: mažytė sala – išties savita

Žmonės.lt fotomontažas / Asmeninio archyvo nuotr.
2017-09-12 20:29

Šiauriniame Neapolio krante esančioje Iskijos saloje Karina Krysko-Skambinė su sūnumi Majumi, vyru Sauliumi ir pussesere bei jos šeima praleido 7 nuostabias dienas. Šiltas klimatas, draugiški žmonės ir puikus, specialiai jiems paruoštas planas iki šiol kelia tik geriausias emocijas. „Italijoje be galo skanūs ledai, rami jūra, įstabūs kraštovaizdžiai“, – pasakoja Karina.

Romoje K. Krysko-Skambinei teko lankytis prieš daugiau nei trejetą metų. Praleidusi ten dieną ji susižavėjo Italija ir ilgai suko galvą kaip čia sugrįžti. Pasiteiravus kolegų bei draugų patarimo, Karina užmezgė ryšį su kelionių organizatoriumi Udriumi Armalu, kuriam priklauso tinklalapis superkelionės.lt. „Bendrauti ėmėme socialinėje erdvėje. Udrius pasiūlė Iskiją. Pagal mums tinkamą laiką, atsižvelgiant į poreikius ir kainą. Tokius dalykus reikia išmanyti ir skirti nemažai dėmesio klientui. Udriaus pastangos lėmė, kad visos kelionės metu jautėmės šauniai, apie nieką nebereikėjo galvoti.“

Atostogų akimirka / Asmeninio archyvo nuotr.

Iskija populiaresnė tarp italų, nei lietuvių ar kitų šalių turistų. Nedidukėje saloje gausu terminio vandens baseinų, SPA centrų ir, kaip sako juokaudama Karina, natūralių džiakuzi.

Aktorė ir dainininkė keliavo su šeima, o prie jų prisijungė ir Karinos pusseserė. „Kelionė gavosi daugiau poilsinė, nei pažintinė, tačiau radome laiko ir keletui ekskursijų surengti. Kad patektum į Iskiją reikia ne tik skristi, bet taip pat plaukti. Nuskridus iki Neapolio galima rinktis keltą. Greičiau plaukiantį arba lėtesnį.

„Į priekį plaukėme lėtai. Su Sauliumi norėjome vaikams parodyti apylinkes, leisti pasiilsėti. Be galo gražu. Mėgavomės maistu, jūra ir šeimos kompanija.“

Mažajam Majui labiausiai patiko baseinai. Kartu su mama ir tėčiu aplankęs vieną iš saloje esančių parkų vaikas liko sužavėtas ten turistų laukiančiais malonumais.

Atostogų akimirka / Asmeninio archyvo nuotr.

„Italijoje skanūs desertai, ypač ledai. Tiesa, dominuoja sunkus maistas. Picos, bandelės ir makaronai. Baigiantis atostogoms su pussesere išties pasiilgome daržovių. Aišku, ten jų rasti galima, bet dažniausiai užklydus į restoraną meniu daugiausiai randama tikro itališko skonio.“

Moteris pasakojo, jog lyginant su Turkija, Iskijos klimatas ją sužavėjo kur kas labiau. Italijoje ramybės nedrumstė vėjas. Jūra buvo tokia rami, kad į ją lipti galėjai be lašo baimės.

Majus visuomet maudosi prižiūrimas Sauliaus arba Karinos, bet, pavyzdžiui, kitose poilsinėse kelionėse pasitaikydavo situacijų, kai Karinai oda šiurpdavo vien nuo minties bristi į banguotą, ošiantį vandenį. Ką jau kalbėti apie mažametį sūnų.

„Saloje visą laiką vaikščiojome trumpomis rankovėmis. Dažniausiai man visur šalta. Šį kartą jokių nusiskundimų neturiu. Oazės ir parkai – nuostabūs“, – šypsojosi Karina.

Dainininkė prisipažino, kad mielai į ramią, jaukią Iskiją dar kartą sugrįžtų. 7 dienų neužteko. Moteris ten norėtų nusivežti ir mamą. Juk sala – tikras ramybės uostas, tiems, kam norisi atgauti energiją ir pailsėti.

„Laukia įtemptas darbų sezonas. Džiaugiuosi, jog su šeima išvykome paatostogauti pačiu laiku. Beje, paskutinę dieną prieš skrydį aplankėme ir Neapolį. Jis, palyginus su mūsų salyte, labai triukšmingas ir žmonių kupinas miestas.“

Karina Krysko-Skambinė su šeima atostogavo Italijoje (18 nuotr.)