Gabijos Varnaitės stažuotė Niujorke: pasaulinės žvaigždės ir prekių ženklai

Gabija Varnaitė / „Fomo“ agentūros archyvo nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2017-12-14 13:13
Mados tinklaraščio „Eyes Mast“ kūrėja Gabija Varnaitė savo unikaliais stiliaus deriniais įkvepia nemažą būrį skaitytojų. Neabejotina, kad socialinėje erdvėje ji itin populiari, kadangi merginą „Facebook“ platformoje stebi virš 8 tūkst. sekėjų, „Instagram“ – net virš 50 tūkst. Veikli mergina pastaruoju metu savo sekėjus stebina nuostabiomis nuotraukomis iš Jungtinių Amerikos Valstijų. Visa tai, ne atostogų, bet išskirtinės stažuotės akimirkos – intriguojantys projektai bei partnerystė su pasaulyje žymiais prekių ženklais, tokiais kaip Michael Kors, Rihanna, „Milk Makeup“, „Gant“, „Steve Madden“ „NAKD“, „Cheap Mondays“ ir daugelį kitų.

Dar prieš keturis mėnesius Gabija Varnaitė įkūrė savo socialaus marketingo kompaniją „Eyes Mast Studio“, kurios tikslas įnešti į rinką naujausias tendencijas ir greičiausius sprendimus, susijusius su socialinėmis medijomis. Siekiant sukaupti didesnę patirtį būtent šioje srityje, užmegzti kontaktų ir surasti naujų klientų, žinoma tinklaraštininkė nusprendė susirasti stažuotę. Nors Lietuvoje įprasta, kad darbuotojai priimami tik pagal darbo skelbimus, G.Varnaitė pasielgė priešingai : „Daugiau nei prieš pusę metų pati kreipiausi į prestižinę mados ir medijų kampaniją „Milk Media“ ir susikūriau sau darbo vietą“ . Tokia iniciatyva suintrigavo visko mačiusius Niujorke įsikūrusios agentūros vadovus, todėl jie pakvietė stilistę į darbo pokalbį. “Tiek pats darbo pokalbis, tiek konkrečios užduotys jo metu, nemeluosiu, sukėlė šiek tiek jaudulio, bet visgi pasitarnavo ilgametė patirtis šioje srityje, todėl didelių sunkumų neiškilo ir stažuotė buvo patvirtinta”, – pasakoja G. Varnaitė.

Niujorkas – tai miestas, kuriame visada verda gyvenimas, todėl daugelis baiminasi, jog neprisitaikys prie tempo ir milžiniško darbo krūvio. Paklausta, kaip sekėsi adaptuotis, G. Varnaitė prisimena savo pirmąją darbo dieną: “Situacija buvo tokia, jog atėjus į darbą ir susipažinus su komanda gavau užduotį prisijungti prie einamo projekto, kurio metu buvo fotografuojamas garsus Niujorko meninikas. Pasiūliau keletą pakeitimų, kurie mano akimis atrodė verti dėmesio. Netrukus “Milk Media” prezidentas pasikvietė mane į užkulisius ir pasakė – "Susirink daiktus ir eik tiesiai į ofisą. Čia Tau nėra, ką veikti. “ Šis sakinys iniciatyvią merginą nustebino dviprasmiškai, tačiau sugrįžusi į ofisą ji sužinojo, jog yra pakeliama į auštesnes pareigas ir prisijungia prie pagrindinės marketingo grupės. Iš tiesų, kiekviena diena G.Varnaitei dirbant su „Milk Media“ buvo kupina nuotykių ir netikėtumų. “Darbo dienos eigoje sužinojau, jog turiu mesti visus savo darbus ir dirbti prie Rihannos reklaminių kampanijų viešinimų, o kartą anksti ryte sulaukiau skambučio, jog turėsiu asistuoti fotosesijoje, kurioje fotografuosis pasaulyje garsus modelis Gigi Hadid” – su šypsena prisiminimais dalijasi Gabija, prisipažindama, kad visi spontaniški darbai jai suteikė daug malonių iššūkių. Perspektyviai merginai teko tiesiogiai bendrauti su makiažo linijos „Milk Makeup“ prezidentu Mazdack Rassi, „Art Basel“ organizatoriumi bei mados, meno pasaulyje žymiu verslininku Moishe Mana, susipažinti su pačiu Michael Kors, modeliu Gigi Hadid ir daugeliu kitų garsių asmenybių. Tinklaraštininkė užmezgė ne tik stiprius ryšius su pasaulyje žymiais asmenimis, bet ir iš arti susipažino su didžiausių pasaulio kampanijų veikla, kas yra unikali nauda jos asmeniniam projektui Lietuvoje – “Eyes Mast Studio”.

Kiek vėliau G. Varnaitė buvo paskirta dirbti Majamyje su „Art Basel“ projektu, kuriame prisidėjo prie socialinės sklaidos kūrimo bei strategijų organizavimo. „Labai džiaugiausi, jog mane paskyrė prie didžiausio meno renginių pasaulyje projekto, kadangi turėjau išskirtinę galimybę susipažinti su žymiausiais pasaulio menininkais ir jų darbais, kas man buvo visiškai nauja ir nepažinta rizika“, – atviravo tinklaraštininkė.

Nuostabu dar ir tai, jog Gabija savo laiką išnaudojo itin produktyviai ir stažuotės metu dėmesio skyrė ir savo tinklaraščiui “Eyes Mast”. Amerikoje atsivėrė plačios bendradarbiavimo galimybės su tokiais ženklais kaip „The Daily Edited“, „Milk Makeup“, „Gant“, „Steve Madden“ „NAKD“, „Cheap Mondays“ ir daugelį kitų. Reziumuodama stažuotės įspūdžius G. Varnaitė priduria: “Turėti galimybę kartu dirbti su pasaulinio lygio specialistais yra neįkainuojama patirtis. Kaip ir sakė vienas iš “Milk Media” prezidentų – "praktika pas mus, atvers tau akis. Taip ir buvo!” .

Žmonės.lt

Naujausi straipsniai