Kaip išvalyti organizmą po švenčių?

Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2016-01-03 11:00
Šventės mums dovanoja puikias emocijas ne tik širdyje, bet ir akimis nužvelgus vaišėmis nukrautą kupiną stalą. Jeigu nejautėme saiko, natūralu, kad po švenčių jaučiamės apsunkę, priaugę vieną kitą kilogramą. O jeigu neatsisakėme ir alkoholio, nukenčia ir mūsų oda, paburksta paakiai, kepenims ir inkstams tenka keliagubai daugiau darbo.

Kaip padėti organizmui grįžti į vėžes, atsikratyti toksinų, šlakų, sustiprinti imunitetą?

  • Gerkite kuo daugiau vandens, geriausia šilto ir su citrina.
  • Valgykite daržoves. Itin naudingi įvairūs kopūstai, burokėliai, morkos. Galite tiek gaminti salotos, tiek spausti sultis – labai gerai organizmą atgaivina morkų ir burokėlių sulčių mišinys. Pektinai ir ląsteliena, kuri yra šiose daržovėse, normalizuoja žarnyno veiklą, o mineralinės medžiagos ir vitaminai papildo trūkstamas atsargas.
  • Košės. Nežiūrėkite į jas įtariai – tai puikus pasirinkimas, norintiems atgauti formas. Valgykite ryte, pagardinę įvairiomis daržovėmis. Pavyzdžiui, puikiai tiks avižinių dribsnių, grikių, ryžių, bolivinių balandų košės.

Avižinių dribsnių košė puikiai valo žarnyną, pašalina toksinus, šlakus, ir apskritai yra aukštos maistinės vertės. Daug kalcio, geležies, B grupės vitaminų greitai padės atgauti jėgas.

Taip pat skaitykite: Inkstus valančio kokteilio receptas

Grikiuose gausu aminorūgščių, mineralų, vitaminų. Jie tinka diabetikams, turintiems kepenų problemų. Galite išbandyti štai tokį receptą: sumaišyti su razinomis, graikiniais riešutais ir alyvuogių aliejumi.

  • Žalioji arbata. Arbata pasižymi dideliu antioksidantų, kovojančių su laisvaisiais radikalais, kiekiu, priešvėžinėmis savybėmis, valo organizmą, skaistina odą.

Taip pat skaitykite: Žalioji arbata: kokią rinktis, kad kristų svoris

  • Sultys. Jokiu būdu ne iš pakelių, o spaustos iš šviežių vaisių ar daržovių. Tiks ir įvairūs trinti kokteliai su salierais, špinatais, petražolėmis.
  • Kompotai iš džiovintų vaisių. Ruoškite juos be papildomų priedų – t. y. cukraus. Labiausiai tik razinos bei džiovinti abrikosai, kadangi juose gausu kalio, padedančio širdies ir kraujagyslių sistemai.
  • Rūgštūs pieno produktai. Rūgpienis, kefyras, varškė – rinkitės kas labiausiai patinka, geriausiai, vidutinio riebumo. Jie puikiai normalizuoja žarnyno mikroflorą, turi daug kalcio.
  • Venkite perdirbtų mėsos gaminių ir apskritai verčiau mėsos valgykite kuo mažiau. Rinkitės tik liesą paukštieną, triušieną. Tuo pačiu atsisakykite ir gyvūninės kilmės riebalų, marinuotų, sūdytų, rūkytų produktų.
  • Sumažinti padidėjusį cholesterolio kiekį ir sustiprinti apsaugines organizmo funkcijas padės česnakas. Valgykite į sveikatą, galite su šia prieskonine daržove ruošti įvairius patiekalus.
  • Citrusiniai vaisiai. Juose gausu vitamino C, kuris ir valo organizmą, ir skaistina odą. Tik šiukštu nepadauginkite, kad nesustreikuotų skrandis ir nekiltų alerginių reakcijų!

Taip pat skaitykite: Liekninamasis imbierų gėrimas 

Naujausi straipsniai