„Instagram“ socialinis tinklas: kokia reklama patraukia vartotojo dėmesį?

Prasidėjo technologijų festivalis „Login“ / Gretos Skaraitienės nuotr.
Prasidėjo technologijų festivalis „Login“ / Gretos Skaraitienės nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2018-06-08 21:25
AA

„Instagram“ socialinis tinklas – puiki vieta verslininkams pateikti įvairialypę informaciją apie produktus. Penktadienį vykusiame inovacijų festivalyje „Login“, socialinių tinklų „Facebook“ ir „Instagram“ klientų sprendimų vadybininkė Lilija Spiglazovaitė pasakojo, kokią įtaką reklamos vizualizacija gali daryti pirkėjui socialiniame tinkle „Instagram“.

Socialinio tinklo „Instagram“ statistika

„Pasaulyje 2,4 bilijonai žmonių naudojasi išmaniaisiais telefonais, o 90 proc. nuotraukų, kurias įkeliame į internetą, yra nufotografuojamos su kamera. „Instagram“ – socialinė erdvė, kurioje kiekvienas reklamos kūrėjas turi galvoti, kaip efektyviai komunikuoti pasitelkus vaizdinę informaciją“, – pasakojo Lilija.

Pranešėja pasidalino „Instagram“ vartotojų statistika: „Šiuo metu „Instagram“ socialinį tinklą naudoja 800 mln. žmonių, 500 mln. vartotojų prisijungia kiekvieną dieną, 200 mln. – aktyvių produktus reklamuojančių kompanijų. Šiomis dienomis ypač populiariomis tampa „Instagram Stories“. Socialiniame tinkle, kasdien savo dienos įvykiais pasidalina 300 mln. žmonių. Vartotojai lankosi „Instagram“ socialiniame tinkle tam, kad pasidalintų savo pomėgiais, surastų naujų įkvėpimo šaltinių. Tai puiki vieta reklamos užsakovams reklamuoti savo produktus, susiejant juos su žmonių pomėgiais“.

Kokia reklama efektyvi?

Lilija Spiglazovaitė atskleidė, kokios reklamos socialiniame tinkle patraukia vartotojų dėmesį. Jos turi būti įkvepiančios, kūrybingos: „Yra daug įvairių būdų, kuriuos gali naudoti produktą reklamuojanti kompanija. „Instagram“ tinkle pasitelkiama vaizdo medžiaga, nuotraukos, kurios leidžia pateikti daugiau informacijos apie reklamuojamą produktą bei „Carousel“ ir „Stories“ platformos, suteikiančias galimybę papasakoti produkto istoriją“, – teigė Lilija.

„Nekurkite per ilgos vaizdinės medžiagos, geriausia įkelti trumpus vaizdo įrašus. Nepamirškite įmonės ar produkto logotipo. Pirmos reklamos sekundės labiausiai patraukia tikslinės auditorijos dėmesį, todėl pradžia turi būti įsimintina“, – pasakojo septynių metų prekybos patirtį turinti Lilija Spiglazovaitė.

„Instagram Stories“ populiarumas

Kiekvieną dieną „Instagram Stories“ išbando vis daugiau žmonių: „Tai interaktyvi terpė, kurioje vartotojai gali paspausti ant įkeltos nuorodos, sustabdyti rodomą vaizdą, paslinkti jį į šonus. Kai kuriose šalyse „Instagram Stories“ tampa populiaresnės už nuotraukų įkėlimo lauką, todėl mes labai skatiname išbandyti jas produkto reklamai“, – skatino Lilija.