Harry ir Meghan į savo „juodąjį sąrašą“ įtraukė keturis Anglijos bulvarinius leidinius

Meghan Markle ir princas Harry
Autorius: BNS
Publikuota: 2020-04-20 15:29
Princas Harry ir jo žmona Meghan į savo „juodąjį sąrašą“ įtraukė keturis didelius Jungtinės Karalystės bulvarinius laikraščius, kuriuos kaltina skelbus „iškraipytus, klaidingus ir neprotingai invazinius“ straipsnius, pranešė šalies žiniasklaida.

Piktame laiške „The Sun“, „Daily Mail“, „Daily Mirror“ ir „Daily Express“ redaktoriams sutuoktiniai, kurie oficialiai atsisakė britų karališkosios šeimos aukšto rango narių statuso ir pareigų, rašo, kad nebus „jokios patvirtinamosios informacijos“ šiems laikraščiams, o bendradarbiavimas su jais bus „nulinis“, pranešė dienraštis „The Guardian“.

„Tokia politika nėra kritikos vengimas. Nekalbama apie viešo pokalbio nutraukimą ar tikslių pranešimų cenzūravimą“, – sakoma numanomoje laiško kopijoje, kurią tviteryje paskelbė laikraščio „Financial Times“ reporteris Markas Di Stefano.

Tačiau sutuoktiniai nenori, kad jais būtų naudojamasi kaip „valiuta antraštinio masalo ir iškraipymų ekonomikai“.

 

Meghan Markle ir princas Harry/ Vida press nuotr.
Meghan Markle ir princas Harry/ Vida press nuotr.

„Sasekso kunigaikštis ir kunigaikštienė yra matę, kaip jų pažįstamų – ir visai nepažįstamų – žmonių gyvenimai būdavo visiškai sudaužomi į šipulius be jokios rimtos priežasties, įskyrus faktą, kad nepadorūs gandai didina pajamas iš reklamos“, – sakoma laiško ištraukoje, kurią paskelbė „The Guardian“.

Laikraštis šį laišką pavadino „beprecedente ataka prieš didelę žiniasklaidos dalį“.

Harry ir Meghan sausio mėnesį sukėlė sensaciją paskelbę, kad nori atsitraukti iš priešakinių karališkosios šeimos gretų ir siekti finansinės nepriklausomybės.

Prieš jų nusišalinimą, kurį britų spauda praminė „Megxitu“, buvo pasirodę pranešimų, kad Meghan nepatinka karališkasis gyvenimas. Be to, abu sutuoktiniai skundėsi dėl žiniasklaidos brovimosi.

 

Meghan Markle / „Scanpix“ nuotr.
Meghan Markle / „Scanpix“ nuotr.

Poros priešiškumas kai kurioms žiniasklaidos priemonėms pernai virto teisiniais veiksmais. Harry iškėlė ieškinį dėl įtariamo įsilaužimo į balso paštą, o Meghan į teismą kreipėsi dėl jos privataus laiško tėvui išspausdinimo „The Mail on Sunday“. Šiuo laišku Meghan tėvas pasidalijo su laikraščiu.

Preliminarus teismo posėdis dėl šios bylos planuojamas vėliau šią savaitę. Savo laiške redaktoriams pora sako, kad jų naujoji politika taikoma ne visai žiniasklaidai ir kad jie toliau bendradarbiaus su žurnalistais visame pasaulyje.

 

Princas Harry ir Meghan Markle / „Scanpix“ nuotr.
Princas Harry ir Meghan Markle / „Scanpix“ nuotr.

Pora praėjusį mėnesį persikraustė į Kaliforniją ir per daug nesireklamavo, net jų buvimo vieta nėra žinoma, nors pasirodė nepatvirtintų pranešimų, kad jie gyvena pajūrio mieste Malibu.

Jų sprendimą pirmadienį piktai kritikavo buvę bulvarinių leidinių vadovai. Buvęs „Daily Mirror“ redaktorius Piersas Morganas, kuris dabar yra garsus JK televizijos laidų vedėjas, tviteryje parašė: „Kam nors rūpi jų užgauti maži „aš-aš-aš“ ego, kai sveikatos apsaugos darbuotojai visame pasaulyje miršta darbe? Kokia atstumianti, apsigaunanti savimylų... porelė.“

Buvęs „The Sun“ redaktorius Davidas Yellandas sakė, kad parinktas pranešimo laikas dėl koronaviruso pandemijos demonstruoja „prastą skonį“.

„Tikrai nemanau, kad yra kokia nors geroji šio Harry ir Meghan pranešimo nusiuntimo redaktoriams pusė; tai vienas blogiausių pranešimų, kokius tik esu matęs“, – BBC radijui sakė jis.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.

Naujausi straipsniai