Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Grožio formulė pagal Živilę Kropaitę: „Baseiną labai mėgstu – bet visgi labiau sūkurinę vonią“

Živilė Kropaitė
„MARK and MIGLE Photography“ nuotr. / Živilė Kropaitė
Šaltinis: „Žmonės“
0
A A

Su LRT TV žurnaliste, „Labas rytas, Lietuva“ spaudos apžvalgininke, pokalbių laidų „Svarbios detalės“ ir „60 akimirkų“ vedėja Živile KROPAITE (32) net kalbantis apie jos grožio puoselėjimo paslaptis užkrečiantis juokas netyla.

Ar skiriasi jūsų rytmečio ritualai, kai dirbate „Labame ryte“, ir tą savaitę, kai nedirbate?

Kai nedirbu „Labame ryte“, stengiuosi veido odą nuvalyti miceliniu vandeniu, pasitepti kremu ir nieko ant jos nebekrauti. Atsibudusi prieš „Labą rytą“ tik įlendu į „kremų spintelę“ užsitepti ko nors drėkinančio, o žiemą – ko nors labai riebaus ir maitinančio, kad pabūtų ant veido iki penktos ryto, kai darys grimą. Viliuosi, kad toks desperatiškas odos drėkinimas vidury nakties turėtų kiek nors gelbėti.

Jaučiate, kad televizinis grimas alina jūsų odą?

Alina: mano veido oda – sausa, o grimas dar labiau išsausina. Po eterio grimą nuvalau „Bioderma“ miceliniu vandeniu. Odą atgaivinu mėlynos linijos „Bioderma“ drėkinamaisiais geliniu kremu, serumu, dabar išbandau lietuvišką „Green Feel“ drėkinamąjį kremą. Žiemai turiu labai labai riebų „Mary Kay“ kremą. Namuose naudoju kaukes, parsivežu jų iš „veido kaukių sostinių“ – iš Azijos, pavyzdžiui, Pietų Korėjos, tik svarbu apsižiūrėti, kad jos nebūtų balinamosios, – tokios ten labai populiarios.

Pas kosmetologę lankotės?

Labai nereguliariai. Bet visuomet stengiuosi į veido procedūrą užsirašyti iškart po „Labo ryto“ – bandau nedelsdama odai kompensuoti grimo padarytą žalą (juokiasi). Pavyzdžiui, savo misiją laidoje baigiau po devynių penkios, o jau pusę dešimtos natūralios terapijos namuose „Mezzanine“ man darė puikią veido šveitimo migdoliniu aliejumi procedūrą.

„MARK and MIGLE Photography“ nuotr./Živilė Kropaitė ir Liudas Basiulis
„MARK and MIGLE Photography“ nuotr./Živilė Kropaitė ir Liudas Basiulis

Kaip puoselėjate kūno odą?

Nueinu į masažus, naudoju kūno sviestą po pirčių, baseinų ir sporto, šiuo metu – bulgarišką rožių „Bio Argan Oil“. Vonioje labai mėgstu druskas ir putas. Neturiu šimto buteliukų atskirai kiekvienai kūno daliai, bet tą sakau be jokio pasimėgavimo.

Kaip prižiūrite plaukus?

Mano plaukų labai daug, tačiau jie sausi – ypač dėl dažymų, tiesinimų. Šiuo metu turiu „Uoga uoga“ aliejuką plaukų galiukams, anksčiau naudodavau „Rasos“. Visų laikų mėgstamiausi šampūnas, balzamas ir kaukė bei apsauga prieš tiesinimą – pažeistų ir sausų plaukų „L’Occitane en Provence“. Dar patinka „Aussie Colour Mate“ plaukų kaukė bei šampūnas su balzamu – pastaruosius dvejus metus šiuos du produktus ir kaitalioju. Plaukus dažyti patikiu profesionalėms.

Ar, kai nereikia filmuotis, kasdien darotės makiažą?

Kaip kada. Kai intensyvesnis metas ir daugiau grimo, laisvalaikiu stengiuosi vaikščioti be makiažo. Kai mažiau filmavimų, naudoju „Lancôme“ kreminę pudrą, labai mėgstu „Lancôme Hypnôse“ tušą – nors mano blakstienos ir taip riestos ir pusė žmonių, turiu omeny makiažo specialistus, galvoja, kad aš jas kažkaip specialiai riečiu, toks intensyvus tušas tarsi ir nebūtinas. Mėgstu raudoną „Mac“ lūpdažį, kadangi labiausiai patinka matiniai, mano rankinėje bastosi ir „Sigma Power Stick“ matinis raudonas.

Kiek kvepalų buteliukų ant jūsų stalelio?

Vienas – „Chance Eau Tendre by Chanel“. Naudoju jau kelerius metus iš eilės žiemą vasarą – gal aš nuobodi, bet nieko negaliu sau padaryti. Dar labai mėgstu „L’Occitane en Provence“ tualetinius vandenis, ypač – jaunų vyšnaičių.

MARK and MIGLE Photography/Živilė Kropaitė
MARK and MIGLE Photography/Živilė Kropaitė

Laikotės dabar taip madingų dietų?

Esu linkusi į storėjimą, todėl susitaikiau su faktu, kad norint, jog tas polinkis neišvirstų į didžiulę masę, reikia valios ir nuolat galvoti apie maisto kiekius. Prieš porą metų apsilankiau pas nuostabią dietologę Jūratę Dobrovolskienę, ji man viską sudėliojo, surašė, kelis mėnesius laikiausi labai griežto režimo ir pajutau, kiek ko man galima suvalgyti. Dabar, kai nebesilaikau jo, stengiuosi stebėti maisto kiekius. Deja, niekas iš manęs taip ir neišmušė saldumynų pomėgio – tai tragiškai didelė mano bėda. Jų ne atsisakau, bet valgau vietoj ko nors kito, pavyzdžiui kruasaną vietoj pietų, o ne po jų. Rytais – kava ir lengvi pusryčiai, dieną stengiuosi ko nors užkrimsti, o vakarais labai mėgstu gardžias vakarienes, bet, dėkuidie, nemėgstu riebaus maisto: salotos, žuvis, rizotas man yra didis džiaugsmas.

O kokie santykiai su sportu?

Priklausau tai kategorijai žmonių, kurie sportuoti nemėgsta, o kai pasportuoja, tai negali patikėti, kad ir jie pamilo sportą. Tik mano bėda, kad pamilstu trumpam: nuėjusi į kalanetiką, pirmas dvi treniruotes svaigstu ir save graužiu, kodėl anksčiau jos reguliariai nelankiau, bet po kelių treniruočių imu chaltūrinti ir grįžti prie minties, kad man geriausia turėti asmeninį trenerį. Neseniai kelis kartus esu nuėjusi į badmintoną – irgi labai patiko, bet žiūrėsim, ar ilgam. Esu užsirašiusi į sporto klubą „The Royal Athletic Gym Club“, tačiau paskutinįsyk abonementą panaudojau prieš mėnesį. Dėl to gėda ir vėl vis kyla minčių apie asmeninį trenerį. Viena, ko šituo metų laiku tikrai nepamirštu, – bent porą kartų per savaitę nubėgti kelis kilometrus palei upę, į darbą stengiuosi važinėti dviračiu, bet nėra labai toli, tai toks čia ir sportas (juokiasi). Ir baseiną labai mėgstu – bet visgi labiau sūkurinę vonią (užsikvatoja).

5 grožio būtinybės

  1. Ilgas miegas.
  2. Ne per daug saldumynų.
  3. Daug nuoširdaus juoko.
  4. Plaukų tiesintuvas.
  5. Kuo mažiau sūrių skysčių vakare, kad kuo mažiau tintų veidas.
MARK and MIGLE Photography/Živilė Kropaitė
MARK and MIGLE Photography/Živilė Kropaitė

„Žmonės“
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Žmonės.lt