„Gucci“ modelis ant podiumo surengė tylųjį protestą: „Psichologiniai sutrikimai nėra mada“

„Gucci“ pavasario/vasaros 2020 m. kolekcija/ Vida press nuotr.
„Gucci“ pavasario/vasaros 2020 m. kolekcija/ Vida press nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2019-09-26 10:46
AA

Mados gigantai, prekės ženklas „Gucci“ niekaip nepasimoko iš praeityje patirtų nesėkmių. Vasarį „Gucci“ kūrybos direktorius Alessandro Michele sulaukė daugybės prieštaringų vertinimų ir kaltinimų rasizmu, Milano mados savaitėje naujausią kolekciją pristatęs kūrėjas ir vėl pakliuvo į panašią padėti.

Vasarį „Gucci“ pristatė naujausius savo megztinius, kurie pirkėjams pasirodė kurstantys rasistinę nesantaiką.

Netrukus po to „Gucci“ mados namai į prekybą paleido 790 dolerių kainuojančius turbanus, kurie taip pat sulaukė daugybės visuomenės pasipiktinimo.

Prieš kelias dienas Milano mados savaitėje „Gucci“ pristatė naujausią savo kolekciją, kuri, kaip teigiama, žeidžia su psichinėmis problemomis kovojančius žmones.

„Gucci“ pavasario/vasaros 2020 m. kolekcija/ Vida press nuotr.
„Gucci“ pavasario/vasaros 2020 m. kolekcija/ Vida press nuotr.

Milano mados savaitėje prekės ženklo modeliai žengė apsirengę baltos spalvos, tiesaus kirpimo ir nugaroje surišamus rūbus, kurie neva primena tramdomuosius marškinius. Ir nors „Gucci“ atstovai teigia, kad šia kolekcija nenorėjo įžeisti sergančių žmonių – viena kolekciją pristačiusi manekenė Ayesha Tan-Jones ant podiumo surengė tylųjį protestą.

Žengdama podiumu modelis iškėlė rankas, ant, kurių buvo rašoma, kad „psichologinė sveikata nėra mada“. Prie protesto prisijungė ir keletas kitų, kolekciją pristačiusių modelių, kurie pareiškė, kad pusė už pasirodymą Milano mados savaitėje gautų pinigų jos paaukos su instucijoms padedančioms žmonėms kovoti su emocinėmis ir psichologinėmis problemomis. 

„Gucci“ pavasario/vasaros 2020 m. kolekcija/ Vida press nuotr.

„Manau, kad dauguma modelių nori, kad stigma, kuri liečia psichologinę sveikatą turi baigti. Kaip menininkė ir modelis, kuriai pačiai teko susidurti su įvairiais emociniais sunkumais, taip artimieji ir draugai, kurie kuriuos palietė depresija, nerimas, bipolinis sutrikimas ir šizofrenija – skaudu, kai tokio masto prekės ženklas, kaip “Gucci„ naudoja tai, kaip įkvėpimą ir kuria trumpalaikį mados momento konceptą“, – skelbė Ayesha Tan-Jones.