Julija Žižė ypatingos šventės proga pristatė kasdienių, bet prabangių suknelių kolekciją

Julijos Žižės prekės ženklo WMBJ gimtadienis / Nerijaus Šabanausko nuotr.
Julijos Žižės prekės ženklo WMBJ gimtadienis / Nerijaus Šabanausko nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2016-10-19 16:54
AA

„Wear Mad By July“ įkūrėja, dizainerė Julija Žižė pristatė naują suknelių kolekciją „StayChick“, skirtą paminėti trečiajam jos prekės ženklo gimtadieniui. Naujoje kolekcijoje – devynių skirtingų modelių J.Žižės kurtos suknelės, išsiskiriančios paprastumo ir prabangos sinteze.

„Visos esame patyrusios tą jausmą, kada nėra, ką apsirengti. Kai atsidariusi spintą suvoki, kad turi atrodyti pribloškiamai žavingai, o rūbai, kabantys spintoje, nesutampa su tokiu noru. Ir ar gali paprasta suknelė spinduliuoti prabangą, moteriškumą, bet tuo pačiu išlikti tokia jauki ir minimalistinė, neapkrauta detalėmis, pabrėžianti tik tai kas gražiausia? – pristatydama kolekciją klausia J.Žižė ir, užbėgdama už akių, atsako. – Tikrai gali, būtent tokia ir yra naujausia „StayChick“ kolekcija, kurią sudaro jau klienčių išbandytos ir taip pamėgtų siluetų suknelės.“

Naujosios, proginės J.Žižės suknelės moterims turėtų patikti dėl medžiagų, iš kurių yra pasiūtos, kolorito, raštų įvairovės.

Julijos Žižės prekės ženklo WMBJ suknelė / Nerijaus Šabanausko nuotr.

„Plytų rausva, kreminė ruda bei juoda – tai spalvos, kurios traukia savo tonų intensyvumu, suderinamumu su kitais atspalviais, prabanga paprastume. Suknelės stebina raštais, kurie puošia kiekvieną naująjį kolekcijos siluetą, taip suteikdami tviskančio prabangaus spindesio. Ir tampa visai nebesvarbu, ar tai pirmadienio lietingas rytas, ar tai pats įsimintiniausias penktadienio pasimatymas, „StayChick“ kolekcija yra skirta kiekvienai, nes paprastumas kasdienybėje yra prabanga“, – šypsosi kūrėja.

Naujoji jos kolekcija skirta pažymėti trečiąjį „Wear Mad By July“ gimtadienį. Šventę ir kolekcijos pristatymą patiems artimiausiems J.Žižė surengė Kaune, „Baby Love“ butike.

Julijos Žižės prekės ženklo WMBJ suknelė / Nerijaus Šabanausko nuotr.

„Butikas buvo nuostabiai papuoštas „Royal Gėlių dekoro“ studijos, netrūko užkandžių, vyravo jauki aplinka. Mini kolekcijos pristatymo metu svečiams pasirodė šešios merginos, kurių įvaizdžiu rūpinosi „Carolina.lt“ studija. Buvo gražu, jauku ir miela“, – įspūdžiais dalijosi ji.

J.Žižė Žmonės.lt pasakoja puikiai prisimenanti, kaip sugalvojo kurti verslą. „Tikslas buvo vienintelis, kaip ir daugelio: apie nepriklausomybę, meilę tam, ką darai. Aš norėjau daryti tai, kas man patinka, atrasti save, būti įvertintai už savo pastangas ir darbą“, – pasakoja J.Žižė.

Julijos Žižės prekės ženklo WMBJ suknelė / Nerijaus Šabanausko nuotr.

Kokie jai buvo tie treji kūrybos metai? „Iš pradžių ta istorija su Mikio logotipu leido pakilti į visiškas aukštumas ir į drabužių kategoriją „must have“. Mikis buvo visų geidžiamas, bet atėjo laikas kažką keisti ir, matyt, pats likimas viską sudėliojo taip, kaip reikia. Draudimas toliau prekiauti rūbais, kurie bent kiek primena Mikį, net mano pačios pieštais eskizais ant drabužių, privertė mane dar labiau pasistengti, išgryninti idėją, ką noriu daryti, ką noriu pasiūlyti savo klientėms, subręsti. Nemanau, kad klienčių skaičius pasikeitė, – kaip tik atsirado naujų, kurios graibste graibsto mano kūrybą ir moka dvigubai daugiau, nei reikėdavo mokėti už Mikį. Bet dabar ir aš stengiuosi atiduoti maksimalią kokybę, nešiojant kasdienybėje“, – svarsto kūrėja.

Paklausta apie ateities planus dizainerė šypsosi: „Planuoju nesustoti, kiekvieną sezoną stebinti klientes vis skirtingais printais, spalvomis, modeliais. Planuoju plėstis, lipti originalumo ir kokybės laiptais aukštyn.“