Į Lietuvą atkeliauja mados ir gyvenimo būdo platformos lyderė „Zalando“

 „Zalando“ / Projekto partnerio nuotr.
„Zalando“ / Projekto partnerio nuotr.
Projekto partnerio turinys
Šaltinis: Projekto partnerio turinys
2021-07-01 13:31
AA

Mados ir gyvenimo būdo platformos lyderė „Zalando“ praneša apie savo atėjimą į tris naujas rinkas Europoje, kuriose pradės #MyCityMyStyle kampaniją. Kampaniją papuošė vietiniai talentai, atkreipiantys dėmesį į vietinę kultūrą bei įžiebę įspūdingas ekspozicijas apleistose Vilniaus, Liublianos ir Bratislavos vietose.

  • „Zalando“ praneša apie rinkos plėtrą – šią žinutę kompanija planuoja paskelbti Vilniaus Kudirkos aikštėje, kuri vakarui taps vietinės mados kultūros švente. Mados pasirodymas vyks liepos 1d. nuo 19val. iki 20val.
  • Pristatymo kampanijų iniciatoriai – vietiniai Lietuvos kūrėjai, modeliai ir menininkai, kurie demonstruos „Zalando“ pasiūlymus.
  • „Zalando“ veiklos pristatymas vyks kaip tęstinė globalios plėtros dalis, besiplečianti į naujas rinkas Lietuvoje, Slovakijoje ir Slovėnijoje. Iš viso platforma šiuo metu apima 20 rinkų visoje Europoje.

#MyCityMyStyle pristatymą apima glaudi ryšių su visuomene, nuomonės formuotojų ir socialinės žiniasklaidos veikla, kurią lydi šio mėnesio pradžioje pradėta ATL kampanija, remianti „Zalando“ misiją, kuria siekiama stiprinti saviraišką ir individualumą.

Natalie Wills, „Zalando“ viešųjų ryšių rinkodaros atstovė, teigia: „Zalando aktyviai planuodama ilgalaikę plėtrą, savo mados istorijas pradeda šiose naujose Europos rinkose, tikėdamasi iki 2021m. pabaigos pasiekti tik dar daugiau šalių. Kurdami mados įkvėptas akimirkas, atgyjančias per saviraiškos džiaugsmą, mes švenčiame individualumą bei leidžiame kiekvienam išreikšti save kaip tik nori. Štai todėl siekiame sukurti įvairiapusį ir įtraukiantį pasirodymą kiekvienoje rinkoje, pagrindinį dėmesį skirdami vietinei kultūrai. Sveikiname savo naujuosius klientus, kviesdami juos pasisveikinti su savo naujuoju mėgstamiausiu garderobu!“

Raidas „Zalando“ / Projekto partnerio nuotr.

Įkvepiančiame renginyje pristatyti įvairūs ir įtraukiantys, tokių vietinių talentų kaip dainininkė Monique, šokėja ir choreografė Ilona Rai ir tinklaraštininkė Lina Talžūnaitė, pasirodymai, atspindintys vietinės mados kultūros esmę. Podiumo šou pristatymui sukurta ir vizualiai įspūdinga forma, kuri atskleidė „Zalando“ ketinimus nešti mylimiausią pasaulio madą į naujas rinkas.

Demonstruodama žymių dizainerių, gatvės drabužių, vaikiškų drabužių ir tvarios aprangos madą, „Zalando“ plečiasi į naujas Europos rinkas, siekdama uždegti šviesą vietinės mados kultūrai. Kiekvienoje rinkoje rasite plačiausią mados asortimentą, įskaitant tokius prekės ženklus kaip Weekday ir Vivienne Westwood, Diane von Furstenburg ir Victoria Beckham, tuo tarpu „Zalando“, įkvėpta vietinės mados mėgėjų individualumu, sieks užimti Europos mados startinę poziciją.

Ši kampanija švenčia ambicingą „Zalando“ plėtros į naujas Europos šalis pradžią, kadangi vasaros pradžioje mados platforma paleista net trijose šalyse: Lietuvoje, Slovakijoje ir Slovėnijoje. 2021 m. vasaros pabaigoje numatomas jos atėjimas ir į Kroatiją, Latviją ir Estiją, o 2022 m. – į Vengriją bei Rumuniją.

Šis žingsnis yra nuolatinio prekės ženklo augimo dalis. Iš viso platforma šiuo metu apima 20 rinkų visoje Europoje, turi apie 42 milijonus aktyvių klientų. „Zalando“ programėlė suteikia prieigą prie plačiausio mados asortimento Europoje (ją galima parsisiųsti „App Store“ ir „Google Play Store“), taip pat siūlo nemokamą pristatymą ir nemokamą grąžinimą per 30 dienų.

Daugiau sužinosite čia: http://www.zalando.lt

#MyStyleMyCity

Gabrielė „Zalando“ / Projekto partnerio nuotr.

Apie „Zalando“:

„Zalando“ (https://corporate.zalando.com) yra Europoje pirmaujanti mados ir stiliaus elektroninės prekybos platforma. Įsikūrę 2008 m. Berlyne, mes rengiame nuo galvos iki kojų apie 42 milijonus aktyvių vartotojų iš 20 šalių, siūlydami jiems drabužius, avalynę, aksesuarus ir stiliaus prekes. Tarptautinių prekės ženklų asortimentas aprėpia tiek visame pasaulyje žinomus pavadinimus, tiek vietines etiketes.

Mūsų platforma yra vieno sustojimo vieta, skirta įkvėpimui, naujovėms ir bendravimui. Kaip madingiausia Europos technologijų įmonė, mes sunkiai dirbame ieškodami skaitmeninių sprendimų kiekvienam mados kelionės aspektui: savo klientams, partneriams ir kiekvienam „Zalando“ istorijos žaidėjui.

Mūsų vizija yra užimti startinę mados poziciją ir būti tvaria platforma, teigiamai veikiančia žmones ir planetą.Zalando“ programėlė suteikia prieigą prie plačiausio Europos mados asortimento, kurią galima rasti per „App Store“ ir „Google Play Store“, taip pat ji siūlo nemokamą pristatymą ir nemokamą grąžinimą per 30 dienų.

Instagram: @Zalando @zalando_beauty @zalando_man 

Facebook: @ZalandoLietuva