Grįžta ryškaus interjero mados: išrinkta 2019 metų spalva

Išrinkta 2019 metų spalva
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2019-01-10 17:30
Paskutinis praėjusio amžiaus dešimtmetis, flamingų pulkai, sultingi vaisiai ir Majamis. 2019 m. spalvų kolekcijos „Color Now“ įkvėpimo šaltinis – saulėti Karibų paplūdimiai, ryškiaplunksniai atogrąžų paukščiai.

Kompanija „Tikkurila“ 2019 metų spalva paskelbė spalvą „Flamingo“ (K319). Spalvų vertinimo komisija sudarė ateities tendencijas atitinkančią spalvų kolekciją. Ji „perkėlė“ pereinančių (angl. Blend) bei kontrastingų (angl. Clash) spalvų derinimą iš mados pasaulio į interjerą.

Metų spalvą rinko spalvų vertinimo komisija, kurią sudarė kompanijos „Tikkurila“ spalvų rinkodaros vadovė Irina Hanhisalo, kūrybos vadovas, menininkas Niclasas Engsällas, interjero tendencijų analitikė, žurnalistė Susanna Björklundir spalvų ekspertė Marika Raike.

Spalvingi pusryčiai su 2019 m. spalvų kolekcija „Color Now“

Ketvirtadienio rytą interjero dizainerių ir architektų bendruomenė rinkosi pusryčių į Vilniuje esantį restoraną „RoseHip Vegan Bistro“, kuriame buvo pristatyta kompanijos „Tikkurila“ 2019 metų spalvų kolekcija „Color Now“, metų spalva, naujos spalvų tendencijos ir spalvų derinimo ypatumai. Pusryčiųvieta pasirinkta neatsitiktinai – šio restorano interjeras, flamingų nuotraukos, rožiniai atspalviai ir ryškiai švytintis neonas tarsi nukelia į praėjusį dešimtmetį ir tuo pat metu diktuoja madingą tendenciją – patiekti maistą dubenėliuose ir maitintis augaliniu maistu. „Juk išties šaunu, kai gali mėgautis skaniu maistu nekenkdamas gyvūnams ir gamtai“, – sako restorano šefė ir įkūrėja Gintautė.

Interjero dizainerė Milda Kadzevičienė papasakojo ir pademonstravo, kaip naudoti šių metų spalvą ir kaip ją derinti su kitomis spalvomis kuriant interjerą. Specialiai šiam renginiui buvo sukurta ir į restorano interjerą įkomponuota instaliacija iš nebenaudojamų devinto dešimtmečio vinilo plokštelių, nudažytų šių metų kolekcijos spalvomis, kad dalyviai galėtų pamatyti, kaip jos atrodo realiai.

Vėliau (pasimėgavę suderintais veganiškais patiekalais) visi dalyviai turėjo galimybę praktiškai išbandyti šių metų spalvų derinimo tendencijas – suverti patikusių spalvų medinių karolių vėrinį ar apyrankę – ir šį šaltą žiemos rytą spalvingoje aplinkoje pajusti pavasario dvelksmą. 

Kontrastingos (angl. Clash) spalvos / Partnerio nuotr.
Kontrastingos (angl. Clash) spalvos / Partnerio nuotr.

Kodėl metų spalvos titulą pelnė spalva „Flamingo“ (K319)?

Ryški spalva „Flamingo“ (K319) asocijuojasi su egzotiškais paukščiais ir viskuo nuo gamtos iki mados, filmų bei namų interjero. Ši spalva simbolizuoja atsivėrimą naujoms idėjoms.

Regint šią spalvą prieš akis iškyla viskas nuo kokteilių iki sportinių automobilių, filmų ir namų interjero. Ji įkūnija saviraišką ir individualumą – žadina mintis, jausmus ir apmąstymus; tai tendencijų, įkvėpimo ir atsivėrimo naujoms koncepcijoms bei idėjoms simbolis.

„Skelbdami spalvą „Flamingo“ (K319) metų spalva norime parodyti, jog skatiname pozityvumą ir drąsiai žengiame į ryškių spalvų erą. Norime įkvėpti pasitelkę kai ką netikėto, propaguodami spalvingumą, aukštindami individualumą ir drąsindami kiekvieną vadovautis savo nuojauta dekoruojant interjerą“, – sako IrinaHanhisalo.

Kadangi pasaulis yra nesaugus, neramus ir chaotiškas, nerūpestingų pastarųjų dešimtmečių prisiminimas veikia raminamai. Džiaugsmingų akimirkų ir linksmų spalvų troškimas vis stiprėja. Metų spalva patenkina šį poreikį. 

Išrinkta 2019 metų spalva / Partnerio nuotr.
Išrinkta 2019 metų spalva / Partnerio nuotr.

2019 m. spalvų kolekcija skatina derinti pereinančias ir kontrastingas spalvas

Spalva „Flamingo“ (K319) įeina į 2019 m. spalvų kolekciją, kurią sudaro ryškūs raudoni, geltoni, žali ir mėlyni atspalviai. Kolekcija atspindi dvi vyraujančias mados pasaulio tendencijas, pradedančias reikštis interjere, t. y. pereinančių (angl. Blend) ir kontrastingų (angl. Clash) spalvų derinimą. Pirmoji tendencija suteikia galimybę derinti panašius atspalvius, o antroji skatina nepaisyti spalvų derinimo taisyklių.Įsivaizduokite neįprastus spalvų derinius ir pereinančių spalvų aprangą bei interjerą.

Susanna Björklund ragina kiekvieną vadovautis savo nuojauta ir išbandyti naujas spalvas interjere bei aprangoje. Taisyklių nepaisymas taip pat buvo pagrindinis vertinimo komisijos kriterijus.

„Ne paslaptis, kad pereinančių spalvų deriniai atrodo puikiai. Jie madingi jau kurį laiką, mes tebesižavime jais ir vis dar norime jų. Bet kontrastingų spalvų deriniai taip pat gali atrodyti nuostabiai. Būtent juos mes labiausiai rekomenduojame rinktis 2019 metais. Nebijokite rinktis to, kas Jums patinka. Jei Jūsų nežavi balta, pilka ar juoda spalva, pasikliaukite savo skoniu ir drąsiai rinkitės savo mėgstamas spalvas“,– sako Susanna Björklund.

Pereinančios (angl. Blend)  spalvos / Partnerio nuotr.
Pereinančios (angl. Blend) spalvos / Partnerio nuotr.

Kaip naudoti spalvą „Flamingo“ (K319)?

Gyvenimo džiaugsmo niekada nebūna per daug! Metų spalvą iš pradžių išbandykite pagyvindami savo namų interjerą šios spalvos dekoro elementais: pagalvėle, šviestuvu arba meno kūriniu, kuriame ji vyrauja. Jei pamatysite, kad šį spalva dera Jūsų interjere, galite ją naudoti drąsiau – nudažyti kurį nors baldą ar sieną.

Nauja spalvų kolekcija skatina derinti pereinančias ir kontrastingas spalvas. Norėdami sukurti harmoningą kambario išvaizdą metų spalvą galite derinti su raudonais šios kolekcijos atspalviais. Derindami ją su kontrastingais geltonais ar mėlynais atspalviais sukursite ypač įspūdingą efektą ir suteiskite savo namų interjerui savitumo.

Namai – Jūsų erdvė, tad jauskitės laisvai „žaisdami“ su ja!

Pasisemkite įkvėpimo iš metų spalvos „Flamingo“ (K319) ir 2019 m. spalvų kolekcijos. Taip pat kviečiame sekti tendencijas „Tikkurila Lietuva“ Instagram paskyroje.

Taip pat norinčius sužinoti daugiau apie spalvas ir derinimo galimybes, kviečiame registruotis į nemokamą seminarą sausio 24 d. 

Šiaurietiškas tvarumas

Kompanija „Tikkurila“ – Šiaurės šalių dažų rinkos lyderė, turinti dešimtmečius kauptą patirtį. Mes siūlome savo klientams laiko ir atšiauraus klimato išbandytus aukščiausios kokybės gaminius bei paslaugas. Mes vykdome gamybą maždaug 10 šalių, ir 3000 atsidavusių mūsų specialistų kuria tvarią ateitį užtikrinančius gaminius. 2017 m. kompanijos „Tikkurila“ pajamos sudarė 582 mln. eurų. Kompanijos akcijos kotiruojamos vertybinių popierių biržoje „Nasdaq Helsinki“.

Šiaurietiška kokybė nuo 1862 m. – nuo pradžios iki pabaigos. 

www.tikkurila.lt

Projekto partnerio inicijuotas ir parengtas turinys, turinio kontrolė – partnerio rankose

Temos:

Interjeras Namai

Naujausi straipsniai