Kai atgyja spaudos puslapiai: žurnalas „Žmonės“ kviečia pasinerti į papildytą realybę

Papildyta realybė
Papildyta realybė
Šaltinis: Žmonės.lt
2018-06-14 11:58
AA

Žurnalas – tik skaityti? Anaiptol. Žurnalo „Žmonės“ skaitytojai nuo šiol kiekvieną savaitę galės išbandyti praturtintos realybės turinio sprendimus – video formatu atgyjančias nuotraukas. Išskirtiniu papildytos realybės turinio sprendimu šios savaitės žurnale „Žmonės“ tapo kartu su filmo „Tarp pilkų debesų“ kūrybine komanda sukurtas projektas.

Iš žurnalo nuotraukos prabilo garsūs žmonės, video ištarę filmo herojės Linos žodžius apie gyvenimą tremtyje ir viltį.

Praturtintos realybės sprendimams žurnale naudojamas startuolio „Overly“ sukurtas sprendimas. Skaitytojui reikia parsiųsti „Overly“ programėlę, ją atsidarius skenuoti „Overly“ simboliu pažymėtą puslapio vietą ir žiūrėti su ja susietą vaizdo įrašą.

Papildyta realybė
Papildyta realybė

Kitą savaitę „Žmonėse“ debiutuos portalo žmonės.lt skaitytojų jau pamėgta trumpų video interviu laida „9 klausimai“. O žurnalo bei portalo komanda pažada ir daugiau kūrybinių turinio rinkodaros sprendimų.

„Praturtintos realybės sprendimai – vis dar naujas ir išskirtinis turinio pateikimo būdas spaudoje. Šių sprendimų tikslas išplėsti skaitymo patirtį: pažadinti emocijas, stebinti, edukuoti. Kitaip tariant, perteikti skaitytojui tai, kas neperteikiama vien tekstu. Be to, taip siekiame patraukti šiuolaikinio žmogaus dėmesį, kuris viską daro su išmaniuoju telefonu rankose,“ – sako Marija Matuzevičienė, turinio rinkodaros agentūros „Žmonės Contentum“ vadovė, įvairiems prekės ženklams jau sukūrusi ne vieną praturtintos realybės sprendimą.

Reinoldas Musteikis, „Media bičių“ grupės pardavimų vadovas, taip pat atkreipia dėmesį į naujas galimybes prekės ženklams.

„Spaudos reklama suteikia daugiau galimybių nei įprasta manyti. Reklamos formos keičiasi kartu su naujausiomis technologijomis ir augančiais vartotojų lūkesčiais būti nustebintam. Ir prekės ženklams, ir mums, žiniasklaidai, tai – iššūkis, bet pirmiausia – galimybė“, – teigia R.Musteikis.

„Media bitėms“ priklauso žurnalai „Žmonės“, „Laima“, „Legendos“, „Ji“ ir „Edita“, kino teatras „Pasaka“, leidinių bei knygų platinimo agentūra „Medipresa“, interneto knygynas „Perku knygą“. „Media bitės“ kartu su partneriais valdo turinio rinkodaros agentūrą „Žmonės Contentum“, internetinę gydytojų rezervacijos sistemą Manodaktaras.lt bei portalą sveikas.lt.