Įtakingiausios pasaulio tinklaraštininkės Chiara Ferragni naujagimis – jau „influenceris“

Chiara Ferragni
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2018-04-04 15:29
Leonas, vos dviejų savaičių Chiaros Ferragni ir italų reperio Fedez sūnus, jau spėjo tapti modeliu, demonstruojančiu garsių prekės ženklų stilių mamos Instagram profilyje, kurį seka virš 12 milijonų žmonių.

Nereiktų nuvertinti „influencerio“ titulo, nes iš to sukuriamas verslas šiuo metu yra laikomas stabiliu ir sparčiai augančiu. Apie tai geriausiai išmano italė Chiara Ferragni, kuri pasak žurnalo „Forbes“ 2017 m. būdama trisdešimties tapo pati įtakingiausia mados pasaulio tinklaraštininkė ir „instagramerė“.

Best thing I’ve ever created #LeoncinoMio

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

Iš pradžių mados pasaulio karalienė paprasčiausiai norėjo dalytis savo gyvenimo akimirkomis, o jos buvęs vaikinas bei tuometinis generalinis įmonės direktorius Riccardo Pozzoli ieškojo idėjos verslui. Taip atsirado „The Blonde Salad“ – pirmasis mados tinklaraštis, sugebėjęs atnešti pelno. Šiuo metu tinklaraštis kasmet sugeneruoja daugiau nei 9.5 mln. eurų, jame dirba 26 darbuotojai, o jam priklauso batų linija, e-komercijos portalas bei gausybė pelningų reklamos kampanijų.

Family ???? #LeoncinoMio

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

Leonas yra mylimiausias Chiara mažylis, jau užkariavęs mamos socialinį tinklą. Vaikas, gimęs keliomis savaitėmis ankščiau, jaučiasi puikiai ir jo mama tai parodo kiekvieną dieną dalydamasi nuotraukomis, kuriose mažasis pavirtęs į tikrų tikriausią modelį. Ferragni pasidalino pirmąją Leono nuotrauka dar tą pačią dieną, kai jis gimė, po kurios iškart pasipylė gausybė kitų nuotraukų su šypsenėlėmis ir komentarais ir grotažyme „#LeoncinoMio“.

Chiara dalijasi vos dienas skaičiuojančio sūnaus nuotraukomis aprengusi jį kostiumėliu, su akiniais nuo saulės bei kitais įvairiais deriniais. 12.5 mln. Chiaros siekėjų kasdiena laukia naujų įrašų, tad dabar šis vaikas yra dar vienas privalumas mamos gyvenime, iš kurio nuotraukų užsidirba milijonus.

Me and my little Easter bunny ???? #LeoncinoMio

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

2011-aisiais, praėjus dviems metams po „The Blonde salad“ sukūrimo, tinklaraštis jau turėjo 110 000 mėnesinių apsilankymų. Tai buvo metas, kai Chiara suprato, kad savo tinklaraštį gali paversti verslu ir prekiniu ženklu.

Dabar ji prisipažįsta nejaučianti tiek spaudimo, kiek ankščiau, ir gali praleisti nors 10 valandų neįkeldama nuotraukos.

„Noriu, kad žmonės mano socialinių tinkų paskyrose atrastų įvairias vietas, restoranus, mados tendencijas, prekinius ženklus ir patirtis. Svarbiausia socialinių tinklų paskirtis yra dalytis“, – teigia populiariausia pasaulio tinklaraštininkė.

We both love Mickey Mouse ???? #LeoncinoMio

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

Leonas yra didelis įvykis jos gyvenime, tačiau ji nenustojo rūpintis apšvietimu, savo stiliumi ar apgalvoti, kaip socialiniuose tinkluose perteikti įvykius net jei tai yra įprasta pogimdyvinė depresija. Ir tai yra dar vienas būdas labiau suartėti su savo sėkėjomis, kurios, kaip ir ji, pirmą kartą susiduria su motinystės sunkumais.

Žmonės.lt

Naujausi straipsniai