Italijoje ištekėjo mados karalienė Chiara Ferragni

Chiara Ferragini ir Fedezas / „Instagram“ nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2018-09-02 16:37
Italų atsakymas britų karališkosioms vestuvėms – susituokė žymioji tinklaraščio „The Blonde Salad“ autorė Chiara Ferragni ir reperis, projekto „X Faktorius“ teisėjas Fedezas.

Apie sužadėtuves Chiara pranešė 2017-ųjų gegužę, kai išrinktasis paprašė jos rankos ant scenos savo koncerto metu Veronoje, dovanodamas balto aukso sužadėtuvių žiedą. Nuo to laiko pora jau spėjo susilaukti pirmagimio – pavadino jį Leone Lucia.

Šį savaitgalį vykusios ceremonijos metu sugužėjo visa svita įžymybių iš muzikos ir mados pasaulio – buvo pakviestos tokios žvaigždės, kaip Paris Hilton, italų grupė „Dark Polo Gang“, Gilda Ambrosio, Chiara Capitani, Veronica Ferraro, Chiara Biasi, Bianca Balti, J-Ax, Manuel Agnelli – ir tai toli gražu ne viskas.

Trimis skirtingomis nuotakos suknelėmis rūpinosi „Christian Dior“ ir „Prada“ mados namai.

Pora svečių prašė paaukoti labdarai vietoje brangių dovanų pirkimo naujai iškeptiems jaunavedžiams.  

Family 💘 #TheFerragnez

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

Ti amo 💘

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

Chiara yra tinklarasčio „The Blonde salad“ įkūrėja. Iš pradžių mados pasaulio karalienė paprasčiausiai norėjo dalytis savo gyvenimo akimirkomis, o jos buvęs vaikinas bei tuometinis generalinis įmonės direktorius Riccardo Pozzoli ieškojo idėjos verslui. Taip atsirado „The Blonde Salad“ – pirmasis mados tinklaraštis, sugebėjęs atnešti pelno. Šiuo metu tinklaraštis kasmet sugeneruoja daugiau nei 9.5 mln. eurų, jame dirba 26 darbuotojai, o jam priklauso batų linija, e-komercijos portalas bei gausybė pelningų reklamos kampanijų.

2011-aisiais, praėjus dviems metams po „The Blonde salad“ sukūrimo, Chiaros tinklaraštis jau turėjo 110 000 mėnesinių apsilankymų.

Dabar Chiara prisipažįsta nejaučianti tiek spaudimo, kiek ankščiau, ir gali praleisti nors 10 valandų neįkeldama nuotraukos.

„Noriu, kad žmonės mano socialinių tinkų paskyrose atrastų įvairias vietas, restoranus, mados tendencijas, prekinius ženklus ir patirtis. Svarbiausia socialinių tinklų paskirtis yra dalytis“, – yra sakiusi populiariausia pasaulio tinklaraštininkė.

Location luxury details #theferragnez @chiaraferragni @fedez @alessandragrillo12

A post shared by RunwayItaly (@runwayitaly) on

L’Amore è per Sempre!!! @chiaraferragni @fedez #theferragnez

A post shared by Carlo Mengucci (@carlomengucci) on

Naujausi straipsniai