Gabrielė Martirosianaitė ir Valerijus Gigevičius tapo Roberto Kalinkino kampanijos „Power couple“ veidais

Gabrielė Martirosianaitė ir Valerijus Gigevičius / Eglės Jociūtės ir Ievos Markevičiūtės/ „FFakers“ nuotr.
Gabrielė Martirosianaitė ir Valerijus Gigevičius / Eglės Jociūtės ir Ievos Markevičiūtės/ „FFakers“ nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2013-05-29 10:56
AA

Modelis ir žurnalistė Gabrielė Martirosianaitė (22) ir plaukų stilistas Valerijus Gigevičius (33) tapo drabužių kūrėjo Roberto Kalinkino reklamos „Power couple“ veidais. Jie dalyvavo fotosesijoje, vilkėdami naujausiais dizainerio kūriniais.

Nors Gabrielę ir Valerijų piršo kas tik netingėjo, po „Power couple“ fotosesijos kalbos turėtų nutilti. Socialiniame tinkle „Facebook“ užrašas po nuotrauka skelbia: „Mūsų naujausia „Power couple“! Geriausi draugai realiame gyvenime – Gabrielė Martirosianaitė ir Valerijus Gigevičius.“

Justinas Jarutis ir Justina Česnaitė / Andrėjaus Motoričevo nuotr.

Manekenė ir plaukų stilistas jau antroji pora, dalyvavusi šioje reklaminėje fotosesijoje. Pirmieji „Robert Kalinkin Jeans“ modeliais ir „Power couple“ veidais tapo grupės „Freaks on Floor“ vokalistas Justinas Jarutis su savo mergina, modeliu Justina Česnaite.

Portalui Žmonės.lt susisiekus su dizaineriu R.Kalinkinu, šis atskleidė fotosesijos esmę, kad stilingai gali atrodyti ne tik pavieniai žmonės, bet ir poros.

„Žmonės ne tik po vieną, bet ir kartu gali atrodyti stilingai. Aš pasirinkau įkvepiančius žmones šiai savo reklaminei kampanijai. Mes ketiname kas 2 mėnesius pristatyti po naują „Power couple“ nuotrauką su žinomais žmonėmis. Kol kas nesame užsibrėžę, kiek nuotraukų bus, tačiau sąrašą turime ilgą“, – sakė Robertas.

Tiek J.Jarutį su drauge, tiek ir G.Martirosianaitę su V.Gigevičiumi dizaineris pasirinko dėl to, kad šie gali įkvėpti žmones. Tiesa, dėl skirtingų priežasčių.

„Justinas ir Justina – šabloninis poros tipažas. Jie gerai sutaria, kartu linksmai gyvena ir myli vienas kitą. O Gabrielė su Valerijumi – kiek kitokia pora. Nors jie kartu gyvena, dirba ir linksmai leidžia laiką, jie tėra geriausi draugai. Šios poros būdamos kartu gali įkvėpti kitus ne tik linksmai leisti laiką, bet ir nuveikti, ką nors gero“, – savo idėją nupasakojo dizaineris.