Gabrielė Rutkauskienė-Vasha sulaukė įdomaus pasiūlymo – ners į naują veiklą

Gabrielės Rutkauskienės-Vashos prekės ženklo „Double G“ pristatymas/Gretos Skaraitienės nuotr.
Gabrielės Rutkauskienės-Vashos prekės ženklo „Double G“ pristatymas/Gretos Skaraitienės nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2019-03-19 21:31
AA

„Dar gruodžio mėnesį užsiminiau, jog esu sulaukusi itin viliojančio pasiūlymo. Kadangi darbus jau įpusėjome, noriu šiek tiek praskleisti paslaptingąją uždangą ir paatvirauti“, – sakė dainininkė Gabrielė Rutkauskienė-Vasha, antradienio vakarą Vilniuje, „10 Reasons Lounge“ kartu su geriausia drauge, bendravarde Gabriele Juškėnaite pakvietusi į naujojo prekinio ženklo „Double G“ pristatymą.

Abi merginos patikino – tam, ką jos kuria, neabejingos bus daugelis dailiosios lyties atstovių. Dar šią vasarą Gabrielės ketina pristatyti lūpų blizgį bei kitas kosmetikos priemones, išsiskirsiančias savo efektyvumu.

„Gyvenime nebūna atsitiktinumų. Užteko viename iš renginių pasidalinti savo įžvalgomis, kokių kosmetikos priemonių trūksta, regis, ir taip jau perpildytoje rinkoje, ir tai, ką tuomet pasakiau, neužilgo virs realybe. Produktus kuria savo srities profesionalai, o mes su Gabriele kol kas tik juos testuojame ir dalinamės pastabomis“, – pasakojo G. Rutkauskienė-Vasha.

Gabrielės Rutkauskienės-Vashos prekės ženklo „Double G“ pristatymas/Gretos Skaraitienės nuotr.

Gabrielėms, norinčioms pabrėžti savo prekinio ženklo išskirtinumą, gimė mintis sukurti ir vardinę, limituoto tiražo drabužių liniją. Šiuo metu joje – džemperiai ir suknelės. Aprangai audinys bus aplikuojamas autoriniais piešiniais, atspindėsiančiais tai, be ko neapsieina didžioji dalis moterų – kosmetikos priemones.

„Ryškios spalvos ir žaismingumas – tai mūsų pirmųjų darbų simboliai. Visus juos ketiname numeruoti, todėl žmogus ne tik galės pasirinkti jam patinkantį ar sėkmę nešantį skaičių, bet ir tiksliai žinos, kiek vieno ar kito drabužio yra sukurta“, – sakė G. Juškėnaitė.

Pristatymo vakarui vadovavo dainininkai ir renginių vedėjai Povilas Žilionis bei Mantas Sakalauskas, svečius pasitiko vienas žinomiausių saksofonistų Lietuvoje Juozas Kuraitis, modelių grožiu rūpinosi „Blush Beauty House“, o balionais aplinką papuošė „Kvadratu LT“. Susirinkusieji vaišinti neįprastomis, bet saldžiomis ir kartu sveikomis vaišėmis – iš natūralių vaisių pagamintais guminukais bei desertukais. 

Naujojo prekinio ženklo „Double G“ pristatymas (60 nuotr.)
+54