Gwyneth Paltrow kuriami produktai įvardijami kaip „keliantys pavojų sveikatai“

Gwyneth Paltrow / Vida Press nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2020-01-31 08:59
Aktorės Gwyneth Paltrow prekinis ženklas „Goop“ dar kartą viešai sukritikuotas Jungtinės Karalystės nacionalinės sveikatos tarnybos (NHS) generalinio direktoriaus. Žinomos moters reklamą ir produktus ponas Simonas Stevensas per Oksfordo universiteto konferenciją įvardijo kaip pavojingus sveikatai.

S. Stevensas įžymybės kuriamą produkciją ir jai reklamuoti naudojamus triukus apibūdino kaip išties sveikatai pavojingą veiklą.

Jis pabrėžė, jog nacionalinės sveikatos tarnybos specialistai seniai nerimauja dėl internetu pardavinėjamų, daug klausimų keliančių „Goop“ (aktorės prekinio ženklo pavadinimas -red. past.) produktų, o atsiradus dar ir Gwyneth Paltrow televizijos laidai, konfidencialių atvejų, kai pacientai pakenkia savo sveikatai, daugėja.

 

Simonas Stevensas/Vida Press nuotr.
Simonas Stevensas/Vida Press nuotr.

„Šarlatanai išnaudoja žmones dėl jų sveikatos problemų, skelbia netikras naujienas, kurias internete paskleidžia prisidengdami sveikatingumo pramonės vardu, – jis perspėjo kalboje Oksforde.

„Neseniai, nepaisant kontroversijos, Gwyneth Paltrow ir jos komanda startavo su televizijos šou, kuriame kalbama apie nefrito kiaušinius ir neįprasto kvapo žvakes, jie testuoja „vampyriškus“ veido kremus ir pristato trenerį, galintį išgydyti tiek psichologines, tiek fizines traumas vien rankų judesiais.“

Per Šeldonijos teatre vykusią konferenciją specialistas atkreipė dėmesį, kad ne tik švaistomi žmonių pinigai, jiems praplaunamos smegenys, bet ir atsiranda didžiulė rizika sveikatai.

„Nepirkite produktų, kurie yra per geri, kad būtų tiesa“, – kalbėjo S. Stevensas.

Gwyneth Paltrow  / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Gwyneth Paltrow / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Drąsiai galima sakyti, kad Gwyneth Paltrow „Goop“ yra imperija – per dešimt metų į ją išaugo portalas, kuris atrodė tarsi garsios aktorės laisvalaikio veikla. Tačiau dabar „Goop“ – tai ir interneto parduotuvė, drabužių ateljė, vitaminų ir papildų gamyba, knygų ir žurnalų leidyba, tinklalaidžių kūrimas, partnerystės programos su viešbučiais ir sporto klubais.

Jungtinėje Karalystėje atidarytos ir kelios tikros parduotuvės, bendrovė ketina plėstis. 

Televizijos šou, kuriame Gwyneth su komanda „padeda“ pacientams, startavo praėjusį penktadienį, sausio 24 dieną.

Žmonės.lt

Naujausi straipsniai