Įdomiausiomis „dekoracijomis“ pasipuošę Julija Janus draugai rinkosi į jos parodą

Julijos Janus tapybos parodos „Dekoracijos“ atidarymas/Irmanto Gelūno nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2019-03-19 20:13
Kovo 19 d. dizainerė Julija Janus pakvietė į savo tapybos parodos „Dekoracijos“ atidarymą.

Mados prekės ženklas „Julia Janus“ baigė savo raidos ciklą ir sutabdė veiklą, tačiau kūrėja Julija Janus liko:

„Šia proga norėjau pakviesti visus susitikti, apžiūrėti mano kūrinius ir palydėti mane į kitą veiklos ir kūrybos pradžią“, – sakė kūrėja. 

Visus savo apsilankymu dizainerė prašė jai padėti pagerbti buvusį etapą ir tapti parodos dalimi. Svečius moteris ragino ateiti apsirengusius savo įdomiausiomis „dekoracijomis“.

Apie savo prekės ženklo uždarymą Julija yra pasakojusi žurnalui „Žmonės“.


Julijos Janus tapybos parodos „Dekoracijos“ atidarymas/Irmanto Gelūno nuotr.
Julijos Janus tapybos parodos „Dekoracijos“ atidarymas/Irmanto Gelūno nuotr.

„Dabartinė mada su pertekline gamyba ir nuolaidų ciklu yra atgyvenusi. Noriu surasti daugiau prasmės joje. Noriu dirbti su mokslininkais, ieškoti, kaip padėti žmonėms, kad jaustųsi pakankamai gražūs. Kai prieš dešimt metų sukūriau prekės ženklą „Julia Janus“, tik tarp kitko įsteigiau ir internetinę parduotuvę. Negalvojau, kad tas procesas bus toks greitas, – dabar niekam nebereikia fizinių parduotuvių. Jas vieną po kitos uždarau, atleidžiu žmonės. Man tai tragedija. Su kai kuriomis konsultantėmis dirbome nuo pat ženklo sukūrimo pradžios, pirkėjai „Julia Janus“ drabužių, aksesuarų, interjero puošmenų ateidavo jau net ne pas mane, o būtent pas jas“, – tuomet sakė ji.

Pasiryžusi pokyčiams Julija ėmė tapyti.

„Pradėjau tapyti, kad išlaikyčiau pusiausvyrą tarp skaičių ir kūrybos, išpiešiu savo būseną – liūdną ir smagią.“ 

Naujausi straipsniai