„H&M“ ir „Love Stories“ pristato bendrą apatinio trikotažo kolekciją

„H&M“ ir „Love Stories“ pristato bendrą apatinio trikotažo kolekciją  / „H&M“ nuotr.
„H&M“ ir „Love Stories“ pristato bendrą apatinio trikotažo kolekciją / „H&M“ nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2018-06-19 11:41
AA

„H&M“ pristato pirmąją savo kolekciją, sukurtą bendradarbiaujant su apatinio trikotažo prekės ženklu – novatoriškuoju „Love Stories“, įsikūrusiu Amsterdame. 2013-aisiais talentingosios Marloes Hoedeman įkurtas prekės ženklas yra žinomas dėl savo eklektiškų raštų, skatinimo derinti ir maišyti bei patogaus dizaino. „H&M x Love Stories“ kolekcijoje pasirodys klasikiniai „Love Stories“ gaminiai, sukurti bendradarbiaujant su „H&M“ dizaino komanda.

„H&M x Love Stories“ – tai žavingų ir patogių bralečių, kelnaičių bei kelnaičių su juostele, o taip pat ir naktinių drabužių, akių kaukių, kojinių bei kelioninių dėklų kolekcija, kuriai naudojami nėriniai, atlasas ir minkštas poliamido pluoštas. Visi gaminiai išsiskiria lengvai atpažįstamais „Love Stories“ raštais bei spalvų kombinacijomis, kuriuos M.Hoedeman vadina „tobulai nesuderinamais“.

Žvaigždžių, leopardo kailio ir ryškūs gėlių raštai maišomi su nėriniais, atletiškomis juostomis bei raukiniais. Spalvų paletėje dominuoja pilkšvai rausva, juoda ir rusvai
žalia. Visi gaminiai gali būti lengvai maišomi ir derinami kartu, taip atskleidžiant jį dėvinčiosios asmeninį stilių.

„H&M“ ir „Love Stories“ pristato bendrą apatinio trikotažo kolekciją / „H&M“ nuotr.

„Apatinis trikotažas visada buvo svarbi mados dalis. Šia kolekcija norime parodyti, kad apatinis trikotažas gali būti toks pats smagus ir atskleidžiantis asmeninį stilių, kaip ir drabužiai, nors tai ir ne visada matoma. „Love Stories“ mums buvo tobulas pasirinkimas – mes jau ilgai žavimės Marloes energija, užsidegimu bei, žinoma, jos dizainu, todėl labai džiaugiamės galėdami dirbti kartu“, – pasakoja Pernilla Wohlfahrt, „H&M“ dizaino vadovė.

„Love Stories“ ir „H&M“ bendradarbiavimą mėgstu vadinti mūsų meilės romanu! Nuo pat pirmosios dienos jautėme didžiulę pagarbą vieni kitiems, mūsų dizaino komandos iškart rado bendrą kalbą, tad mes puikiai derame kartu. Šios kolekcijos centre – klasikinės „Love Stories“ braletės, kelnaitės bei kelnaitės su juostele, o taip pat „tobulai nesuderinami“ raštai ir spalvos“, – teigia Marloes Hoedeman, „Love Stories“ įkūrėja.

Kolekcija „H&M“ parduotuves pasieks rugpjūčio 9 d.

„H&M“ ir „Love Stories“ pristato bendrą apatinio trikotažo kolekciją (8 nuotr.)
+2