Į Lietuvą žengia kosmetikos prekės ženklas „Benefit“: pirmosios išbandė žinomos moterys

Kosmetikos ženklo „Benefit“ pristatymas
Kosmetikos ženklo „Benefit“ pristatymas
Šaltinis: Žmonės.lt
2018-11-20 21:35
AA

Antradienio vakarą Lietuvoje buvo pristatytas tarptautinių vizažistų pamėgtas kosmetikos prekės ženklas „Benefit“, kurio pagrindinė misija – paskatinti moteris nusišypsoti. Iš Prancūzijos atvykę kompanijos atstovai supažindino Lietuvos publiką su dekoratyvinės kosmetikos tendencijomis bei naujienomis. Viešnios turėjo išskirtinę galimybę pasimokyti anktakių formavimo subtilybių iš vizažo meistrų bei išbandyti garsųjį „Benefit“ tobulų antakių barą.

Naujo prekės ženklo pristatyme dalyvavo žinomos vizažistės: Deimantė Kazėnaitė, Neringa Čukinienė, Alina Silivanova bei Justina Gafarovaitė. Tokios garsios moterys kaip Ingrida Martinkėnaitė, Aistė Kabašinskaitė, aktorė Žiedūnė Mardosaitė, tinklaraštininkės Inga Žuolytė, Kamilė Dambrauskaitė ir kitos.

„Džiaugiamės, kad mūsų bendruomenė plečiasi ir pagaliau pasirodys Lietuvos rinkoje. Norime ne tik supažindinti su savo mylimais produktais, bet ir pradžiuginti kiekvieną moterį bei nuspalvinti visų jų gyvenimus šypsenomis! Mes siekiame įkvėpti moteris pamiršti savo rūpesčius, problemas, gerai jaustis savo pačios kūne ir nusišypsoti sau“ – teigia „Benefit“ atstovas Guillaume Mercadie.

Kosmetikos ženklo „Benefit“ pristatymas

Renginio metu restorane „Prancūzai“ viešnios susipažino su pasaulinio pripažinimo sulaukusiomis makiažo priemonėmis bei pačia „Benefit“ kompanija. Vakaro eigoje antakių formavimo ekspertė Bénédicte Vallée dalinosi savo patirtimi ir žiniomis, kaip pabrėžti ir tobulai suformuoti savo antakius. Renginio dalyvės taip pat galėjo pasinaudoti ir tobulų antakių baro paslaugomis. „Benefit Brow Bar“ garsėja gerai apmokytais specialistais ir išskirtine kokybe.

„Mūsų kompanijos filosofija puikiai atitinka „Douglas“ skleidžiamas vertybes ir siekį išlaisvinti moteris iš nusistovėjusių grožio standartų bei įkvėpti jas pasitikėti savimi ir pamilti save. Būtent todėl ir pasirinkome šį tinklą kaip pagrindinį „Benefit“ platintoją Lietuvoje. Tikime, kad kartu priversime Lietuvos moteris nusišypsoti“ – pasakoja G. Mercadie. 

Kosmetikos ženklo „Benefit“ pristatymas

Amerikiečių įmonė „Benefit“ buvo įkurta 1976-aisiais metais. Dvynės seserys, Jean ir Jane Ford sukūrė tai, dėl ko pasaulis pradėjo eiti iš proto – kitokį požiūrį į grožį. Skambūs pavadinimai, spalvingos pakuotės ir priemonių įvairovė – tai ne tik prekės ženklas, bet ir požiūris, kad šypsena – geriausia makiažo priemonė, kuria pasipuošti gali bet kuri moteris.

Kosmetikos ženklo „Benefit“ pristatymas (39 nuotr.)
+33
Temos: