Jolanta Leonavičiūtė su kitomis garsenybėmis žada nustebinti Lietuvą

Jolanta Leonavičiūtė / Vilmanto Morkvėno nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2017-04-27 15:17
Ženklią savo gyvenimo dalį praleidžiame saldžiai miegodami. Gulėdami lovoje skaitome knygas, žiūrime kino filmus, pusryčiaujame, sapnuojame, mylime, planuojame kitos dienos darbus. Specialistai teigia, kad geram poilsiui užtikrinti būtinas tinkamas ir kokybiškas čiužinys. Įvertinę savo poilsio bei miego kokybės svarbą gyvenime, žinomi žmonės ėmėsi jau pamėgto čiužinio reklamos kampanijos.

Savaitgalį viename ištaigingiausių sostinės namų vaizdo klipo filmavime dalyvavę Jolanta Leonavičiūtė, Žilvinas Grigaitis, Oksana Pikul-Jasaitienė, atlikėjai Vudis ir Grūdas bei Modestas Karnaševičius jau dabar intriguoja jo siužetu ir pikantiškomis detalėmis.

„Užduotis buvusi labai banguota ir laisva, todėl reikėjo pasiruošti bet kokiems netikėtumams ir net būti pasirengusiam pakeisti visą idėją iš esmės, nes buvo neaišku, kaip pagrindiniai herojai „susikalbės“ su kameromis ir emocijomis“, – pasakojo savo kūrybiniais sprendimais talkinęs Žilvinas Grigaitis.

Vilmanto Morkvėno nuotr.
Vilmanto Morkvėno nuotr.

Pagrindinės herojės rolę atlikusi Jolanta Leonavičiūtė pasidalino savo kokybiško poilsio receptu: „Be abejo, čiužinys yra labai svarbus geram miegui. Sportuojančiam, aktyviai gyvenančiam žmogui būtina gerai pailsėti, išsimiegoti. Aš pati geriausiai pasiilsiu miegodama ant prie kūno prisitaikančio čiužinio, kuris palaiko taisyklingą stuburo padėtį, nespaudžia kūno.’’

Reklamos personažų makiažu besirūpinusiai stilistei Oksanai Pikul-Jasaitienei darbas su šiuo projektu įsimins dar ilgam: „Modeliai, režisieriai, operatoriai paliko labai šiltą įspūdį. Buvo išties smagu dirbti kartu ir dar tokioje gražioje aplinkoje.“

Vilmanto Morkvėno nuotr.
Vilmanto Morkvėno nuotr.

Filmavimo aikštelėje kameros darbu rūpinęsis atlikėjas Arvydas Martinėnas–Vudis džiaugiasi puikiai pavykusiu kūrybiniu procesu ir visų projekte dalyvavusių įžymybių bendromis pastangomis išgauti kuo geresnį, gražų, emocingą rezultatą.

Nors čiužinių „Classmed“ vaizdo klipas artimiausiu metu pasirodys socialinėje erdvėje, reklamos kūrėjai dar neskuba atskleisti kitų personažų garsių vardų bei nuotaikingos siužetinės linijos vingių. Šis žaismingas kūrybinis darbas, be abejonės, sulauks didelio ažiotažo ne tik mūsų šalyje, bet ir JAV.

Vilmanto Morkvėno nuotr.
Vilmanto Morkvėno nuotr.

Žmonės.lt

Naujausi straipsniai