Fotografas Dainius Ščiuka nustebino įžymybes savo idėja jas neįprastai įamžinti

Fotografas Dainius Ščiuka sumanė renginyje įžymybes įamžinti ne įprastai prie sienelės / Dainiaus Ščiukos nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2017-07-10 13:15
Vis ryškiau Lietuvos mados padangėje matomas fotografas Dainius Ščiuka nuolat patraukia dėmesį savo darbais – įspūdingomis modelių nuotraukomis, barzdotų vyrų portretais ar žinomų žmonių fotosesijomis spalvingose kelionėse po užsienį. Atpažįstamą braižą turintis kūrėjas įrodė, kad net įprastą įsiamžinimą renginyje galima paversti įdomiu nuotykiu.

Į sostinės senamiestyje įkurtos optikos studijos „Glasses On“ atidarymą susirinkę mados ir stiliaus mylėtojai pakliuvo į čia pat įkurtą improvizuotą D. Ščiukos foto studiją. Kol už lango nuolat pliaupia lietuviškos vasaros liūtys, fotografas pakvietė „išsimaudyti“ žvaigždžių lietuje, žėrinčiame sidabru ir vandenyno mėliu.

„Su optikos vadovu Danu Razbadausku mąstėm, kaip nufotografuoti žmones, kad jiems patiems būtų smagu, įdomu. Idėja su girliandomis labai tiko, kuriant neįprastą, žaismingą įvaizdį. Sumanymą įkvėpė vieno užsienio prekės ženklo fotosesija. Ta inspiracija man labai patiko, panašų sprendimą įgyvendinome čia“, – pasakoja D. Ščiuka.

„Norėjau, kad žmonėms būtų smagu pozuoti ir, kad vizualiai gerai atrodytų. Juk tikrai ne visi mėgsta fotografuotis prie sienelės. Pats retai fotografuoju renginius, todėl, kai pasitaiko proga, stengiuosi nustebinti. Žavesys ir yra tame, kai žmogus gali atsipalaiduoti, kai turi veiklos, o ne tiesiog stovi, bandydamas nenatūraliai pozuoti“, – tęsia stilingus mados mylėtojus įamžinęs fotografas.

Modeliais tapę svečiai, besisukiodami tarp spindinčių lietaus gijų, pozavo su pačių išsirinktais įvairiausių formų, spalvų ir stilių prabangių ženklų „Prada“, „Dolce & Gabbana“, „Dior“, „Fendi“, „Max Mara“, „Miu Miu“, „Tom Ford“, „Celine“, „Ray-Ban“ akiniais.

D. Ščiuka įamžino tinklaraštininkę, modelį Simoną Burbaitę, radijo ir televizijos laidų vedėją, keliautoją Orijų Gasanovą, stilingąją Neringą Zeleniūtę, laidų vedėją Ievą Stasiulevičiūtę, viešųjų ryšių specialistą Saugirdą Vaitulionį, modelį Justiną Kazlauskytę su draugu, dizainerę Tomą Jankauskaitę, projekto „X Faktorius“ finalininkę Mariją Grabštaitę, drabužių kūrėją Vidmantę Martikonytę-Medišauskienę ir kt.

„Originali idėja fotografuoti žmones taip, o ne prie sienelių, kurios jau kiek pabodusios. Pamačius iškart buvo smalsu, kas gi čia vyks. Žėrintis lietus man priminė disko stilių“, – pasakoja S. Burbaitė.

Simona pozavo su juodais katės akių formos „Max Mara“ saulės akiniais: „Juos esu nusižiūrėjusi iš anksčiau, buvo puiki proga pačiupinėti gyvai, patikrinti, ar man tinka. Dabar tokio stiliaus akinių bumas – tikėtina, kad tai bus mano vasariškas pirkinys.“

D. Ščiukos fotosesijoje džiaugiasi sudalyvavęs ir O. Gasanovas: „Dauguma renginių būna be turinio, o čia įgyvendintas fainas projektas, tau pačiam lieka portretas. Fotografas leido išsimatuoti daugybę akinių, tad prieš objektyvą išbandžiau save gal dešimtyje skirtingų amplua“.

Orijus sako, kad dabar žmonės akinius renkasi pagal tai, kaip su jais atrodys nuotraukose: „Juk Instagram’o kartai tai svarbiausia“.

Daugiau nei penkiolika metų akinius nešiojančio O. Gasanovo aksesuarų stalčiuje – dveji „Italia Independent“ ir dveji „Alexander McQueen“ akiniai. „Visada būnu su akiniais. Keistai, nesaugiai jaučiuosi, jei iš namų išeinu be akinių – tarsi būčiau plikas, be savo apsauginio sluoksnio“, – prisipažįsta jis.

Be akinių savo įvaizdį sunkiai įsivaizduoja ir viešųjų ryšių specialistas S. Vaitulionis. D. Ščiuka žinomą vyrą užfiksavo su skirtingų stilių korekciniais ir tamsiais saulės akiniais. „Akinius dėviu kasdien, tiek darbe, tiek laisvalaikiu. Paskutinis mano pirkinys – Marc Jacobs akiniai. Kiek akinių jau esu turėjęs ir dar turėsiu – skaičiuoti nebesivarginu, nes maniškiams nuolat nutinka nelaimės – tai pametu, tai kas nors ant jų atsisėda“, – juokiasi S. Vaitulionis.

Improvizuotos foto ar filmavimo studijos – nauja tendencija užsienio mados renginiuose. Šią gegužę Niujorke vykusiame viename svarbiausių mados renginių „Met Gala“ ryškiausios pasaulio mados ir pop kultūros žvaigždės čia pat įsiamžino vaizdo projekcijų apsuptyje, o rezultatais galėjo žavėtis milijonai "Instagram" sekėjų.

Žmonės.lt

Naujausi straipsniai