Inga Stumbrienė romantiškas atostogas Paryžiuje pratęsė Monake: lepinosi saule, baseinu, glostė ryklį

2015-07-29 16:01

Vos prieš kelias dienas Ingos ir Aivaro Stumbrų šeima grįžo iš atostogų Paryžiuje ir Monake: meilės mieste jiedu atšventė 11-ąsias vestuvių metines, o po savaitės susikrovė lagaminus ir išvyko į Monaką – čia mėgavosi saule, ramybe ir pramogomis.

Inga Stumbrienė ir Aivaras Stumbras / Asmeninio albumo nuotr.

„Esame aplankę nemažai pietų Prancūzijos miestelių, kaip antai Kanus, Nicą, San Tropezą... Atostogas pasirinkome pratęsti Monake – iš Paryžiaus norėjosi nulėkti kur šilčiau. Po didmiesčio šurmulio visi svajojome apie ramybę, saulę, baseinus. Kadangi buvome išvargę nuo aktyvaus poilsio Paryžiuje, nutarėme nebekeliauti, o įsikurti vienoje vietoje Monake. Taip ir padarėme...“ – Žmonės.lt sakė I.Stumbrienė.

TAIP PAT SKAITYKITE: Inga ir Aivaras Stumbrai per 11-ąsias vestuvių metines Paryžiuje surengė 11-os bučinių fotosesiją

Ingos ir Aivaro Stumbrų atostogos Monake (11 nuotr.)

Monake šeima praleido savaitę – lepinosi plaukiojimu baseine, pasivaikščiojimais, gardžiu maistu, ramybe ir saule. O ji išties lepino – dienomis termometro stulpelis visada pakildavo aukščiau 30 laipsnių.

„Monake oras buvo daugiau negu tobulas – visąlaik lepino didelis karštis. Aš esu iš tų, kurie dievina šiltus kraštus ir saulę. Nors, atvirai pasakius, čia jau buvo taip karšta, kad vidurdienį saulėje net pastovėti beveik nebuvo įmanoma. Kur nors toliau į miestą išsiruošdavome vakarop – mat vaikai karštyje labai greitai pavargsta“, – teigė pašnekovė.

Inga Stumbrienė ir Aivaras Stumbras / Asmeninio albumo nuotr.

Bene labiausiai jai ir vaikams įsiminė Monake aplankytas Okeanijos muziejus ir akvariumas, kuriame šeimos laukė nekasdienė pramoga, ypač patikusi mažajai Estelai.

„Labai džiaugiamės, kad draugai rekomendavo aplankyti šią vietą – turėjome progą paglostyti ryklį! Žinoma, tokia pramoga daroma tik su nedideliu rykliuku, tačiau kišant ranką į vandenį buvo vis tiek nedrąsu. Dukra tiesiog krykštavo iš laimės, o štai sūnus nemėgsta tokių potyrių, ramesnis“, – pasakojo I.Stumbrienė.

Stumbrai Monake lankėsi nebe pirmą kartą ir nors savaitė atostogų vienoje mažiausių pasaulio valstybių jiems patiko, svarstė, kad su vaikais poilsiauti galbūt yra ir geresnių vietų.

„Monakas, manau, nėra skirtas šeimyniniam poilsiui. Jis daugiau orientuotas į vakarines pramogas mėgstančius turistus – jame gausu naktinių klubų ir, žinoma, kazino. Mes surizikavome čia atvykti su šeima ir, galiu pasakyti, vis dėlto mums visiems patiko, tačiau esu girdėjusi ir nemažai neigiamai atsiliepusių. Iš tiesų, tikrai yra geresnių vietų poilsiavimui su vaikais, tačiau atostogos mums visiems paliko puikius įspūdžius, – šypteli I.Stumbrienė.