Dainininkės Rihannos (30) vardas – sėkmės simbolis. Ir ne tik scenoje. Visa, prie ko ji prisiliečia, dažniausiai virsta auksu. Ar tampa itin geidžiamu objektu.
Ji bendradarbiavo su „Puma“ – pirmoji sportinių batelių kolekcija dingo iš interneto per tris valandas, ir tai buvo tik išankstiniai užsakymai. „Fenty x Puma“ kolekcijos pristatomos Niujorko ir Paryžiaus mados savaitėse.
Taip pat ji paleido kosmetikos liniją „Fenty Beauty“.
Kai prieš mėnesį Rihanna pranešė, kad kuria apatinių drabužių ženklą „Savage X Fenty“ (Fenty – dainininkės pavardė), gerbėjai iš karto jų panoro, nors nebuvo paviešinti net eskizai.
Pagaliau kolekcija išvydo dienos šviesą.
„Iš tiesų nėra jokių taisyklių, kaip pasirinkti apatinius drabužius, – sako Rihanna. – Lakoniški modeliai kasdienai ir seksualūs ypatingiems atvejams – viskas telpa mano kolekcijoje. Rinkitės pagal nuotaiką“.
Rinktis yra iš ko – kolekcijoje yra 90 modelių. Svarbiausia, Rihanna pagalvojo, ko gero, apie visas moteris – galima rinktis dydžius nuo 32A iki 44DD.
Mados ir stiliaus srityje Rihanna nebijo rizikuoti, svarbiausia – jos elgesyje, veiksmuose justi ironija, kas viskam suteikia džiaugsmingą atspalvį. Dainininkė ir tituluojama ironijos princese.
Perregimas sukneles ant nuogo kūno šiandien nešioja nemažai damų, bet Rihanna tokią apsirengė į 2014 metų Amerikos dizainerių tarybos apdovanojimų vakarą ir... pelnė stiliaus ikonos titulą. O kur dar imperatoriškoji kinų dizainerės Guo Pei kurta oranžinė didsuknė, pribloškusi 2015-ųjų „Met Gala“ pokylio svečius ir mados kritikus bei įkvėpusi interneto memų kūrėjus?
Jos kasdieniai deriniai irgi kokie tik nori, bet ne standartiniai. Išties ar daug kas ryšis sutikti savo trisdešimtąjį gimtadienį ryte vilkėdamas marškinėlius su užrašu „I Hate Rihanna“ („Aš nekenčiu Rihannos“)?
Rihanna turi armijas sekėjų socialiniuose tinkluose – vien instagrame – beveik 61 milijoną.
„Fenty Face“ kosmetikos pristatyme – su „Oscar de la Renta“ suknele.
Parsonso dizaino mokyklos renginyje – reveransas jos absolventui Matthew Adamsui Dolanui.
Dainininkė – viena iš uoliausių Metropolitano muziejaus Kostiumo instituto pokylių aprangos kodo gerbėjų. 2017 metais ji vilkėjo „Comme des Garçons“ suknią iš 2016-ųjų rudens kolekcijos (pokylis ir paroda buvo skirti Rei Kawakubo kūrybai pagerbti).
Taip ji atrodė šįmet.
Bet Rihanna – ir „Global Partnership for Education“ ambasadorė. Kostiumas – „Ralph Laurent“.
Paprasta mergaitė po paprastos fotosesijos Niujorke. Sportinis džemperis „Stüssy“, mini sijonas „Frame“, šlepetės „Fenty x Puma“, PVC rankinė „Delvaux Le Brillant X-Ray“ (ribota kolekcija). Blizgus cilindras viduje – „Alexander Wang x Judith Leiber“ delninė, padengta 10 tūkstančių „Swarovski“ krištolo karoliukų.





