„H&M Conscious Exclusive“ veidu tapo sukritikuotos V. Beckham reklamos modelis Giedrė

Ch. Turlington, G. Dukauskaitė ir A. Lagum / H&M nuotr.
Ch. Turlington, G. Dukauskaitė ir A. Lagum / H&M nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2018-02-13 12:07
AA

„H&M Conscious Exclusive“ 2018 m. kolekcija skirta Švedijos menų ir amatų judėjimui pagerbti, o kolekcijoje pasirodo iš perdirbtų žvakių pagaminti aksesuarai ir iš žuvų tinklų bei kitų nailono atliekų pasiūtos suknelės. Vienu iš kolekcijos kampanijos veidų šiemet pirmą kartą tapo viena žymiausių lietuvių modelių pasaulyje Giedrė Dukauskaitė.

2018 m. „H&M Conscious Exclusive“ kampanijos, kurią fotografavo mados fotografas Mikaelis Janssonas, veidais tapo Giedrė Dukauskaitė, Aamito Lagum bei Christy Turlington Burns, pasaulinio garso modelis ir motinų sveikatos organizacijos „Every Mother Counts“ įkūrėja.

Kolekcija įkvėpta XIX a. ir XX a. pradžios švedų menininkų Karinos ir Carlo Larssonų darbų. „H&M Conscious Exclusive“ kūrėjų komanda, pasitelkusi „Lilla Hyttnäs“ vasarnamio, kuriame iškabinti nuostabūs paveikslai ir gobelenai, idėją, sukūrė originalių, dailiai pasiūtų moteriškų drabužių, batų ir aksesuarų kolekciją, pagamintą iš tvarių medžiagų.

Giedrė Dukauskaitė ir Aamito Lagum / H&M nuotr.

Giedrės vardas neseniai nuskambėjo mini skandale – ji pozavo retro stiliaus Victorios Beckham aksesuarų reklamos kampanijai ir internautai prikibo, kad modelis per liesas. Dizainerė buvo apkaltinta netiesioginiu valgymo sutrikimų skatinimu.

Nuotraukose Giedrė atrodė išties liesa, spėjama, kad tokį įspūdį galėjo sudaryti ir laisvi „Victoria Beckham“ prekės ženklo drabužiai.

V. Beckham akinių reklama / Instagramo nuotr.