Įtakingiausia „Youtube“ žvaigžde išrinktas Paulius Mikolaitis: „Kiekvieną epizodą kuriu sau ir pagal save“

Paulius Mikolaitis/ Organizatorių nuotr.
Paulius Mikolaitis/ Organizatorių nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2019-10-22 18:28
AA

Skaitmeninio turinio agentūra „SuperYou“ sudarė Lietuvos influencerių reitingą skirtinguose socialiniuose tinkluose. Įtaigiausiu „Youtube“ nuomonės formuotoju pripažintas vaizdo įrašus kuriantis Paulius Mikolaitis, geriau žinomas Paul deMiko slapyvardžiu. „Niekuomet nekurčiau tokio turinio, kurio nežiūrėčiau pats“, – sako jis ir prisipažįsta, kad į „Youtube“ platformą pirmą savo įrašą įkėlė paskatintas draugų.

Prieš kiek laiko susikūrėte „Youtube“ anketą? Kodėl save realizuoti nusprendėte būtent šioje platformoje?

Mano „Youtube“ anketos, ar kanalo, sukūrimo data yra 2017-ųjų birželio 27-a, bet, kaip žinia – pirmąjį vaizdo įrašą į kanalą įkėliau 2018-ųjų vasarį.Tuo metu nebuvo jokių savirealizacijos užmojų, tiesiog trijų artimiausių draugų pastūmėtas sukūriau, mano nuomone, juokingą vaizdo įrašą ir jį įkėliau į lyg šiol geriausią ir populiariausią vaizdo įrašų talpinimo platformą – „Youtube“.

Kiek laiko praleidžiate kurdamas savo kanalo turinį?

Būna, kad per dieną nepraleidžiu nė sekundės, bet, kai jau rimtai sėdu daryti epizodo, tai yra keli skirtingi etapai. Scenarijus – kurį pasirašau per 1-3 darbo dienas, filmavimas – nusifilmuoju per vieną darbo dieną, video montažas – ilgiausiai trunkantis etapas, galintis „suvalgyti“ nuo 10-ies iki 20-ies valandų.

Kokį turinį labiausiai mėgsta jūsų sekėjai?

Na, atsižvelgus į peržiūrų kiekį, tai geriausių atsiliepimų sulaukia aktualios temos arba veikėjai, kurie plačiai visuomenei yra nesuprantami arba nemėgstami, bet į tokius dalykus aš neatsižvelgiu. Kiekvieną epizodą kuriu sau ir pagal save.

Kokio pobūdžio turinio kurti pats niekuomet nesutiktumėte? 

Paprasta – tokio, kurio pats niekada nežiūrėčiau. Na, ir, be abejo, tokio, kuris būtų prieš mano moralines ir kūrybines vertybes.

Ne paslaptis, kad didelę dalį internetinio turinio kūrėjų paskyrose užima reklama, tačiau palyginti su kitais influenceriais – daug reklamos jūsų paskyroje nėra. Ar sąmoningai taip pasirinkote? Kokius kriterijus turi atitikti prekės ženklas ir jo produktas, kad sutiktumėte jį reklamuoti savo socialiniuose tinkluose?

Be abejo, sąmoningai atsirenku prekinius ženklus, su kuriais dirbu. Konkrečių kriterijų tam, kaip ir, nėra ir kiekvieną pasiūlymą svarstau individualiai. Tik lažybų bendrovėms tariu griežtą NE, nepaisant finansiškai labai vertingų pasiūlymų.

Išskirkite kelis nuomonės formuotojus, kuriuos pats su malonumu sekate.

Būsiu labai šališkas ir išskirsiu savo gerus draugus Naglį Bierancą ir Deividą Bendžių. Dar pridėsiu Jolitą Vaitkutę, Orijų Gasanovą, Olegą Šurajevą, Luką Ramoną ir Justiną Jarutį.

Temos: