Gintarė Gurevičiūtė atskleidė, kaip tapo „influencere“

Huawei telefono pristatymas / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2018-06-04 16:24
„Anksčiau vengdavau socialiniuose tinkluose viešinti nuotraukas iš savo asmeninio gyvenimo. Jose nebūdavo šeimos narių ar draugų – stengiausi atskirti tai, ką duodu kitiems, nuo to, ką pasilieku sau“, – sako TV laidų vedėja ir prodiuserė Gintarė Gurevičiūtė, kurią vien tik socialiniame tinkle „Instagram“ dabar seka daugiau nei 100 tūkst. žmonių.

Ji pripažįsta, kad nors „Instagram“ pradėjo naudotis kaip nuotraukų redagavimo programėle, dabar tai vienas iš jos pajamų šaltinių.

„Instagram“ naudojo tik filtrams, o dabar iš to gali gyventi

Pozavusi neįprastoje fotosesijoje, kurią fotografas Naglis Bierancas atliko telefonu „Huawei P20 Pro“, G. Gurevičiūtė pasakoja, kad pradėjusi naudotis „Instagram“, manė, kad tai yra programėlė, skirta nuotraukoms retušuoti.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

„Nežinojau, kad tai – socialinis tinklas, maniau, jog turėsiu programėlę, kuria galiu pagražinti nuotraukas, uždėdama spalvotus filtrus. Net nenumaniau, kad jame automatiškai išsisaugo ir visiems tampa matomos nuotraukos. Vėliau susipažinau su vienu ispanu, kuris paprašė pasidalinti savo „Instagram“ paskyra. Apsikeitusi kontaktais, pamačiau, kad mane jau sekė 1500 žmonių. Tai buvo prieš ketverius metus, per tiek laiko mano sekėjų skaičius išaugo daugiau nei 50 kartų“, – pasakoja ji.

Intensyviau naudotis soc. tinklais ji pradėjo pirmą kartą išvažiavusi į Ameriką, kur „Instagram“ tapo jos vizitine kortele, kuria naudodavosi keisdamasi kontaktais. O dabar, praėjus keleriems metams, tai tapo ir vienu iš jos pragyvenimo šaltinių.

„Pirmosios kelionės į Ameriką metu susipažinau su nemažai žmonių, kurie dirbo tik „influenceriais“ – gyveno iš soc. tinklų. Taip gimė mintis ir Lietuvoje kurti pirmąją „influencerių“ agentūrą „fomo“. Augant sekėjų skaičiui, vis daugiau prekės ženklų norėjo atsidurti mano profilyje. Gaudama krūvas dovanų ir kruopščiai atsirinkdama, kuo dalintis su savo sekėjais, net nepastebėjau, kaip „Instagram“ tapo ir mano pajamų šaltiniu“, – sako G. Gurevičiūtė.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Populiariausios nuotraukos – iš kelionių

G. Gurevičiūtė atskleidžia, kad viena iš jos populiarumo priežasčių soc. tinkluose – kokybiškos nuotraukos. Ji sako vengianti dalintis daugybe kadrų iš kasdienybės ir visuomet gerai apgalvojanti, kuriuos verta viešinti.

„Nesidalinu prastos kokybės nuotraukomis. Visuomet stengiuosi į soc. tinklus kelti tik tokius kadrus, kuriuose atrodau natūraliai, vengiu naudoti daug filtrų ar nuotraukas stipriai retušuoti. Praktiškai visos nuotraukos, kuriomis dalinuosi su sekėjais, yra darytos telefonu, todėl, jį rinkdamasi, daug dėmesio skiriu kamerai, o mano dabartinis telefonas turi jas net tris. Man svarbu, kad nuotraukos būtų ryškios, galėčiau fotografuoti esant prastam apšvietimui ir netektų ilgai vargti jas apdorojant“, – pasakoja G. Gurevičiūtė.

Paklausta, kokius kadrus pati dažniausiai fiksuoja telefonu, ir kurie jų susilaukia daugiausia dėmesio soc. tinkluose, G. Gurevičiūtė atvirauja, kad nors anksčiau vengė dalintis asmeninio gyvenimo detalėmis, dabar mielai kelia nuotraukas iš laisvalaikio su draugais ar šeima.

„Daugiausia dėmesio socialiniuose tinkluose įprastai susilaukia mano nuotraukos iš kelionių. Žmonėms patinka ryškūs, estetiški kadrai, kurie, matyt, sužadina ir jų pačių norą atostogauti, nes atostogos įprastai asocijuojasi su atsipalaidavimu ir gera nuotaika“, – sako ji.

Pirmą kartą dalyvavo tokioje fotosesijoje

Nors pati mėgsta fotografuoti telefonu, G. Gurevičiūtė pasakoja, kad dalyvauti fotosesijoje, kurioje būtų fotografuojama tik juo, dar nėra tekę.

„Pirmą kartą dalyvavau tokioje avantiūroje, tad nežinojau, ko tikėtis, bet rezultatas mane tikrai maloniai nustebino. Padarėme kelis identiškus kadrus ir fotoaparatu, norėdami palyginti skirtumą, bet jis praktiškai nepastebimas“, – sako ji.

Naglio Bieranco nuotr.
Naglio Bieranco nuotr.

Žaibišku greičiu soc. tinkle „Instagram“ išpopuliarėjęs fotografas ir šokėjas Naglis Bierancas taip pat priduria, kad fotosesiją telefonu darė pirmą kartą, nors kadrus, kuriais dalijasi savo profilyje, kasdien fiksuoja būtent juo.

Naglio Bieranco nuotr.
Naglio Bieranco nuotr.

„Kasdienis mano darbas susijęs su fotoaparatu, tad buvo labai įdomu išbandyti iš pirmo žvilgsnio visai kitokią fotosesiją. Nors atrodytų, kad telefonu sunku išgauti tokią nuotraukų kokybę kaip profesionaliu fotoaparatu, įsitikinau, jog ribos tarp jų nyksta. Panašu, kad telefoną nuo šiol galima naudoti ne tik socialinių tinklų nuotraukoms“, – pasakoja jis.

Žmonės.lt

Naujausi straipsniai