„Fendi“ sėkmė: pardavimus augino monstriški aksesuarai

„Fendi“ pop-up parduotyvės Tokijuje atidarymas / Vida Press nuotr.
„Fendi“ pop-up parduotyvės Tokijuje atidarymas / Vida Press nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
2016-01-06 13:38
AA

Jei kreiva šypsena palydite moteris, savo rankines papuošusias pūkuotais aksesuarais, gal verta pradėti žvelgti į juos rimčiau? Italų prabangos prekės ženklas „Fendi“, apibendrinęs 2015-ųjų rezultatus, skelbia, jog pernai kompanijos pardavimai išaugo daugiau kaip 50 proc., o ryškiausiai prie to prisidėjo monstriškų aksesuarų linija – rankinės, kuprinės, šaliai ir spalvoti kailiniai karuliai.

Spalvingi aksesuarai, papuošti juokingais monstrų veidais ir kailiniai karuliai nėra praėjusių metų naujiena – „Fendi“ monstriukai pasauliui pristatyti 2014 metais ir kone iškart tapo tikru hitu (nepaisant monstriškos pirmųjų aksesuarų kainos, pavyzdžiui, daugiau kaip 1500 JAV dolerių už spalvotą pūkuotą, ne itin funkcionalų daikčiuką). Žinoma, prie to žymiai prisidėjo tokios žvaigždės, kaip Kendall Jenner, Cara Delavingne ir kitos ryškiausios socialinių tinklų karalienės.

Chiara Ferragni / Vida Press nuotr.
Chiara Ferragni / Vida Press nuotr.

Kompanija greitai sumojo, jog naujoji aksesuarų linija turi tikrą sprogstamąjį užtaisą. 2014 m. pabaigoje monstrų „šeima“ labai pagausėjo – pristatytos ir įvairiaspalvės skirtingų dydžių šios linijos rankinės, kuprinės, kailiniai monstrai nutūpė ant pirštinių, kepurių ir šalių. Prie rankinės tapo įmanoma prisisegti patį „Fendi“ kūrybos vadovą Karlą Lagerfeldą – sukurtas ir jį primenantis karulis, švelniai pakrikštytas „Karlito“.

Chiara Ferragni / Vida Press nuotr.

2015-aisiais „Fendi“ rankinės, delninės ir karuliai itin dažnai puošė ir žymias, ir niekam nežinomas mados savaičių viešnias, kailiniais karuliais savo rankines dabino Olivia Palermo, Gigi Hadid, Solange Knowes ir daugybė kitų žvaigždžių. O kai prie jų prisidėjo dar ir aktyviosios prabangos aksesuarų pirkėjos iš Kinijos ir Japonijos – monstrai ėmė šmėžuoti visur (o progresyviausios madistės – dairytis kito „karšto“ aksesuaro). 

Chiara Ferragni / Vida Press nuotr.
Chiara Ferragni / Vida Press nuotr.

Panašu, jog konkurentų sėkmė ką nors panašaus paskatino sukurti ir kitus prekių ženklus – šiuo metu galima įsigyti ir „Michael Kors“ ar „Phillip Lim“ kailinių karulių, kurių kainos įvairuoja nuo keliasdešimties iki kelių šimtų JAV dolerių.