Ivanka Trump: kaip trijų vaikų mama puoselėja savo figūrą? Mityba ir režimas

Ivanka Trump / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2016-11-10 11:20
Kovo mėnesį pasaulį išvydo trečiasis Ivankos Trump (35 m.) vaikas, o trijų vaikų mama ir sėkminga verslininkė jau susigrąžino tobulas formas ir atrodo fantastiškai.

Taigi kokia Ivankos Trump dietos paslaptis, jei ji išvis tokią turi? Išrinkto JAV prezidento Donaldo Trumpo iš pirmosios santuokos duktė pripažįsta, kad prieš susilaukdama vaikų valgė kaip paauglė – po kelis kartus per dieną valgydavo picą ir makaronus.

Tačiau su vyru Jaredu Kushneriu susilaukusi vaikų – dukters Arabellos Rose (5 m.) ir sūnų Josepho Fredericko (3 m.) bei Theodore'o Jameso (7 mėn.) – ji pasirinko sveikos mitybos kelią ir nuo to laiko nebegrįžo prie nesveikų įpročių.

Home Sweet Home! Nothing better than returning to these 3 little ????'s!

A photo posted by Ivanka Trump (@ivankatrump) on

Ivankos Trump racione yra pilno grūdo produktų, labai nedaug angliavandenių ir jokių sulčių. Kartą ji bandė detoksikaciją sultimis, tačiau jautėsi lyg badaudama, todėl nutraukė detoksikaciją (tačiau verta paminėti, kad detoksikacija sultimis skiriasi nuo stiklinės šviežiai spaustų sulčių, įtrauktos į jau subalansuotą mitybą).

Į savo formas Ivanka Trump žiūri rimtai ir tiki intensyviomis kardio treniruotėmis, padedančiomis pagreitinti širdies ritmą. Ji dievina jogą ir meditaciją; tai puikus būdas valdyti stresą ir palaikyti liekną figūrą bei tonusą. Ji taip pat mėgsta bėgioti, o tai nestebina, kadangi jai patinka kardio treniruotės. Taip pat Fitneso moterų pusmaratonyje ji bėgo 21 km distanciją.

Baltymai – patys svarbiausi

Ivanka renkasi lašišą. Laukinėje lašišoje yra omega-3 riebiųjų rūgščių, kurių mūsų kūnas negali pasigaminti pats. Šios riebiosios rūgštys sumažina uždegimą, gerina apytaką, pagerina gerojo ir blogojo cholesterolio santykį ir sumažina vėžio riziką. Lašišoje taip pat gausu vitaminų D ir B bei seleno – maistinės medžiagos, padedančios išvengti ląstelių pažeidimo.

Venkite veistos lašišos, kadangi joje daug uždegimą skatinančių omega-6 riebiųjų rūgščių bei gerokai mažiau vitamino D, dėl kurio lašiša laikoma supermaistu.

„Instagram“ nuotr.
„Instagram“ nuotr.

Riboja angliavandenius, tačiau ne visus

Pasvarstykite, galbūt pats laikas rytinę bandelę pakeisti omletu, o į vakarienę įtraukti bulvę.

Ivanka teigia, kad ji riboja angliavandenius; be to, juos reikia valgyti tinkamu metu. Vakarais vartojami angliavandeniai yra didžiausias svorį metančiųjų košmaras. Tačiau vis daugiau tyrimų parodė, kad laužydami „angliavandenių komendanto valandą“ galite greičiau pasiekti savo tikslų, ypač jei pasirinksite teisingus angliavandenius.

Vieno tyrimo, publikuoto žurnale „Obesity“, metu dvi vyrų grupės laikėsi identiškos svorio metimo dietos. Pusė dalyvių angliavandenius vartojo visos dienos metu, kita dalis didžiąją dienos angliavandenių vartojo vakare.

Rezultatai? Vakare angliavandenius vartoję tyrimo dalyviai atsikratė 27 proc. daugiau riebalų ir jautėsi 13,7 proc. sotesni nei besilaikantieji standartinės dietos. Be to, uždegimo rodikliai angliavandenius vakare vartojusiųjų grupėje sumažėjo 27,8 proc., lyginant su 5,8 proc. besilaikančiųjų standartinės dietos. Iš kitos pusės, naujausias tyrimas mažai angliavandenių ir daug baltymų turinčius pusryčius susiejo su pagreitėjusiu svorio kritimu. Pasvarstykite, galbūt pats laikas rytinę bandelę pakeisti omletu, o į vakarienę įtraukti bulvę.

„Instagram“ nuotr.
„Instagram“ nuotr.

Jai patinka kardio treniruotės

Ivankai patinka pagreitinti širdies ritmą. Norėdami išvengti skrandžio spazmų bei optimizuoti energijos lygį, būtinai pavalgykite bent pusantros valandos prieš kardio treniruotę. Tai turėtų būti nedidelė lėkštė pupų, rudųjų ryžių ir brokolinių kopūstų, pagardinta šlakeliu sojų padažo. Ryžiai suteiks organizmui angliavandenių, būtinų intensyviai treniruotei, o baltyminiai užkandžiai suteiks kūnui reikiamų baltymų ir pagerins raumenų atsistatymą.

Po treniruočių ji pasistiprina

Taigi, po kardio treniruotės, kaip atstatote tai, kas liko iš kaulų ir raumenų? Kardio treniruotės metu išeikvojate labai daug energijos ir stipriai prakaituojate, todėl labai svarbu atstatyti skysčių balansą ir pamaitinti kūną baltymais ir taip padėti raumenims atsistatyti. Po treniruotės galite gerti baltyminius, augalinės kilmės kokteilius.

TAIP PAT SKAITYKITE: Jei norite atsikratyti riebalų, kilnokite svarmenis ir nepersistenkite su kardio pratimais

Užsiima joga

Kelias minutes pamąstykite, už ką esate dėkinga. Tai gali visiškai pakeisti dienos energiją ir įkvėpti daugiau dirbti sporto salėje.

Kai kurie sportiniai užsiėmimai gali sukelti apetitą, o joga daro priešingai. Kuo joga tokia ypatinga? Sąmoningumas. „Journal of the American Dietetic Association“ žurnale publikuotas tyrimas parodė, kad stabilus jogos praktikavimas neatsiejamas nuo sąmoningo valgymo; ypač veiksmingas kvėpavimas, kuris sustiprina kūno ir proto sąsają.

„Kvėpavimo kokybė tiesiogiai atspindi tai, kas vyksta su kūnu. Per jogą išmokstate jį skaityti ir su juo dirbti“, – sako Genevieve Gilbreath, Herbal Zap L.L.C įkūrėja. Tai reiškia, kad geriau valdysite alkį ir mėgausitės tokiu maisto kiekiu, kuris numalšins alkį nepersivalgant. Vien dėl šio triuko atsikratysite iki 5 kg ar net daugiau.

TAIP PAT SKAITYKITE: Norite sutvirtinti krūtinės raumenis? Padės specialios jogos pozos

„Instagram“ nuotr.
„Instagram“ nuotr.

Ji bėgioja

Fitneso moterų pusmaratonyje Ivanka bėgo 21 km distanciją ir sako, kad sudėtingiausia dalis buvo treniruotės. Alison Feller, naujo fitneso Run kanalo rašytoja, tikrų bėgikų klausė, kaip jiems pavyko. Geriausi išgirsti patarimai:

  • Išmokite kontroliuoti kvėpavimą. Į tai dažnai nekreipiame dėmesio. Žingsnių skaičiavimas pagal kvėpavimą ir kvėpavimo palaikymas leis susikaupti bei greičiau atgauti jėgas bėgant kalnuotose vietovėse. – Brandonas Wei, Niujorko valstija
  • Bėgiokite vieni ir su kitais. Šaunu turėti bėgimo kompanjonus, kurie palaikys jus sunkių treniruočių metu, tačiau taip pat svarbu pabėgioti ir vienam. Įveikę sudėtingą trasą vieni, stiprinsite pasitikėjimą savimi. – Anne Callaway, Niujorko Valstija
  • Niekada nesigailėsite bėgioję, kai išsirisite iš lovos ir pasijudinsite. Net jei lauke lyja, sninga, dargana ar pučia vėjas, ar jūsų sportbačių raištukai užveržti per stipriai ar atsiriša, ar galva dar neveikia, ar tiesiog nenorite to daryti. Kai grįšite namo, vis tiek turėsite eiti į dušą, o mintys bus aiškios, ir suprasite, kad buvo verta. – Alyssa Stacey, Niujorko valstija

Ji medituoja

Rytais, 5.30 val. Pabandykite patys. Kambaryje, kuriame langai išeina į rytus, patieskite jogos kilimėlį ir skirkite 5 minutes meditacijai. Stresas padidina tikimybę, kad norėsis dietai kenkiančių dalykų, bei sulėtina metabolizmą, todėl, išlaikydamos savo zen, pagreitinsite metabolizmą. Kelias minutes pamąstykite, už ką esate dėkinga. Tai gali visiškai pakeisti dienos energiją ir įkvėpti daugiau dirbti sporto salėje, teigia Kit Rich, įžymybių trenerė. Kai padėkosite, lėtai atsistokite ir su malonumu pasitikite naują dieną.

Dieną pradeda gerdama vandenį

Taip dieną pradėti derėtų ir jums. „Dieną pradėkite gerdami vandenį ir kasdien mililitrais išgerkite bent pusę savo masės (kilogramais; tai yra, jei sveriate 60 kg, išgerkite bent 3 l vandens), – siūlo Julieanna Hever, dietologė, magistrė. – Gerdami vandenį jausitės sotesni, dėl to suvartosite mažiau kalorijų.“

Geriausia vandenį gerti reguliariai ir stebėti šlapimo spalvą. Kuo jis tamsesnis, tuo daugiau vandens jūsų organizmui trūksta. Šviesus reiškia, kad geriate pakankamai.

Papildykite savo maistą vasaros gėrybėmis, tokiomis kaip arbūzas ar agurkas, kuriose taip pat daug vandens, ar įdėkite kelis gabaliukus į geriamą vandenį. Be to, vanduo drėkina kūną, o tai padeda palaikyti tinkamą druskos kiekį kraujyje. Tai labai svarbu žmonėms, turintiems aukštą kraujospūdį.

TAIP PAT SKAITYKITE: Nebūtina per dieną išgerti 8 stiklinių vandens – jo galima gauti ir valgant tam tikrus produktus

Ji pasitiki avižomis

„My Morning Routine“ Ivanka sakė: „Norėdama išvengti galvos skausmo, ką gaminti pusryčiams, savo vaikams visada leidžiu pasirinkti iš dviejų dalykų: graikiškas jogurtas su uogomis arba „prašmatni avižinė košė“. Jei jie pasirenka avižinę košę, ištraukiu įvairiausius „papuošimus“ – ispaninio šalavijo (chia) sėklas, uogas, linų sėmenis, dygliuotojo ožekšnio (goji) uogas, cinamoną, graikiškus riešutus ir migdolus – ir vaikai patys „dekoruojasi“ savo košę.“

Ji drėkina odą

Na, gerai, tai ne visai dietos paslaptis, tačiau paaiškina, kodėl ji praktiškai visada švyti.

Pagal užsienio spaudą parengė Marija Dolgopolova

Ji24.lt

Naujausi straipsniai