Aktorė Halle Berry prie savo gyvenimo aprašymo prideda koketiškos mados dizainerio vardą ir pristato savo vardo apatinių liniją.
„Iksmenų“ žvaigždė suvienijo jėgas su JAV mažmeninės prekybos kompanijos „Target“ bosais ir „Scandale Paris“ dizaineriais, ir naująją kolekciją pristato Amerikoje.
- Paparacai pirmą kartą nufotografavo Halle Berry ir Olivier Martinezo sūnų
- Halle Berry priversta neigti gandus, kad praėjus pusmečiui nuo sūnaus gimimo skiriasi su Olivier Martinezu
- Britney Spears Niujorko mados savaitėje pristatė savo pirmąją apatinių drabužių kolekciją
- Halle Berry ir Gabrielis Aubry pagaliau pasidalijo dukters globą, tačiau aktorei teks mokėti nemažus alimentus
- Tarptautinę apatinio trikotažo dieną gražuolės atvirauja apie seksualiausius savo drabužius
Skelbdama šias naujienas Halle Berry sakė: „Būdama Paryžiuje įsimylėjau „Scandale“, nes šis prekės ženklas priminė man patį miestą – gražų ir įkvepiantį“.
„Jaudinuosi, kad debiutas JAV įvyks „Target“ ir kad šį prekės ženklą 2015 metais pristatysiu visame pasaulyje. Laukiu galimybės didesnei moterų grupei suteikti progą džiaugtis tuo, ką europietės yra pamėgusios daugiau kaip aštuonis dešimtmečius“, – sakė ji.
Aktorė tvirtina, kad pastaraisiais metais tapo apatinių eksperte, ir priduria: „Dabar visuomet žiūriu į moterų krūtinę. Pažiūrėjusi į daugumą moterų galiu pasakyti: „Jūs esat tas, jūs esat anas, jūs esat tas. Jums reikia „push-up“ liemenėlės. Jums reikia „demi“ liemenėlės. Mes tikrai jums padėsime“.
Naujoji linija, kurią sudaro 10 „biudžetui draugiškų“ modelių, parduotuvėse pasirodys kitais metais.