„Geriausia mano kelionė“: neturėdama pinigų Augustė Vedrickaitė Kalifornijoje nakvojo golfo laukuose

2014-05-28 16:07

Portalas Žmonės.lt pristato naują rubriką „Geriausia mano kelionė“, kurioje žinomi žmonės dalinsis prisiminimais apie smagiausias savo keliones. Tikimės, kad jų įspūdžiai ir patarimai jums pravers planuojant savo atostogas ar keliones. Štai dainininkė Augustė Vedrickaitė geriausia savo kelione vadina Jungtinėse Amerikos Valstijose praleistą pusmetį, per kurį suspėjo ne tik daug pamatyti ir aplankyti, bet ir patirti.

Iš viso Jungtinėse Amerikos Valstijose A.Vedrickaitė viešėjo jau du kartus. Geriausias apsilankymas šioje šalyje buvo prieš penkerius metus, viešnagė užsitęsė net pusmetį. „Važiavau ten aplankyti tuometinio savo draugo ir tuo pačiu apžiūrėti šalį. Norėjau nuspręsti, ar noriu ten pasilikti“, – Žmonės.lt sakė A.Vedrickaitė.

Kelionės metu A.Vedrickaitė apsilankė skirtinguose JAV regionuose: viešėjo Čikagoje, Las Vegase, apkeliavo Kalifornijos valstiją, grožėjosi gamtos stebuklais.

Augustė Vedrickaitė Jungtinėse Amerikos Valstijose (14 nuotr.)

„Aplankyti ten yra labai daug ką. Pati viliuosi, kad dar sugrįšiu ir pamatysiu tai, ko dar nemačiau – San Franciską, Niujorką, Floridą, Teksasą. Šalis tokia didelė, kad daug amerikiečių net neturi pasų, nes niekur neišvyksta iš šalies – patys turi daug vietų, kurias gali aplankyti, jomis pasidžiaugti“, – Žmonės.lt sakė A.Vedrickaitė.

Įspūdinga gamta

Per pusę metų JAV A.Vedrickaitė spėjo apsilankyti daugelyje turistų gretose populiarių šalies vietų. Kelionės metu ji stengėsi pamatyti ne tik civilizuotąją šalies pusę, bet ir įspūdingus gamtos stebuklus.

„Man nepatiko amerikiečių pedantizmas miestuose, tačiau viską atpirko gamta: ji tokia įvairiapusiška, o grožis – nenusakomas. Pirmąkart miesto gatvėmis pasivaikščioti būna tikrai įspūdinga, tačiau kiek tuo galima mėgautis? Didesnį įspūdį man paliko gamtos stebuklai: Didysis kanjonas, Niagaros krioklys. Tokiose vietose pasijauti toks mažytis, o pasaulis atrodo toks platus. Tai dvasiškai praturtina kur kas labiau nei, pavyzdžiui, Holivudo alėja“, – svarstymais dalinosi dainininkė.

Augustė Vedrickaitė / Asmeninio albumo nuotr.

Tiesa, ji neslepia – į ką pažiūrėti buvo ir minėtame Holivude. „Esame paveikti vakarietiškos kultūros, todėl man buvo įdomu prieiti prie tų žmonių, kurių gerbėja esu, žvaigždžių. Pavyzdžiui, Kevino Costnerio – tikrai jį vertinu“, – tikino.

Nakvojo golfo laukuose

Bene įsimintiniausias A.Vedrickaitės nuotykis JAV įvyko kelionės pabaigoje, kai iki skrydžio namo buvo likusios vos kelios dienos.

„Kalifornijoje buvome vasarą, kai užblokavo mano banko kortelę. Grynų pinigų turėjome nedaug, taigi reikėjo taupyti. Vieną naktį nakvojome automobilyje, kurį išsinuomavome – Holivude ieškojome vietos, kur galėtume jį pastatyti ir pernakvoti. Norėjome, kad netrukdytų šviesos, žibintai... Tokią vietą radome – visišką patamsį. Ryte mus pažadino saulės spinduliai, o pakilę pamatėme, kad automobilis stovi kažkokiame golfo aikštyne – visi žmonės aplink buvo pasipuošę, tikri turtuoliai su golfo lazdomis po pažastimis. Greitai išvažiavome“, – dar dabar juokiasi ji nesuprasdama, kaip tai galėjo nutikti – gal dėl nuovargio?

Augustė Vedrickaitė / Asmeninio albumo nuotr.

Vėliau nuotykiai be pinigų tęsėsi: „Važiavome praustis. Mūsų dušas buvo Ramiojo vandenyno pakrantėje – prausėmės po tokiais lauko dušais, skirtais sūriam vandeniui nuo kūno nuplauti. Viršutiniai dušai neveikė, tik apatiniai – tie, kurie nuplauna smėlį nuo pėdų. Buvo labai linksma – atsipalaidavome ir prausėmės. Buvo labai smagu, nors aplinkiniai vis žiūrėjo. O man vienodai – juk ten manęs nieks nežino. Ir su šampūnu prausėmės! „Atrodo, situacija gal ir nemaloni – na, užblokavo kortelę, nėra pinigų – bet mes sugebėjome kažkaip išsisukti ir net praleisti laiką smagiai.“

Lygina su Norvegija

Kurį A.Vedrickaitė gyveno Norvegijoje, todėl Jungtines Amerikos Valstijas jai lengviausia lyginti būtent su šia šalimi. Tiesa, panašumų nedaug: „Gyvendama Norvegijoje susidariau įspūdį, kad norvegai – labai diplomatiški, kiek dirbtiniai, ne iki galo atviri, nenuoširdūs. Tuo tarpu amerikiečiai visi atrodo skirtingi: didžiąją laiko dalį gyvenau tarp juodaodžių ir meksikiečių kvartalų, ir jie labai skyrėsi. Mačiau ir daug „ofiso“ žmonių – su jais vėl viskas kitaip... Yra daug pasirinkimo, su kuo bendrauti. Bet kalbant apie stereotipines dirbtines amerikiečių šypsenas, Norvegijoje to mačiau daugiau.“

Augustė Vedrickaitė / Asmeninio albumo nuotr.

Ar norėtų Augustė gyventi Jungtinėse Amerikos Valstijose? Juk važiavo to išsiaiškinti... „Tai yra per toli nuo mano tėvynės, šaknų, artimųjų. Priešingai nei gyvendama Norvegijoje, apsistojusi Jungtinėse Amerikos Valstijose neturėčiau tiek daug galimybių aplankyti savo šalį – keblumų kelia laikas, kainos, atstumas. Be to, tas gigantizmas... Esu kilusi iš Utenos, kur eidama sveikiniesi su žmonėmis, jautiesi jaukiai. O Amerikoje viskas užsakoma internetu, niekas nesivargina niekur važiuoti, sutikęs žmogų žinai, kad jį matai paskutinįkart“, – svarsto.

Norintiems apsilankyti JAV ji pataria: „Aišku, turėkite su savimi pinigų. Juk jei nori pamatyti kuo daugiau, tai kainuoja. Žinoma, turėkite fotoaparatą – ten yra, ką užfiksuoti.“