Grožio gurmanės pirmąjį lietuviškos kosmetikos gamintojo gimtadienį atšventė su desertu odai

Pirmasis prekės ženklo „Kilig“ gimtadienis su grožio tinklaraštininkėmis/Gretos Skaraitienės/„Žmonės Foto“ nuotr.
Pirmasis prekės ženklo „Kilig“ gimtadienis su grožio tinklaraštininkėmis/Gretos Skaraitienės/„Žmonės Foto“ nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2019-06-13 11:01
AA

Didžiausias lietuviškos kosmetikos gamintojas „BIOK laboratorija“ ketvirtadienio rytą prie saldžių ir spalvingų pusryčių stalo subūrė grožio gurmanes užpūsti pirmąją prekės ženklo „Kilig“ gimtadienio žvakutę ir iškėlė klausimą, kodėl nėra įpročio gimtadienio proga desertu lepinti odos, o ne tik skrandžio.

„Tradiciškai gimtadienį švenčiame tik kartą metuose, bet laimingi norime jaustis juk kasdien. Persivalgyti torto rekomenduočiau tikrai tik kartą per metus, tačiau kodėl gi nepalepinus dažniau desertu savo odos, kuri „užgimsta“/atsinaujina net kartą per savaitę?“, – smagiai ir retoriškai renginyje klausė „BIOK laboratorijos“ naujų produktų specialistė Gintarė Mykolaitienė.

Desertas odai – kodėl gi ne?

Pasak odos priežiūros specialistės, žmogaus odos raginio sluoksnio ląstelės atsinaujina kas 4-5 dienas, todėl odą rekomenduojama vieną ar du kartus per savaitę valyti giluminiu būdu su šveitikliu ar giliai valančia veido kauke, pašalinančiu negyvas odos ląsteles, o tada veidą palepinti jau kremu – prilygstančiu desertui odai.

„Vertėtų nepamiršti ir viso kūno odos. Kartą per savaitę prausiantis duše ar vonioje, rekomenduojama įtrinti odą šveitikliu su cukrumi, masažuojant nusiplauti ir įtrinti kūno kremu praturtintu makadamijos, argano aliejais ir vitaminų kompleksu. Dieta mūsų odai visai nereikalinga, tad maitinkime ir lepinkime ją kuo daugiau ir dažniau“, – patarė G. Mykolaitienė.

Mėgautis kilig (filipiniečių kalbos žodis, reiškiantis trumpą laimės akimirką) jausmu odai padeda net keturios per pirmuosius metus skirtingiems vartotojų poreikiams sukurtos linijos: „Woman“ – moterims, „Man“ – vyrams, „Derma“ – itin jautrią odą turintiems žmonėms ir „Urban“ – miesto gyventojams, susiduriantiems su oro taršos problema.

Pirmasis prekės ženklo „Kilig“ gimtadienis su grožio tinklaraštininkėmis/Gretos Skaraitienės/„Žmonės Foto“ nuotr.

„Per metus mūsų produktai savo tekstūromis, kvapais ir net smagiomis pakuotėmis sudomino vis daugiau žmonių Lietuvoje ir užsienio rinkose, o tai reiškia, kad galime nuolat skubantiems ir užimtiems pasaulio žmonėms per rytinio dušo ar vakarinės higienos ritualus padėti pasimėgauti mažomis laimės akimirkomis“, – pasakojo „Kilig“ prekės ženklo vadovė Ieva Semaškienė.

Pasak I. Semaškienės, šiuo metu populiariausi penki „Kilig“ produktai lietuvių pirkėjų krepšelyje yra: „Kilig Woman“ veido kremas su vitaminu C, dvigubo drėkinimo veido kremai skirtingiems odos tipams, stangrinamasis veido kremas ir veido odos prausiklis su hialuronu.

Apie trumpas laimės akimirkas bei gebėjimą stabtelti ir jomis pasimėgauti, gimtadienio pusryčiuose pasidalino ir rūšinės kavos namų „Italala Caffe“ viena iš įkūrėjų Julija Pangonienė. Ji pakvietė pamėginti akimirkos laimės jausmą bent trumpam sustabdyti ragaujant rūšinę kavą. Šios kavos – iš skirtingų šalių ir ūkių – turi savo individualų charakterį, kvapą, skonį. Skonių atradimai nudžiugins ir nuskaidrins kasdienybę. O išskirtinės kavos puodelis, sumaišytas su derančiais natūraliais ingredientais – levandomis, žaliąja matcha arbata ar granatų sultimis – virsta nuostabiu vasarišku kokteiliu, kuris, kaip ir sveika, švytinti oda, kelia geras emocijas ir sukuria mažą gimtadienį kasdien.

Pirmasis prekės ženklo „Kilig“ gimtadienis (27 nuotr.)
+21