Į amerikietiškos kosmetikos pristatymą susirinko grožiui neabejingos garsenybės

„Amika“ prekinio ženklo pristymas „Žalgirio“ arenos amfiteatre/Teodoro Biliūno nuotr.
„Amika“ prekinio ženklo pristymas „Žalgirio“ arenos amfiteatre/Teodoro Biliūno nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2019-02-11 20:35
AA

Pirmadienio vakarą kviestiniai svečiai rinkosi į plaukų kosmetikos prekės ženklo pristatymą. Žaismingo renginio metu buvo pristatytos išskirtinės plaukų priežiūros ir formavimo priemonės bei pozityvumo kupina prekinio ženklo koncepcija.

Norėdama pabrėžti ženklo koncepciją, renginio šeimininkė nusprendė svečiams surengti išskirtinę šventę. „Viskas, ką šiandien mato susirinkusieji, yra be lašo sintetikos. Natūralių gėlių instaliacijomis bei dekoracijomis pasirūpino laidų vedėja bei floristė Kristina Rimienė. Vasarišką nuotaiką sukurti padėjo tikro smėlio paplūdimys. Vaišės taip pat tik natūralios – vaisiai ir uogos, o spalvingiems kokteiliams sumaišyti buvo naudojamos šviežiai spaustos sultys“, – sakė renginio režisierė Rasa Micachienė.

Keturiems modeliams svečių akivaizdoje buvo kuriami išskirtiniai įvaizdžiai. Renginio vedėjai Kristina Rimienei taip pat teko nemenkas iššūkis – savo plaukus patikėti specialistams ir besąlygiškai atsiduoti į jų rankas. „Tikriausiai daugelis moterų man pritars, kad menkas malonumas eiti į viešumą su nevykusia šukuosena. Būtent to ir labiausiai bijojau – kad manęs nepažįstantis meistras iš plaukų gali padaryti tai, kas man visai nepatiks. O juk man paskui teks stovėti prieš būrį išsipusčiusių moterų“, – nerimavo renginio vedėja.

„Amika“ prekinio ženklo pristymas „Žalgirio“ arenos amfiteatre/Teodoro Biliūno nuotr.

Spalvingo pristatymo vakarėlyje kosmetikos naujovėmis domėjosi Lietuvos atlikėja ir laidų vedėja Nijolė Pareigytė-Rukaitienė. „Plaukams skiriu nemažiau dėmesio nei veido odai. O kadangi ruošiantis scenai prireikia ir nemažai plaukų formavimo priemonių, tai jas įsigydama skaitau informaciją ir žiūriu, kad būtų kuo mažiau kenksmingų sudėtinių dalių, o naudojant nesausintų ir negadintų plaukų“, – pasakojo N. Pareigytė-Rukaitienė.

„Amika“ prekinio ženklo pristymas „Žalgirio“ arenos amfiteatre/Teodoro Biliūno nuotr.

Paklaustas apie plaukų priežiūros ypatumus, stilistas Joringis Šatas negailėjo kritikos lietuvaitėms. „Dažnai mūsų moterys ir merginos pamiršta, kad plaukai yra jų įvaizdžio dalis. Savo darbe aš pastebiu, kad į renginius jos išsipusto prabangiausiais apdarais, prisidažo dešimt kartų ryškiau už Beyonce, tačiau pamiršta… išsiplauti galvą. Man nieko nėra baisiau už riebaluotus plaukus. O lietuvaičių tarpe tai - dažnas reiškinys, todėl jau metas visiems būtų sužinoti apie sausą šampūną ir prisiminti, kad įvaizdis yra ne tik suknelė, bateliai ir rankinė, bet ir tvarkingi plaukai bei manikiūras“, – rėžė jis.

Tarp vakarėlio svečių buvo galima išvysti ir grupės „Rondo“ lyderį Aleksandrą Ivanauską-Farą, stilistą Joringį Šatą, tituluotą gražuolę Rūtą Elžbietą Mazurevičiūtę, TV laidų prodiuserį ir aktorių Gediminą Juodeiką bei jo sužadėtinę Živilę Jonikaitę, išskirtinių papuošalų dizainerę Elvyrą Monginienę, atlikėją Ingridą Kazlauskaitę, modelį Akvilę Žirgulytę, TV laidų prodiuserę Gintarę Kreipavičiūtę, gydytoją odontologę Algimantę Lošytę, estetinės medicinos specialistę Rasą Marozienę bei daugybę grožio srityje dirbančių specialistų. 

Amerikietiškos plaukų kosmetikos prekės ženklo „Amika“ pristatymas (73 nuotr.)
+67