Indrė Burlinskaitė 34-ąjį gimtadienį sutinka Egipte: „Šios atostogos – jau didelė šventė“

Indrė Burlinskaitė ir Liudas Vaisieta / Asmeninio archyvo nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2021-02-06 18:31

Sporto trenerė Indrė Burlinskaitė su sužadėtiniu Liudu Vaisieta savo 34-ąją gimimo dieną mini saulėtame Egipte. Su Žmonės.lt moteris dalijasi įsimintinais įspūdžiais ir sako, kad pasirinkę šią atostogų kryptį jiedu neapsiriko.

Į Egiptą prieš savaitę Indrė išvyko drauge su mylimuoju ir jo draugais. Kelionę visi suplanavo labai greitai, kadangi tiksliai žinojo, ko nori.

„Apsistojome Hurgadoje, Albatros White Beach Resort viešbutyje. Viskas klostėsi kone ekspromtu: nusprendėme, kur kelausime, kokie kriterijai bus taikomi, ką norime veikti atostogų metu. Radome keletą gerų pasiūlymų ir pasirinkome patraukliausią. Pamąstymų ir dvejonių tikrai netrūko, nes šiuo metu visame pasaulyje įtempta situacija ir negali žinoti, ko tikėtis, kokios taisyklės galios, kai norėsi parvykti. Prieš kelionę detaliai viską išsiaiskinome, kad nebūtų jokių nemalonių staigmenų. Pasidarėme testus, grįžus, greičiausiai, teks izoliuotis. Tačiau mūsų tas labai negąsdina, vienaip ar kitaip – abu su Liudu viso karantino metu būname namuose. Išeiname tik iki parduotuvės“, – pasakoja I.Burlinskaitė.

Indrė Burlinskaitė / Asmeninio archyvo nuotr.

Pasak jos, viešbutyje, kuriame kompanija apsistojo, ramu, turistų nėra daug. Nors visi besiilsintys viešbutyje turi neigiamus koronaviruso testų atsakymus, personalas dirba su apsauginėmis kaukėmis. Visi ten išlaiko  rekomenduojamą atstumą.

„Prieš vykstant į Egiptą lūkesčiai nebuvo dideli, nes girdėjome įvairių atsiliepimų, tačiau mūsų patirtis iki šiol – tiesiog puiki! Geras viešbutis, puikus aptarnaujantis personalas, skanus maistas, šiltas klimatas, Raudonosios jūros grožis – neįtikėtinas, o Egipto istorinis paveldas sužavėjo bei paliko didžiulį įspūdį. Norėtume sugrįžti dar kartą, liko neaplankytos Gizos piramidės.“

Indrė Burlinskaitė ir Liudas Vaisieta / Asmeninio archyvo nuotr.

Egipte Indrė su Liudu sako nuvykusi į nemažai turistus traukiančių objektų. Jie jau pabūvojo ir viename gražiausių istorinių Egipto miestų Luksore.

„Išvydome Hačepsutės laidojimo šventyklą, atvykus į vakarinį Nilo krantą, mirusiųjų miestą, mus pasitiko du milžiniški Memnono kolosai. Dėl įspūdingos architektūros likome sužavėti Karnakų šventyklos, grožėjomės Raudonąja jūra ir povandeniniais jos vaizdais, plaukėme Nilu ir dar planuojame pasivažinėti keturračiais motociklais dykumoje“, – išduoda pašnekovė.

Indrė be jokių užuolankų rekomenduoja ne tik paį Egiptą, kaip atostogų kryptį, bet ir anksčiau minėtą viešbutį, kadangi tvarka ir aptarnavimas ten – aukščiausios klasės.

Labai žaviuosi Egipto architektūra. Atrodo, neįmanoma patikėti, kad visi tie statiniai atsirado dar keli tūkstančiai metų prieš mūsų erą. Žodžiais apibūdinti didybės ir grožio tiesiog neįmanoma. Reikia nuvykti ir viską pamatyti savo akimis, todėl bent kartą visiems tikrai siūlau į savo kelionių sąrašą įtraukti Egiptą.

Visiems, planuojantiems tą padaryti, sporto trenerė pataria nepamiršti pasirūpinti apsauginiu kremu nuo saulės veidui ir visam kūnui.

Indrė Burlinskaitė / Asmeninio archyvo nuotr.

„Net žiemos metu čia karšta. Iki vėlyvos popietės galima džiaugtis saulės voniomis. Ryte jos spinduliai labai kaitrūs, nepasisaugojus galima susigadinti atostogas. Jei nuspręsite vykti į Egiptą, įsidėkite ir šiltesnių drabužių, pasitaiko vėjuotų dienų. Po pietų oras greit vėsta, vakarais tikrai norisi šiltesnio megztinio. Būkite budrūs, saugokite savo finansus. Taip pat, turėkite omenyje, kad egiptiečiai gali būti ypač malonūs ir paslaugūs, jeigu jiems palieki arbatpinigių.  Viena kita smulki moneta kišenėje visuomet pravers.

Į Egiptą rekomenduoju keliauti ilgesniam laikui nei vienai savaitei, ypač, jei planuojate daugiau pamatyti. Bent viena pažintinė kelionė, lankant Egipto architektūrą, tikrai papuoš prisiminimų bagažą ir paliks neišdildomą įspūdį. Visos šios atostogos man jau didelė gimtadienio šventė! Pirmą kartą jį pasitinku šiltuose kraštuose“, – džiaugiasi Indrė.

Indrės Burlinskaitės atosogos Egipte (10 nuotr.)