„Instagram“ žvaigždė griauna ribas tarp lyčių: kosmetikos reklaminiu veidu pirmąkart tapo vaikinas

Jamesas Charlesas / „Covergirl“/„Instagram“ nuotr.
Jamesas Charlesas / „Covergirl“/„Instagram“ nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2016-10-12 12:29
AA

Amerikos dekoratyvinės kosmetikos grandas „Covergirl“ griauna ribas tarp lyčių: naujuoju kosmetikos reklaminiu veidu pirmą kartą šio prekės ženklo istorijoje pasirinkta ne mergina, o vaikinas.

Ši garbė teko „Instagram“ žvaigždei, 17-mečiui Jamesui Charlesui iš nedidelio Betlehemo miestelio Niujorko valstijoje. Šis moksleivis socialiniuose tinkluose išgarsėjo dėl meistriškai atliekamų makiažų – šiuo metu jo paskyrą seka beveik pusė milijono žmonių.

Jamesą Charlesą kaip naują „Covergirl“ veidą pristatė popdainininkė Katy Perry, kuri taip pat reklamuoja šią kosmetiką.

Karty Perry ir Jamesas Charlesas / „Covergirl“ nuotr.

„Esu nepaprastai susijaudinęs, priblokštas, laimingas, nustebintas ir, žinoma, drebu pranešdamas, kad aš esu naujasis „Covergirl“ veidas. Pirmas šio prekės ženklo ambasadorius vyras, ir jaučiuosi be galo pagerbtas bei susijaudinęs, dirbdamas su tokiu ikonišku brandu, – savo „Instagram“ paskyroje rašė Jamesas Charlesas. – Savo „Instagram“ pradėjau prieš metus, kad įkvėpčiau kitus ir kaip meninę realizavimo priemonę išreikšti save kūrybiškai. Nuoširdžiai tikiuosi, kad tai parodo, jog visi gali dažytis ir gali pasiekti bet ką, jeigu sunkiai dirba.“

„Covergirl“ reklamos su Jamesu Charlesu pasirodys visais įmanomais sklaidos kanalais: televizijoje, spaudoje ir internete.

Štai keletas Jameso Charleso darbų: