Gegužės 10 dieną menininkė Indra Marcinkevičienė drauge su dailininku Algimantu Černiausku pristatė naują parodą „Dviguba|Double“. Pasveikinti kūrybiško dueto skubėjo bičiuliai ir kolegos.
Vilniuje esančioje GRAFO galerijoje švečiai galėjo įdėmiau pažvelgti į eksponuojamus ir didžiulio atsidavimo pareikalavusius menininkų kūrinius.
Menui neabejinga Seimo narė Agnė Bilotaitė taip pat nepraleido progos pasigrožėti meninkės darbais. Moteris šį vakarą atvyko pasipuošusi žalia, simetriška suknele, dengiančia nėščiosios pilvuką. Kiti svečiai irgi nebijojo ryškių spalvų, tartum šaukdamiesi pavasario, kuris šiais metais ypač nepunktualus.
Indros Marcinkevičienės kūryboje meistriškai valdomos spalvos. Gracingai nuo vieno atspalvio ji pereina prie kito. Taip išgaunamas trisdešimties skirtingų atspalvių šokis vienoje plokštumoje.
- Indra Dovydėnaitė pristatė Italijos įkvėptą itin moterišką kolekciją „Essa“
- Prie elegantiškos suknelės Vaida Skaisgirė priderino odinį cilindrą: stiliaus perlas ar klaida?
- Fotoalbumų įkvėptame mados vakare svečiai atskleidė, kaip saugo savo atsiminimus
- Dizainerės Indros Dovydėnaitės patarimai, kaip atrodyti pavasariškai
Eksponuojamų I. Marcinkevičienės kūrinių – pano – pagrindinis vyraujantis motyvas yra kiaušinis. Čia jis simbolizuoja tobulybę, grožį, produktyvumą ir amžinybę. Dar nuo graikų laikų kiaušinis sietas su kosmoso, gyvybės bei vaisingumo simboliu, kuris menininkės kūriniuose veikia, kaip nuoroda į magiškos, neišsenkančios jėgos šaltinį. Spalvomis sustiprindama begalybės ir tobulumo koegzistenciją menininkė transformuoja kiaušinio formą į originalų, estetinį objektą.
Puikiai valdydamas akademinį piešimą, jaunosios lietuvių kartos dailininkas Algimantas Černiauskas jos gretose išsiskiria ne kūrinių akademiškumu, bet erdvėlaikiškumu. Jo darbai taip pat nepaliko abejingų šios parodos lankytojų.
Daugiau akimirkų iš renginio galite pamatyti fotogalerijoje: