Amerikos dekoratyvinės kosmetikos grandas „Covergirl“ griauna ribas tarp lyčių: naujuoju kosmetikos reklaminiu veidu pirmą kartą šio prekės ženklo istorijoje pasirinkta ne mergina, o vaikinas.
Ši garbė teko „Instagram“ žvaigždei, 17-mečiui Jamesui Charlesui iš nedidelio Betlehemo miestelio Niujorko valstijoje. Šis moksleivis socialiniuose tinkluose išgarsėjo dėl meistriškai atliekamų makiažų – šiuo metu jo paskyrą seka beveik pusė milijono žmonių.
Jamesą Charlesą kaip naują „Covergirl“ veidą pristatė popdainininkė Katy Perry, kuri taip pat reklamuoja šią kosmetiką.
- Makiažo seminare modeliais tapo Ingrida Martinkėnaitė ir krepšininko Stepono Babrausko žmona Raminta
- Iššūkių panorusios Simona Burbaitė ir Raminta Vyšniauskaitė mokosi vizažo paslapčių
- Kylanti „Instagram“ žvaigždė – įspūdingus makiažus kurianti 20-metė vilnietė Nadia Rydliova
- Dovilės Žilinskaitės vizažistų komandos modeliu tapo Paris Hilton
- Oksana Pikul pristato rudeniui skirto makiažo idėjas: jos modeliu tapo Solveiga Mykolaitytė
„Esu nepaprastai susijaudinęs, priblokštas, laimingas, nustebintas ir, žinoma, drebu pranešdamas, kad aš esu naujasis „Covergirl“ veidas. Pirmas šio prekės ženklo ambasadorius vyras, ir jaučiuosi be galo pagerbtas bei susijaudinęs, dirbdamas su tokiu ikonišku brandu, – savo „Instagram“ paskyroje rašė Jamesas Charlesas. – Savo „Instagram“ pradėjau prieš metus, kad įkvėpčiau kitus ir kaip meninę realizavimo priemonę išreikšti save kūrybiškai. Nuoširdžiai tikiuosi, kad tai parodo, jog visi gali dažytis ir gali pasiekti bet ką, jeigu sunkiai dirba.“
„Covergirl“ reklamos su Jamesu Charlesu pasirodys visais įmanomais sklaidos kanalais: televizijoje, spaudoje ir internete.
Štai keletas Jameso Charleso darbų: