„H&M“ kuria bendrą kolekciją su „Moschino“

„H&M“ kuria bendrą kolekciją su „Moschino“
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2018-04-15 20:45
Gigi Hadid tiesioginė transliacija „Instagram“ socialiniame tinkle atskleidė: kitas „H&M“ bendras dizaino projektas kuriamas su „MOSCHINO“ – populiariu Italijos prekės ženklu, kuriam Jeremy Scott, 2013 m. tapęs kūrybiniu vadovu, suteikė naujos popkultūrą atspindinčios energijos.

Kolekcijos „MOSCHINO [tv] H&M“ gaminių nuo lapkričio 8 d. bus galima įsigyti internetu ir atrinktose „H&M“ parduotuvėse visame pasaulyje.

„H&M“ kuria bendrą kolekciją su „Moschino“
„H&M“ kuria bendrą kolekciją su „Moschino“


Gigi Hadid vaizdo transliacija buvo rodoma skaitmeniniuose ekranuose metiniame „MOSCHINO“ vakarėlyje Koučeloje, Kalifornijoje ir tiesiogiai transliuojama „H&M“ socialiniuose tinkluose. Šia svarbia naujiena svečiai buvo nustebinti po vidurnakčio. Jeremy ir Gigi buvo apsirengę pirmaisiais deriniais iš „MOSCHINO [tv] H&M“ kolekcijos. Tai kolekcija, kupina gyvumo, žaismingumo ir humoro, dėl ko šis prekės ženklas šiandien yra vienas iš labiausiai mėgstamų mados pasaulyje. Jeremy Scott „H&M“ sukūrė naujas „MOSCHINO“ kolekcijas moterims ir vyrams bei visą aksesuarų asortimentą, o taip pat ir keletą papildomų prekių, kurios visus nustebins.


„Labai džiaugiuosi dėl „MOSCHINO [tv] H&M“. Visą gyvenimą dirbau siekdamas užmegzti ryšį su žmonėmis per madą, o ši bendradarbiavimo galimybė leis man pasiekti daugiau savo gerbėjų, nei iki šiol būčiau galėjęs tai padaryti“, – teigia Jeremy Scott, „MOSCHINO“ kūrybinis vadovas.


„MOSCHINO [tv] H&M“ yra tobula partnerystė šiandieniniame mados pasaulyje, sujungianti popkultūrą, gatvės stilių, logotipus bei prabangą. Jeremy Scott yra nuostabus – jis žino, kaip suderinti linksmybes ir madą bei užmegzti ryšį su savo gerbėjais visame pasaulyje“, – teigia Ann-Sofie Johansson, „H&M“ kūrybinė patarėja. „MOSCHINO [tv] H&M“ kampanija yra visiškai nauja, socialinę ir tradicines medijas apimanti televizijos koncepcija, kuri įgyvendinama keliose platformose ir kuria siekiama iš naujo patraukti skaitmeninio pasaulio naudotojų dėmesį bei juos sužavėti.

Žmonės.lt

Naujausi straipsniai