Giedriaus Masalskio kelionė į Barbadosą: gyvenimas jachtoje ir antra vieta regatoje

Giedrius Masalskis jachtoje „Ambersail“ Karibuose / Asmeninio albumo nuotr.
2015-02-05 14:42

Kol Lietuvoje vis dar kovojame su žiema ir ilgesingai laukiame pavasario, verslininkas, radijo, televizijos ir renginių vedėjas Giedrius Masalskis mėgavosi saule ir jūra Barbadose. Tiesa, čia jis atvyko ne gulėti po palmėmis, o dalyvauti Karibų jūros regatoje „The Mount Gay Round Barbados 2015“.

Giedrius Masalskis / Asmeninio albumo nuotr.

Lietuvių įgulai pasisekė – jie ne tik pagerino greičio rekordą savo klasėje, bet ir užėmė garbingą antrą vietą. Įguloje buvęs G.Masalskis džiaugėsi patirtimi ir neįkainojamais įspūdžiais.

„Buvau kelionėje po Karibų jūrą su mūsų garsiąja jachta „Ambersail“. Kelias dienas dalyvavome Barbadoso regatoje, joje užėmėme antrą vietą. Vėliau leidomės į „cruisinimą“ – keliavome po kitas įdomias salas: Grenadą, Sent Vinsentą ir mažesnes“, – Žmonės.lt pasakojo G.Masalskis.

Giedriaus Masalskio akimirkos iš kelionės į Barbadosą (13 nuotr.)

Pašnekovas pasakojo, kad Barbadose lankėsi pirmąkart, todėl buvo įdomu aplankyti šią valstybę-salą. Vis dėlto pagrindinis tikslas buvo dalyvauti regatoje.

„Su draugu, kuris jau seniai buriuoja, išsikalbėjome, kad visai norėčiau išbandyti ir aš: man patinka ekstremalūs potyriai, tokie, kurių įprastą dieną nerasi. Jis ir pasiūlė man prisijungti prie įgulos, kuri gyveno jachtoje iš viso kelias savaites“, – šypsojosi avantiūrai neatsispyręs Giedrius.

Giedrius Masalskis / Asmeninio albumo nuotr.

G.Masalskis pasakojo, kad regata jam paliko neišdildomą įspūdį ir suteikė be galo daug gerų emocijų, kurios kompensuodavo nuolatinį poilsio trūkumą. „Labai patiko dalyvauti, o ir sekėsi gerai. Be to, nė karto nesupykino (šypsosi). Nežiūrint į tai, kad nuolat trūkdavo miego – tai vakarėliai, tai bangavimas, tai tiesiog kita laiko juosta – viskas klojosi kaip iš pypkės“, – patikino jis.

Be ekstremalių pojūčių, Giedrius džiaugėsi ir puikiu oru, kuris džiugino tiek regatoje, tiek vėliau keliaujant po salas. „Šalis gera, nes ten – saulėta ir šilta. Gal nelabai įdomu vizualine prasme, nes visą salą ir jos įdomybes apžiūrėjome per dieną, tačiau smagu, kad buvome laisvi kaip paukščiai: jeigu nepatiko vienoje vietoje, sėdome į jachtą ir keliavome toliau“, – šyptelėjo pašnekovas.