Kariams Afganistane koncertavusi Anžela Adamovič: „Man labai patiko žėrinčios jų akys“

2014-08-29 15:09

Dainininkė, TV3 šou „X Faktorius“ dalyvė Anžela Adamovič praėjusią savaitę viešėjo Afganistane – drauge su Sauliumi Urbonavičiumi-Samu koncertavo čia tarnaujantiems kariams. Žmonės.lt skaitytojams atlikėja papasakojo savo kelionės įspūdžius – sakė, patiko taip smarkiai, kad mielai ten sugrįžtų.

Anželos ir S.Urbonavičiaus-Samo išvyka į Afganistaną truko keturias dienas. Muzikantai svetur keliavo neįprastai – skrido kariniu lėktuvu „Spartan“, buvo sustoję Rumunijoje ir Gruzijoje. „Iš viso kelionė pirmyn ir atgal truko apie 26 valandas“, – Žmonės.lt sakė A.Adamovič.

Afganistane ji viešėjo pirmąkart, aplankė du skirtingus miestus. „Kabule dainavome kariams iš įvairių šalių, o Kandahare beveik visi kariai buvo iš Lietuvos, taip pat keli amerikiečiai“, – pasakojo dainininkė.

Anželos Adamovič kelionės į Afganistaną akimirkos (7 nuotr.)

Nustebino karių kasdienybė

Ir Kabule, ir Kandahare Anžela ir Samas apsistojo kareivinėse – gyveno kartu su visais kariais. „Mūsų nebuvo išleidę pasivaikščioti po miestus – tai neatrodė saugu. Apsistojome kareivių stovyklose, gyvenome kartu su kariais, tokiomis pačiomis sąlygomis. Jie tai vadina viešbučiais“, – juokėsi atlikėja ir pridūrė, kad gyvenimas kareivinėse – stebėtinai jaukus: „Karių stovyklose jautėmės saugiai ir laisvai, mums nieko netrūko, buvo visi patogumai. Koks vaizdelis Afganistano miestuose taip ir nemačiau – nežinau, kokia ten situacija, kaip ten viskas atrodo.“

Anžela neslėpė – Afganistane tarnaujančių karių kasdienybę įsivaizdavo visai kitaip: „Maniau, jei jau ten vyksta karas, tai turėtų visi kažkur pasislėpę būti ar panašiai. Bet kadangi laiką leidome stovykloje, pamačiau kitokį vaizdą. Dienomis kariai slepiasi nuo karščio, dalis prie kompiuterių pasėdi...“

Tik pati prie kompiuterio nesėdėjo – susigalvojo visokiausių atrakcijų. „Stovykloje buvo tikrai smagu – teko ir šalmą, ir neperšaunamą liemenę užsidėti. Gaila tik, kad pašaudyti neteko“, – apgailestavo Anžela.

Anželos Adamovič kelionės į Afganistaną akimirka / Vainiaus Eivos nuotr.

Paklausta, ar ragavo kareiviškos košės, Anžela nustebino: „Ten vyrauja amerikietiška virtuvė. Skanu, sotu, niekas nebadauja. Atvirkščiai – ten labai daug maisto.“

Vis dėlto ji susidūrė ir su sunkumais. „Kai tik atskridome į Kabulą pajaučiau, kad man labai sukasi galva. Tokia savijauta kamavo visą dieną – niekaip negalėjau suprasti, kas man yra. Nebuvo per daug karšta – apie 30 laipsnių, taigi tikrai ne dėl temperatūros. Tai vėliau man pasakė, kad buvome maždaug 2 kilometrų aukštyje. Turi būti geležinės sveikatos, kad gerai jaustumeisi, arba tiesiog priprasti“, – tikino. Tuo tarpu Kandahare buvo dar karščiau: +40 laipsnių.

Sulaukė vyrų dėmesio

Ir Kabule, ir Kandahare Anžela ir Samas koncertavo. Sakė, viskas buvo suorganizuota puikiai – pastatyta pakankamai didelė scena, atėjo daug publikos.

Anželos Adamovič kelionės į Afganistaną akimirka / Vainiaus Eivos nuotr.

„Man labai patiko žėrinčios kareivių akys – tokios degančios... Matyt, nedažnai pas juos kas į svečius atvažiuoja. Sakė, kad jie labai džiaugėsi, kad patiko. Ir man labai patiko. Kabule po koncerto nuo vyrų net vos apsigyniau – reikėjo saugotis!“ – juokėsi dainininkė.

Autografų kareiviai neprašė, bet nusifotografuoti kartu net labai norėjo: Su kai kuriais fotografavomės net po kelis kartus! O ir kitą dieną po koncerto ir aš, ir Samas dar buvome prašomi nusifotografuoti.“

Anžela džiaugiasi, kad Afganistane spėjo susirasti draugų. „Bet kuriai jaunai merginai ten visada atsirastų, pas ką nuvažiuoti. Pati susibendravau su keliais kareiviais, dar dabar vis susirašome. Ten susirinkę labai geri, nuoširdūs žmonės. Vis persimetame po pora žodžių“, – šypsosi.

Dėmesį jai rodė ir vietiniai: „Su vienu afganu persimečiau vienu kitu žodžiu. Nesu tikra, jis buvo karys ar civilis... Jis man pasiūlė susitikti kitam mieste.“

Ar norėtų Anžela darkart keliauti į Afganistaną? „Norėčiau! Tokio vyrų dėmesio jau seniai nepatyriau“, – juokiasi ji ir tikisi, kad į tolimą kraštą sugrįš jau greitai.