Gimtadieninis Ingos ir Aivaro Stumbrų pabėgimas į Veneciją: „Tai – antras miestas įsimylėjėliams“

2015-10-08 13:09

32-ąjį gimtadienį Inga Stumbrienė atšventė Venecijoje – tai jos vyras Aivaras padovanojo romantišką kelionę dviese. Jos įspūdžiais žinoma moteris dalijasi su Žmonės.lt skaitytojais.

Inga ir Aivaras Stumbrai / Asmeninio albumo nuotr.

Pirmadienį 32-ąjį gimtadienį atšventusi I.Stumbrienė šventę pažymėjo ne Lietuvoje – gimtadienio išvakarėse kartu su vyru Aivaru sėdo į lėktuvą ir išskrido į Itailją, romantiškąją Veneciją.

Pora per daugiau nei 10 santuokos metų pirmąkart atostogavo tik dviese, be vaikų. Tiesa, išvykos būta trumpos – jau antradienį šeima grįžo atgal į Vilnių.

Ir Inga, ir Aivaras Venecijoje viešėjo ne pirmą kartą – anksčiau abu čia buvo su savo tėvais, bet niekada kartu. Todėl keliaudami abu žinojo, ko tikėtis, nors įspūdžiai lūkesčius ir pranoko.

Inga ir Aivaras Stumbrai / Asmeninio albumo nuotr.

„Venecijoje buvau prieš, rodos, 15 metų. Tai buvo mano pirmoji kelionė į Italiją, keliavome kartu su tėvais. Tąsyk aplankėme ir Romą, ir San Mariną... – bendraudama su Žmonės.lt prisiminė I.Stumbrienė. – Vaikystėje, pamenu, labai rūpėjo Venecijoje suvalgyti tikrų itališkų ledų. Labai glumino mieste tvyrojęs kvapas, sklidęs nuo kanalų. Bet šįkart įspūdžiai buvo visai kitokie – kartu su vyru domėjomės miesto istorija, architektūra, vaikščiojome siauromis gatvelėmis, plaukiojome gondola... Dabar jau visai kitoks supratimas.“

Grožėjosi miestu

Į Veneciją Stumbrai atvyko sekmadienio vakarą, atgal namo pakilo antradienio rytą, taigi I.Stumbrienė skaičiuoja iš esmės svečiame mieste praleidusi vos dvi dienas.

Bet šį bei tą per jas pamatyti suspėjo: „Spėjome pajusti Venecijos atmosferą. Aplankėme visas pagrindines aikštes, buvome užėję į bažnyčią, apžiūrėjome miesto architektūrą, plaukėme gondola... Be abejo, norint pamatyti daugiau, reikia ir daugiau laiko.“

Pasiplaukiojimas gondola jai paliko didelį įspūdį: „Tai labai žavinga, romantiška, įdomi pramoga. Visas gyvenimas Venecijoje vyksta ant vandens. Žinia, kad Venecija – didžiausias Europos miestas beveik be automobilių. Centre automobilio nepamatysite nė vieno! Žmonės čia kursuoja motorinėmis valtimis, gondolos labiau skirtos turistams pramogauti. Net yra vandens taksi... Jeigu bijote vandens, Venecija – ne jums. Ten jis visur.“

Inga ir Aivaras Stumbrai / Asmeninio albumo nuotr.

Vis dėlto visų planų Stumbrai įgyvendinti nespėjo. „Deja, nepakako laiko užeiti į teatrą, taip pat kelis muziejus, nors ir labai norėjau. Tai mane labai nustebino – visur nusidriekusios didžiulės eilės! Žmonių – daugybė, o aš tikėjausi, kad toks turistų antplūdis būna tik vasarą. Maniau, kad rudenį visi grįžta į darbus, be to, ir oras atšąla...“ – apgailestavo I.Stumbrienė.

Kartą ir planus pakeitė: „Planavome važiuoti į stiklo muziejų, jį aplankyti siūlė ir viešbučio darbuotojai. Vis dėlto vėliau persigalvojome – esame nesyk matę, kaip jis daromas, todėl nusprendėme dieną skirti grožėjimuisi miestu.“

Gimtadienio proga – romantiška vakarienė

Dar gimtadienio dienos rytą bendraudama su Žmonės.lt I.Stumbrienė tikino nujaučianti, kad vyras šia proga kaži ko prigalvojęs. Nuojauta jos neapgavo – šventės proga A.Stumbras pakvietė I.Stumbrienę romantiškai pavakarieniauti.

„Mano šventę paminėjome restorane, ant didžiojo kanalo kranto. Buvo labai romantiška. Tai buvo pagrindinė žavi vakaro staigmena“, – Žmonės.lt sakė I.Stumbrienė.

Sako, dovanų nepagailėjo ir dangus: „Sekmadienį lijo, antradienį lijo, o pirmadienį, per mano gimtadienį, visą dieną buvo saulėta. Galėjome vaikščioti lengvai apsirengę.“

Kita kelionė – su vaikais

Vos grįžusi iš Venecijos I.Stumbrienė savo draugams „Facebook“ tinkle parodė pora fotografijų, kuriose ji – su Venecijos karnavalo stiliaus kauke. Tokių įsigijo prisiminimui.

„Labai mėgstu iš kiekvienos šalies parsivežti simbolinių prisiminimų. Apsilankyti Venecijoje ir neparsivežti kaukės turbūt tiesiog neįmanoma... Ten jos parduodamos beveik visur. Man taip patiko, kad labai norėčiau ten sugrįžti per tikrąjį Venecijos karnavalą... O šįkart tiesiog įsigijome“, – pasakojo ji.

Inga ir Aivaras Stumbrai / Asmeninio albumo nuotr.

I.Stumbrienė norėtų į Veneciją grįžti nesyk: „Venecija, jos atmosfera mane labai sužavėjo. Miestas labai romantiškas, net galėtų varžytis su Paryžiumi. Tai – antras Europos miestas įsimylėjėliams. Jei vasarą reikėtų rinktis, kur atostogauti su šeima – Venecijoje ar Paryžiuje, rinkčiausi Italiją. Prancūziją mes pažįstame jau labai gerai, o šis romantiškas miestas mums buvo naujas. Norėčiau jį parodyti vaikams. Visgi galbūt jiems dar reikėtų paaugti...“

Galbūt per pirmąją kelionę tik dviese I.Stumbrienė ir vyrą dar labiau pamilo, naujomis akimis pažvelgė? „Taip pasakyti nedrįsčiau. Mes patyrėme daug gražių, romantiškų įspūdžių“, – tikino ji.

Grįžusi namo I.Stumbrienė pasiilgusius vaikus apdovanojo simboliškais saldainiais iš Venecijos stiklo. Sako, kitąkart jie važiuos kartu: „Žinojau vyro norą mane nustebinti. Vien vakarienė ant kanalo kranto tik dviese jau skiriasi nuo tos, kokia būtų su vaikais... Bet jaučiu pareigą viską parodyti ir jiems. Todėl jei ši kelionė buvo be vaikų, tai kita tikrai bus su jais. Veneciją ir Italiją jie tikrai pamatys.“

Daugiau kelionės akimirkų – nuotraukų galerijoje:

Ingos ir Aivaro Stumbrų atostogos Venecijoje (26 nuotr.)