Justė Pinkevičienė – įsimylėjusi grožio pasaulį

Justė Pinkevičienė / Žurnalo „AŠ Ikona“ nuotrauka
Justė Pinkevičienė / Žurnalo „AŠ Ikona“ nuotrauka
Šaltinis: Projekto partnerio turinys
2018-05-02 14:56
AA

„Mano kodinis žodis yra „planavimas“, – juokdamasi į aplinkinių klausimus, kaip viską spėja, atremia veikli moteris, lietuviškos kosmetikos prekės ženklo „Green Feel’s“ vadovė, beveik šešių mėnesių Patricijos mama Justė PINKEVIČIENĖ (28).

„Visada labai tiksliai žinau savo dienotvarkę. Suplanuoju net kada naudosiu veido ar plaukų kaukę. O jei kas nors tuos planus bando pakoreguoti, svarbiausia neprarasti geros nuotaikos ir tiesiog prisitaikyti“, – su šypsena prisipažįsta Justė, kasdien savo dienotvarkėje pasižyminti ir du žodžius: „Green Feel’s“.

Juste, jūs grožio pasaulyje – ne naujokė?

Čia esu maždaug nuo šešiolikos. Taigi jau daugiau kaip dešimt metų. Mama, atėjus paauglystės laikotarpiui, pasiūlė nueiti pas vizažistę, kad pamokytų dailiai pasidažyti akis. Nuėjau ir nuo to laiko nieko kito nebenorėjau – tik dirbti grožio pasaulyje. Ir mokykloje, ir universitete mokslus derinau su vizažistės ir manikiūrininkės darbu, nes norėjau kuo geriau pažinti grožio pasaulį ir tikruosius vartotojų norus. Na, o baigusi rinkodaros studijas pasinėriau į kosmetikos verslo subtilybes. Dabar su tikrų profesionalų komanda prie žmonių grožio prisiliečiame kurdami įvairias kosmetikos priemones.

Green Feel
Green Feel

Labai gera dirbti su tais, kuriems kosmetika – tikrai kur kas daugiau nei tiesiog prekė vonios kambaryje. Mums tai – malonūs pojūčiai, visapusiškas grožis ir tikėjimas, kad džiaugsmą gali teikti net mažiausios smulkmenos: tarkim, švelnus kremo potėpis. Skamba tikrai labai romantiškai, bet mūsų komanda šį darbą tiesiog įsimylėjusi. Esame tikri šios rinkos fanai.

Green Feel

Green Feel

Kartu su šiais fanais kuriate sparčiai populiarėjantį kosmetikos prekės ženklą „Green Feel’s“. Kuo jis išskirtinis?

Tai – itin atviras ir su kiekvienu vartotoju bendraujantis prekės ženklas. Ne be reikalo pavadinime girdime žodį „jausmas“, kuris reiškia, kad pajusti tikruosius vartotojų norus – svarbiausias mūsų tikslas. Kiekvienas „Green Feel’s“ produktas kuriamas tik chemijos mokslų specialistų. Už savo grožio priemones prisiimame visą atsakomybę, taigi su vartotojais galime būti absoliučiai atviri. Tai įrodome ne tik žodžiais: drąsiai išverčiame sudėtingas priemonių sudėtis į visiems suprantamą kalbą ir rašome, tarkim, veido kremo dėžučių viduje.

Mes drąsiai diskutuojame visais grožio klausimais. Net nebijome pasakyti, kad veido kremas nėra visagalis, ir drąsiai skatiname žmones rūpintis savo grožiu ne tik naudojant kosmetiką, bet ir stengiantis sveikiau gyventi. Šiemet feisbuke net įkūrėme virtualų „Vandens maniakių klubą“, jame susibūrusios moterys pabandė kartu išmokti išgerti tinkamą kiekį vandens. Sulaukiau tiek daug jų padėkos žinučių! O praėjusią savaitę pradėjome rytinės mankštos iššūkį, nes tas pats veido kremas veiks tikrai efektyviau, jei suaktyvinsime kraujotaką. Tai darome, nes norime, kad „Green Feel’s“ taptų tikru draugu, kuriuo žmonės galėtų pasitikėti ir sulaukti profesionaliai teikiamų rekomendacijų visais grožio klausimais.