Jurijus Smoriginas su žmona Dalia Kanaruose atšventė 36-ąsias vestuvių metines

Jurijus Smoriginas ir Dalia Smoriginienė / Asmeninio albumo nuotr.
2013-02-18 11:31

Choreografas Jurijus Smoriginas su žmona Dalia vos prieš kelias dienas grįžo iš mėnesį trukusių atostogų Kanaruose. Fuerteventuros saloje pora atšventė savo 36-ąsias vestuvių metines, grožėjosi gamta, deginosi, maudėsi, skanavo vietos patiekalų ir, kaip sako, puikiai pailsėjo. Jurijus portalui Žmonės.lt juokais prisipažino, kad grįžęs į tėvynę verkia žiūrėdamas į atostogų nuotraukas.

„Lietuvoje yra gan įtempta aplinka ir politiniu, ir ekonominiu atžvilgiu, visi nori išgyventi, daug neigiamos informacijos žiniasklaidoje. O juk kur visi pykstasi, tai kaip kempinė prisisiurbi šito blogio. O kai nuvažiuoji į tokią šalį kaip Kanarai, nuolat šypsaisi. Nors taip pat susiduria su didelė krizė, bet ta saulė ir šiluma, matyt, jiems padeda šypsotis, agresyvumo jokio nėra“, – prisiminimais dalijosi artistas.

Jurijus Smoriginas su žmona Dalia ir dukra Agne atostogavo Kanarų salose (14 nuotr.)

J.Smoriginas portalui Žmonės.lt pasakojo, kad Kanaruose mielai praleistų visas lietuviškas žiemas, nes ten žiemą dienomis būna apie 25, o naktį – ne mažiau 18 laipsnių šilumos. Be to, pasak Jurijaus, vietos patiekalai yra nuostabūs – gausybė žuvies, daržovių ir kitokio nekaloringo maisto.

„Mes gyvenome Fuerteventuroje, išsinuomojome automobilį, apkeliavome visą salą, ją gali apvažiuoti per  3 valandas. Sala yra vulkaninės kilmės, viskas tarsi kosmose. Visos pakrantės skirtingos. Gali eiti paplūdimiu 25 km nuogas. Ten toks grožis, tokios erdvės, tokios uolos, tiesiog neapsakoma“, – pasakojo J.Smoriginas.

Choreografas kelionę sau ir savo žmonai organizavo pats, nesinaudojo kelionių agentūrų paslaugomis: „Norisi savarankiškumo, o ir kaina skiriasi tik keliais tūkstančiais. Išsinuomoji apartamentus pagal kišenę, automobilį ir keliauji ten kur ir kada nori.“

Jurijus Smoriginas Kanaruose / Asmeninio albumo nuotr.

Tiesa, J.Smoriginui per atostogas nuolatos kliudė garbaus amžiaus turistai iš Vokietijos, mat šiuo metų laiku ten gausu vokiečių pensininkų. „Man 57 metai, bet visiškai negalėjau savęs lyginti su tais pensininkais. Kaip tik patekome į vakarėlį, kuriame šoko krūva pensininkių, bet staiga pasikeitė pogrupis ir atsirado jaunesnių, tačiau ir jie mums netiko – reikėjo dar jaunesnių. Gal aš toks teatro žmogus, nepripažįstu savo amžiaus ir visą laiką jaučiuosi jaunas“, – šmaikštavo Jurijus.

Vis dėlto, neradęs bičiulių šokiuose, Jurijus su žmona mielai leido laiką saulėtame paplūdimyje, kuriame baleto artistas nesidrovėjo degintis nuogas ir pasimokyti plaukioti banglente. „Ten tokie du lietuviukai pusbroliai gyvena ir aš jiems, kaip tautietis, padėjau jų verslą pareklamuoti. Jie pamokė mane plaukioti banglente. Man patiko, bet visą dieną taip negalėčiau, man dar reikia odą pasaugoti. Tačiau vanduo labai geras, vėsinantis, o ne toks kai Karibų jūroje, kai įlipi ir tiesiog verdi.“

Grįžus iš atostogų, J.Smoriginui vėl teko prisitaikyti prie niūros ir pilkos lietuviškos žiemos. Paklaustas, ar žiūrovai išvys jį televizijoje, choreografas juokavo, kad šiuo metu yra bedarbis.

„Darbas televizijoje mane išsunkia ir reikia laiko išsivalyti, Kanaruose aš išsivaliau. Be to, televizijos nėra, pasiūlymų ten dirbti nėra, nes televizija yra kaip graži moteris – ji permiega su tavim, o paskui susirinkusi visas rankines ir banko korteles – išeina. Tačiau aš esu išmintingas žmogus ir žinau, kad televizija yra laikina, dėl to aš visą laiką turiu Vilniaus baletą, taip pat yra ir šokių mokykla“, – apie savo darbus Žmonės.lt pasakojo J.Smoriginas.

Kol baleto šokėjas ir choreografas laukia pirmųjų pavasario saulės spindulių, jam tenka ruošti įspūdingą spektaklį, skirtą jo vadovaujamo „Vilniaus baleto“ jubiliejui. „Birželio 3 dieną bus „Vilniaus baleto“ 15 metų jubiliejus, tad ruošiamės koncertui, darome spektaklį pagal Mozarto „Requiem“, taigi darbų labai daug“, – be vietos televizijoje likęs neliūdi J.Smoriginas.

Jurijus Smoriginas Kanaruose / Asmeninio albumo nuotr.