Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Vizažistė Deimantė Kazėnaitė tapo naujo prekės ženklo „Femini“ kolekcijos veidu

Deimantė Kazėnaitė tapo „Femini“ kolekcijos veidu
Žmonės.lt montažas / Deimantė Kazėnaitė tapo „Femini“ kolekcijos veidu
Šaltinis: Žmonės.lt
0
A A

Koks šiltasis sezonas be kojas atidengiančių, viliokiškai plazdančių suknelių? Kol oro temperatūra vis dar šyla, mūsų šalies dizaineriai ruošia naujas ir spalvingas kolekcijas. O suknelių mylėtojos turėtų nudžiugti – naujo prekės ženklo „Femini“ kūrėjai dailiosios lyties atstovėms pristato savo pirmąją, itin moterišką pavasario-vasaros kolekciją.

Madingiausios sezono spalvos, tik kokybiški, patogūs audiniai, universalūs suknelių modeliai, figūros privalumus pabrėžiantys ir trūkumus paslepiantys jų siluetai – šios svarbios detalės ir tapo naujojo prekės ženklo kūrybos „vizitine kortele“.

„Masinė gamyba ir visi „kažkur jau matyti“ drabužiai galvos skausmą atnešė ne vienai išskirtinumo ieškančiai moteriai, tad šią problemą ryžomės spręsti mes“, – šypsosi nuo seno grožiu, mada besidominti prekės ženklo komanda ir pasakoja, kad anksčiau, ieškodami apdarų sau, visad susidurdavo su ta pačia problema.

Tomo Adomavičiaus nuotr./Aneta Slavinska
Tomo Adomavičiaus nuotr./Aneta Slavinska

„Kiekvienąkart aplankydami naują šalį, užsukdavome į vietinius butikus ieškodami kažko artimo sau, tačiau dažniausiu atveju ištikdavo ta pati bėda – tai audinys nemalonus kūnui, tai sagos ne tokios spalvos ar formos, rūbas neišryškina privalumų, uždengia moteriškas formas. Grįžus namo drabužius vis tekdavo tvarkyti: sutrumpinti, pailginti, susiaurinti ar išplatinti – greičiausiai dauguma merginų mus supras. Todėl ir kilo idėja kurti tokius drabužius, kurie išryškintų kiekvienos moters figūros privalumus ir paslėptų trūkumus, kad juos įsigijus, netektų nešti pas siuvėją taisyti“, – pasakoja kūrėjai.

Nors prekės ženklas „Femini“ dienos šviesą išvydo šiandien, viena iš komandos narių Aneta Slavinska atskleidžia, kad jo kūrimo procesas užtruko metus laiko: „Esame perfekcionistai – ilgai dirbome su modelių eskizais, nemažai laiko užėmė ir tinkamų audinių paieška. Norėjome, kad nuo mūsų kūrinio idėjos iki pat jo įpakavimo viskas būtų kokybiška ir skoninga. Esame visiškai atsidavę savo veiklai.“

Pirmoje pavasario – vasaros kolekcijoje dominuoja pastelinės, švelnios ir šiltos spalvos, romantiški siluetai. Kūrėjai didelį dėmesį skyrė malonioms prie kūno, lengvoms, nevaržančioms judesių medžiagoms, tad šiai kolekcijai naudojo medvilnės, viskozės audinius. ,,Stengiamės, kad mūsų drabužiuose vyrautų madingiausios sezono spalvos, kūriniai būtų universalūs: su jais klientė galėtų keliauti visur – į biurą, kavinę, studijas ar į pasimatymą’’, – pasakoja prekės ženklo kūrėja Aneta Slavinska.

Prekės ženklo „Femini“ komanda pirmos kolekcijos veidu pasirinko vizažistę Deimantę Kazėnaitę, o fotosesiją įamžino vienas žymiausių šalies fotografų Gediminas Žilinskas. „Deimantė puikiai moka ir žino, kaip teisingai pateikti save. Pas šią jauną moterį labai harmoningai dera grožis, natūralumas, moteriškumas ir pasitikėjimas. Drabužių, šiuo atveju, suknelių privalumus reikia mokėti pabrėžti ir Deimantei tas puikiai pavyko“, – džiaugiasi kūrėjai.

„Suknelių modeliai išties moteriški, puikiai pabrėžiantys figūrą. Ypatingai patiko drabužių medžiaga – labai maloni prie kūno ir visiškai nevaržanti judesių. Šie kūriniai – puikus priminimas moterims, kad pavasaris, vasara tinkamiausias metas išlįsti iš kelnių bei atidengti kojas. Vasarą mielai dėviu sukneles, tad keletą jų iš šios kolekcijos planuoju įsigyti ir pati“, – po fotosesijos pasakojo vizažistė Deimantė Kazėnaitė.

Temos Mada, Stilius
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Žmonės.lt