Ištekėjusi Akvilė Matukaitė su vyru ilsėjosi Kretoje ir Santorine: „Tai geriausios mūsų atostogos“

Akvilės Matukaitės ir Laimono Kisieliaus medaus mėnuo / Asmeninio albumo nuotr.
2016-07-18 18:21

Liepos pradžioje su krepšininku, pastarąjį sezoną Prienų-Birštono „Vytauto“ komandoje žaidusiu Laimonu Kisieliumi (31) susituokusi „4 Roses“ narė Akvilė Matukaitė (26) ką tik grįžo iš povestuvinės kelionės. Medaus mėnesį ji su vyru praleido Kretos saloje, taip pat lankėsi ir Santorino saloje. Savo įspūdžiais atlikėja pasidalijo su Žmonės.lt.

Vestuves L.Kisielius ir A.Matukaitė atšoko liepos 2-ąją. Į romantišką kelionę jiedu leidosi iškart po vestuvių.

Medaus mėnesio proga įsimylėjėliai nusprendė aplankyti dvi salas – Kretos ir Santorino. Svetur jiedu praleido beveik dvi savaites.

„Esame matę pakankamai nemažai Europos. Minčių skristi kažkur kitur, toliau, buvo, tačiau ribojo laikas – vos grįžus laukė koncertai, kiti darbai... Nesinorėjo daug laiko praleisti lėktuve – ilsėtis būtų likę visai trumpai. O apie Kretą ir Santoriną buvome girdėję daug gerų atsiliepimų. Anksčiau ten nesilankėme, taigi susigundėme“, – Žmonės.lt sakė A.Matukaitė.

Akvilė Matukaitė ir Laimonas Kisielius / Asmeninio albumo nuotr.

Ir nepasigailėjo: „Juokauju, kad po šio medaus mėnesio reikia naujų atostogų. Tą medų kopinėjome skersai išilgai – apvažiavome kone visą Kretą. Tokių intensyvių atostogų, ko gero, ir nesame turėję. Nesame iš tų, kurie mėgsta pagulinėti, todėl pasirinkome aktyvų poilsį. Nors, aišku, po vestuvių džiaugsmų ir rūpesčių poilsio norėjosi.“

Kaip atrodė jaunavedžių medaus mėnuo? „Pirmas keturias dienas praleidome tiesiog viešbutyje. Saulė, vanduo, baseinas, kokteiliukai, daug maisto... O tada „įsijungė“ keliautojai. Per visą kelionę pakeitėme net 7 nakvynės vietas. Buvo tik dvi vietos, kur nakvojome daugiau nei vieną naktį“, – pasakojo ji.

Jaunavedžiai lepinosi gamtos vaizdais, skaniu maistu, puikiu oru: „Abu su vyru sakome, kad tai, ko gero, geriausios mūsų atostogos. Kreta sužavėjo vaizdais, įspūdingu kraštovaizdžiu, nuostabiais paplūdimiais. Tokių dar nesu mačiusi... Man labai patiko ir patys žmonės. Jie nustebino – pasirodė tokie svetingi, dosnūs, geriečiai. Žinoma, ką jau kalbėti apie maistą... Jo buvo tiek daug ir tokio skanaus! Tikėjomės, kad grįžę būsime priaugę svorio, bet ne. Labai daug važinėjome, be to, ir tas maistas toks... Daržovės, vaisiai. Per kelionę tikrai atsigavome po visų rūpesčių.“

Žinoma, aplankė ne tik pajūrį, bet ir šiek tiek istorinių vietų. „Pati nesu didelė istorijos mėgėja – mano Laimis didesnis... Bet per šią kelionę į muziejus nesiveržėme. Ir taip daug laiko praleidome kelyje, žiūrėdami tuos visus vaizdus... Bet aišku, apsilankėme Knoso mieste, kur apžiūrėjome visus griuvėsius. Kažkiek istorijos pamatėme, tačiau pati labiau rinkausi gamtos vaizdus“, – sakė A.Matukaitė.

Akvilė Matukaitė ir Laimonas Kisielius / Asmeninio albumo nuotr.

Didelį įspūdį porai paliko ir Santorino sala, kurioje jiedu viešėjo kelias dienas: „Į Santoriną rekomenduoju visiems nuvažiuoti, pasižiūrėti. Labai įspūdinga... Nors, žinoma, tai jau prabangesnė vieta, kainos ten labai užkeltos. Taip ir sakoma, kad Santorinas – vieta medaus mėnesiui... Galbūt savaitę ten ir nebūtų daug ką veikti, nebent gulėti ir grožėtis. Bet kelioms dienoms – puiku.“

Akvilės Matukaitės ir Laimono Kisieliaus medaus mėnuo (28 nuotr.)

Tiesa, kad švenčia medaus mėnesį, jaunavedžiai visiems iš eilės pasakoti nepuolė: „Patys to, kad tai – medaus mėnuo, nesureikšmindavome. Pavyzdžiui, nakvynės vietas derindavome tiesiog prieš atvykdami... Žinote, kartais pasakai, kad čia tavo medaus mėnuo, ir kainą dukart užkels – neva gali sau leisti. Pasidžiaugėme tik tiems, su kuo artimiau susipažinome, – susiradome naujų draugų, jiems pasakėme, kartu pakėlėme taures už mūsų meilę.“

Akvilė Matukaitė ir Laimonas Kisielius / Asmeninio albumo nuotr.

O pas senus draugus į Lietuvą jiedu negrįžo tuščiomis. „Labai norėjosi draugams ką nors parvežti. Kretoje pripirkome tradicinių kempinių, Santorine – juodo muilo. Dar visokių desertų, skanumynų“, – šypsosi A.Matukaitė.

Ar po vestuvių ir šventinės kelionės kas nors pakito? „Niekas perdėm nepasikeitė: kaip buvome laimingi, taip ir esame. Žinoma, kol kas keisti tie nauji pavadinimai – vyras, žmona... Keista pakeisti pavardę, susikurti naują parašą. Tačiau tai malonu. Neįmanoma labiau ir pamilti. O atsiskleidžiame, matyt, kiekvienas su kiekviena diena vis labiau. Mano vyras man vis dar labai patinka: jis labai geras, švelnus, romantiškas. Tikiuosi, niekas nepasikeis“, – šypsosi A.Matukaitė.

TAIP PAT SKAITYKITE: „4 Roses“ narė Akvilė Matukaitė Vilniuje ištekėjo už krepšininko Laimono Kisieliaus

„4 Roses“ narė Akvilė Matukaitė Vilniuje ištekėjo už krepšininko Laimono Kisieliaus (101 nuotr.)