Ilka Adams – apie puikią savo išvaizdą po gimdymo: laikosi kelių taisyklių

Ilka Adams su dukra Adriana Estelle/ Vitalijos Jakovonienės ir asmenininio albumo nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2020-07-10 17:58
„Nėštumas, gimdymas, motinystė – visi šie dalykai susiję su meile, ramybe, laiku su savimi“, – prisipažino balandžio pabaigoje su vyru Andriumi Pauliukevičiumi (38) dukros Adrianos Estelle susilaukusi asmeninė trenerė ir sveikos mitybos specialistė Ilka Adams (33).

Šias emocijas Ilka norėjo perteikti ir naujausioje savo fotosesijoje, kurios nuotraukomis moteris mielai pasidalijo su naujienų portalu Žmonės.lt.

„Fotosesija vyko ekspromtu. Kadangi mano dukrai dar tik dešimt savaičių, o buvo labai karštos dienos – niekaip negalėdavau nuvykti prie ežero. Man buvo labai gaila, nes be galo mėgstu maudytis. Apie tai prasitariau savo fotografei ir ji pasiūlė ne tik atidaryti maudynių sezoną, bet tuo pačiu ir nusifotografuoti. Aš, žinoma, sutikau. Tiesa, nesitikėjau, kad fotografės planai buvo į gamtą vykti penktą valandą ryto, ji sakė, kad tai – vienintelis būdas toje vietoje įsiamžinti be jokių trukdžių. Penkios ryto – labai ankstyvas laikas, bet dabar anksti keliuosi pamaitinti dukros, todėl pavyko viską suderinti“, – Žmonės.lt pasakojo I.Adams. 

Ilka Adams/ Vitalijos Jakovonienės nuotr.
Ilka Adams/ Vitalijos Jakovonienės nuotr.

Ilka atviravo, kad fotosesijoje norėjo atskleisti savo dabartinę būseną, parodyti, kad jos gyvenime tvyro vien meilė ir ramybė.


„Visi dalykai, kuriuos jaučiu, susiję su meile, ramybe, laiku su savimi. Ankstyvas rytas prie ežero – magiškas momentas, aplinkui dar labai tylu. Tokioje vietoje šiuo metu gali pamiršti apie viską, atsipalaiduoti. Mes nupynėme laukinių gėlių vainiką, apsirengiau laisva suknele, buvau visiškai be makiažo, viską darėme be papildomo pasiruošimo“, – teigė sveikos mitybos specialistė ir sporto trenerė.


Ilka prisipažino, kad motinystė jai – smagus laikas.

Ilka Adams su dukra/Asmeninio archyvo nuotr.
Ilka Adams su dukra/Asmeninio archyvo nuotr.

„Esu kupina laimės hormonų. Jaučiu labai didelę meilę savo kūdikiui. Nors miegu mažai, bet kiekvieną dieną stebiuosi, kaip gerai jaučiuosi ir manau, kad tai yra būtent hormonų pasekmė. Manau, kad tokie patys hormonai gaminasi sportuojant ar kai žmogus yra patenkintas savo darbais. Panašų jausmą suteikia ir įsimylėjimas, kai vaikštai lyg ant debesų“, – šypsojosi moteris.

Tiesa, Ilka pridėjo, kad liūdesys ir niūrios mintys ją vienu metu taip pat buvo aplankiusios, tačiau, anot jos, dėl po gimdymo besikeičiančių hormonų tai yra normalu.

„Trečią savaitę po gimdymo apniko liūdesys, tačiau džiaugiuosi, kad ši būsena truko tik savaitę. Aš supratau, kas vyksta mano kūne ir žinojau, kad tai greitai praeis. Manau, kad mamoms nereikia stipriai pergyventi jeigu aplanko liūdesys. Daug jų galvoja: „Aš esu laiminga, myliu savo vaiką, bet kodėl esu tokia liūdna?" Tai susiję su hormonais. Tuo metu sau reikia priminti, kad ši būsena nesusijusi su tavo vaiku, su meile jam. Negalvoti, kad esi bloga mama. Tai yra biologiniai dalykai, kurių mes negalime pakeisti“, – svarstė sveikos gyvensenos specialistė. 

Socialiniuose tinkluose Ilka neseniai pasidalijo ir neįtikėtinais kūno pokyčiais prieš ir po gimdymo, tačiau toks staigus formų atgavimas, anot jos – seno įdirbio rezultatas.

„Visa tai yra dėl mano sporto režimo ir sveikos gyvensenos. Nėštumo metu nepakeičiau mitybos principų, vis dar sportavau. Žinoma, buvo momentų, kai leisdavau sau daugiau nei anksčiau, bet visą nėštumą laikiausi taisyklės, kad 80 procentų visos mitybos turi sudaryti sveikas maistas. Visi manęs nuolat klausia, negi aš nenoriu saldumynų ar kitų skanėstų, o aš jiems atsakau, kad noriu, bet sau neleidžiu pildyti kiekvieno noro. Nėštumas nėra pasiteisinimas, vistiek reikia laikytis tam tikro rėžimo“, – tvirtino Ilka.

Nėščiosioms ar neseniai susilaukusioms kūdikio I.Adams patarė prižiūrėti savo mitybą ir stengtis pajudėti.

„Svarbiausia yra valgyti kuo natūralesnį maistą ir į savo dieną įtraukti aktyvią veiklą: tai gali būti paprasčiausias vaikščiojimas ar sportas, kurį mėgote prieš nėštumą.

Pavyzdžiui, pasivaikščiojimas tinka visiems – ir nėštumo metu, ir po jo. Vaikščioti gali visi nesvarbu, kokia yra žmogaus fizinė forma“, – sakė sporto trenerė.

Naujausi straipsniai